Moji motorji

Predstavite nam vašo kobilo (125cc +)
Uporabniški avatar
trebor
kriva felna
Prispevkov: 67
Pridružen: Po Okt 31, 2011 8:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a trebor »

Ojla, jaz sem jo 24.5.07 precej bolj poceni odnesel kot motor. Ta je bil ocenjen na totalko, ker je bil že takrat star 11 let. Možak je na Celovški pri Tivoliju v Ljubljani hotel polkrožno obrnit čez dvojno črto ravno taktrat, ko sem se jaz za njim pripeljal. Bil sem na pasu za zavijanje na levo, proti pivovarni, on pa je nenadoma obrnil volan. Ravno toliko časa sem imel, da sem pomislil, zakaj ni dal smerokaza in mi dal možnost reagirat pravočasno, potem pa sem začel reševat situacijo. Motor sem nagnil čez dvojno črto, da ga obvozim in si pustim vsaj še kakšen meter bočne razdalje med njim in menoj. Ko pa sem bil vzporedno z njim, je bilo vse skupaj zeeeelo blizu. Pomislil sem, kaj sem narobe naredil in pogledal v prvo levo kolo avtomobila, ki je bilo obrnjeno polno v levo. Takrat se je pa končalo :evil: veselje. Motor je odbilo čez oba pasova, ki vodita proti Šiški, čez avtobusno postajališče in pločnik na kolesarsko stezo, jaz pa sem naredil salto čez pokrov motorja in pristal na hrbtu na levem voznem pasu proti Šiški. Na urgenci so potem ugotovili zlomljen mezinec, kožo na kolenu sem presekal (dva šiva), ko sem nekam zadel, za povrh sem pa še z medenico konkretno usekal po tleh, na srečo je šlo brez zloma :D . Ne vem pa kaj je možak mislil, saj je bil že prej na semaforju pri Lepi žogi parkiran na pločniku obrnjen proti Šiški in medtem, ko smo mi čakali na zeleno, je on čez prehod obrnil proti mestu, nato pa po cca 100 m spet nazaj :? .
Po vsem tem sem čez eno leto nabavil R1, saj je treba takoj, ko padeš s konja spet zlesti v sedlo. Ta čas pred nakupom sem pa sestrino T-cat vozil. Zadeva ima 600 ccm in ne gre nikamor, pa še zamorjena je bila :lol:

Saj tudi jaz nisem nek cafe racer, da bi se "kurčil" pred lokali, grem raje na kavo v Sukaošan ali pa v Paklenico pogledat koliko je ura in potem nazaj. Za par kilometrov se mi niti ne da oblačit polne opreme, druga je, ko motor uporabljam namesto avta za v službo.


LP Robert
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Pich »

Jaz imam FZS 1000, ki ima praktično enako mašino kot FZ1 in nisem še slišal, da bi ga na fazerjih komurkoli srala mašina.
No ne vem, lahko pa tudi, da so se Japonci kaj igrali okrog ventilov pri novejših modelih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Živjo obema
-Robert,vesel sem da se je tvoj karambol končal razmeroma srečno,lahko bi bilo veliko huje.Po manevrih voznika tistega avtomobila bi rekel,da je bil taxsi-st.V centri Ljubljane se službeno peljem enkrat do dvakrat na dan in sem že večkrat doživel tak manever taxsista na bavarcu,na Tivolski (čez pregod za pešce) in na Gosposvetski ulici.Nekaterim to postane normalno,dokler se ne zgodi ...Meni je podobna situacija precej spremenila življenje,čeprav sem šel kmalu nazaj v sedlo sem precej previdnejši in le redko peljem tako kot včasih.
Pred 5-timi leti na dan volitev (takrat ko je zmagal Pahor za predsednika vlade),sem mojo Laverdo peljal na rastavo veteranov.Vozim na levem pasu Dunajske proti centru v križišču (pri AMZS) stoji avto pripravljen,da zavije na Tolstojevo.Pripeljem v križišče nakar tisti avtomobil,ki je stal pripravljen da zavije levo silovito spelje,časa za zaviranje skoraj ni bilo ,samo toliko da so počepnile vilice in booom.Iz sedeža me istreli v desni rob strehe avtomobila in me odbije v zrak(salta ali dve ne vem),na tla priletim na drugi strani avta.Polhen andernalina takoj vstanem in grem do motorja,izklučim kontakt in gledam zakaj stojim v vodi nakar dojamem,da stojim v bencinu (odtrgalo je čep rezervarja),
isti trenutek pride do mene gospa ki je vozila za menoj in reče da je zdravnica, me spravi iz ceste,da se moram takoj uleči,da me pregleda.Po 2-5 minutah je bil pri meni že reševalec motorist,čez 10-15 min.sem bil že v rešilcu.Rezultat je:potolčene obe roki zaradi ogledal,desna noga pod kolenom odarec in zažbgana koza,ker se mi je ščitnik zaribal v kožo,hematom v desnem kolku in dva zlomljena rebra (na robu strehe avta).V času zdravljenja sem začel hujšati naprel pol kile nato kilo na dan.Zdravnik na polikliniki mi razlaga,da verjetno manj jem zaradi poškodovanih reber.Hujšanje se ni ustavilo in postajal sem zelene blede barve,nakar je kolegica(med.sestra) ugotovila,da imam sladkorja v krvi več kot 33 (avomat ne pokaže več),spet v bolnico tokrat za malo dlje (mislim da 2-3 mesece se ne spomnim).Diagnoza: malo pred karambolom sem imel sistemacki pregled in sem imel sladkor 4,2,od karamkola naprej imam popolno odpoved trebušne slinavke in sem živ samo še zaradi inzulina.Menda se mi je zaradi močnega udarca snel kabel od slinavke in tega dohtarji ne znajo popravit.
Od takrat nisem več tako "gajsten" na gasu,in na splošno veliko previdnejši kot sem bil,največ problemov pa imam,če mi v križišču stoji avto in čaka,da zavije čez moj pas,da ne govorim,če v takem avtu vidim starejšo gospo,z rajfom v sivih laseh in z očalmi na nosu.Gospa,ki me je snela iz motorja je imela takrat 83 let in kljub temu kar je naredila se je pritožila na policijski zapisnik,zaradi česar sem moral sod. za prekrške,kot priča.Edini plus vsega tega je,da so ji izpit vzeli, prepričan da se je to zgodilo zaradi njenih precej zakasnelih refleksov saj je imela preden sem pripeljal v križišče precej časa a žal so ji noge na gasu in sklopki začele delovat 10 sekund po tistem ko so možgani dali signal.
Upam,da nisem preveč zamoril z tole zgodbo.
Praviš,da se z motorjem voziš v službo,se pravi da imaš motor za vsakodnevno rabo in za užitek,to cenim.Če imaš modro-belo R1 sem te sigurno že videl.Jaz se z motorjem peljem v službo manjkrat z Ciao-tom pa vsak dan,razen to zimo sem po 2 letih moral za 3 dni na bus (zajle od bremz so zmrznile in sem moral vse izvleči in namazati silikon mastjo).Če boš kdaj videl kakšnega pacjenta na Ciaotu z opremo za na motor,bočnim "malham" in kosmatim sedežem sem to jaz.
Zimsska idila
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Pa še ena poletna iz CRT vikend fure (Lj.-Adlešiči-Lj.)
Slika

Uploaded with ImageShack.us



-Pich,žal za lotom kot ponavadi 0,zadevo prestaviva še za en krog.Drugače pa FZS 1000 je dober motor,preizkušena in zanesljiva tehnika.Žal tega modela ne poznam prav dobro,niti ga nisem vozil,vem pa da se ga lastniki večinoma kar držijo.Slišati je bilo sicer nekaj pripomb čez okvir samo mislim,da ne more biti hudega.Glede na to da voziš FZS 1000 sigurno poznaš zadevo in me res zanima če je to možno kar trdijo nekateri,da pri bolj dirkaški vožnji zvija okvir ali jim je to opravičilo za nabavo FZ-1?
Uporabniški avatar
trebor
kriva felna
Prispevkov: 67
Pridružen: Po Okt 31, 2011 8:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a trebor »

Oj, nič kaj prijetna izkušnja je ta, ki si jo doživel. Lahko se pohvalim, da sem jo veliko ceneje odnesel. Upam, da se ne bo ponovila nikomur več, dovolj je bilo enkrat, hehe.
Drugače je pa moja R1 belo rdeče barve. Včasih stoji parkirana na ploščadi pred borzo. Je pa taka (tu je slikana pri antenah na Nanosu): Slika


LP Robert
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Pich »

No, da še jaz odgovorim.
Mogoče fazer res daje občutek, kod bi mu zvijalo okvir a ta občutek izvira iz zadnjega amortizerja, ki je za vožnjo na limitu res nekoliko premehak. Sicer pa v meni ni več tiste ostrine in se zato izogibam tovrstni vožnji. Me je že prevečkrat snelo z motorja, zato na njem nisem več norc, to sem samo še v avtu :D .
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Živjo obema
Ja cesta je .....,žaj samo se je tako lepo vozit,da se pač moramo,malo bolj pazljivo pa vendarje se tudi tako daleč pride :D .
Se pravi da tista zgodba z okvirjem FZS ni kot nekateri govorijo in očitno se da,če že koga moti rešiti zadevo z malenkost gostejšim oljem v zadnjem amorzizrju.Jaz sem si to reč privoščil na mojem GSX-u ko sem obnavljal amortizerje.Glede na to da je motor za dva+ 3X kovček in sem naredil mešanico olja 7,5W in dodal 25% 10W,tako imam sedaj amortizerje na drugi stopnji odzivnosti za dva pa premaknem eno pozicijo višje.
Robert,tole pa ni kar tako.Na Nanos z R1,res da že dolgo nisem bil tam samo se mi zdi,da se spominjam "makerdama"?,ali se motim?Parkiraš pred Borzo,se pravi parkirava 200m narazen,jaz parkiram na Tavčarjevi 9 (dvorišče).Sigurno sem te že videl,je pa možno,da sva se že srečala pri Yamaha mojstru Juretu.
Sezona se je začela jaz sem si pa nakopal par projektov,ki mi jemljejo čas,tako da bom moral biti priden.trenutno zaključujem prikolico za moj moped po vzoru češkega PAV 41 iz 60-tih.Ker imamo z Ciaoti par daljših relacij na leto bo tole prišlo prav.Enosledna prikolica + 2X 45L GIVI
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Glede na to da se je sezona začela želim obema varno vožnjo,brez večjih presenečenj.

Lp

Matjaž
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

a ni to mal preveč teže za ta bogi ciao ?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Pich »

Gostejše olje nekako ni najboljši recept za amortizerje. res je , da jih utrdiš, vendar tudi poleniš njihovo delovanje, saj se z gostejšim oljem tudi bolj upirajo povratku. Ampak, če si ti zadovoljen, potem je to to.
Sem imel tudi jaz enosledno prikolico domače izdelave, in povem ti, da je vožnja z njo prava muka. Problem je nastal, ker je bilo težko pobirati iz ovinka vso to težo. No, če bi se danes odločal za izdelavo prikolice, bi raje naredil dvosledno in bi namesto kardana uporabil okrogel zglob. Res pa je, da izgleda enosledna naravnost fantastično in tudi prav je, da se nekaj dela, sicer se človek poleni.
Želim tudi tebi sezono brez padcev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Ja to je res,da z gostejšim oljem upočasniš amortizer v obe smeri in sem bil malo razočaran,potem sem pa pisal mail mojstru za Showa(dela na race programu) na japonsko in sem bil presenečen nad odgovorom.
Mojster mi je brez dvoma pomagal z navodili,ki sicer po japonsko zahtevajo lekarnarsko odmerjena razmerja,težavo z prepočasnim amortizerjem pa rešuješ na grobo z nastavitvijo vzmeti in fineso z dvigovanjem pritiska v rezervarčku po 5 psi-jev dokler ne dosežeš željenega rezultata.Ker imam zadaj dva amortizrja mi je predlagal,da pred sezono preverim pritisk v obeh amortizerjih in po potrebi zadevo sinhronizeram.Letos bo zadeva enostavnejša,ker je kolega nabavil profi merilne urce in plin za amortizerje,tako,da se mi nebo treba matrati z ročno tlačilko,ki je sicer namenjena amortizerjem.
Cel kup težav,pa nekaj sem se naučil :D
To mi je všeč,da si tudi ti imel enosledno prikolico.Ali imaš kakšno sliko tvojega projekta?Kakšen kardanski zglob si uporabil? Kolega me je prehitel in ima prikolico že narejeno,a ima podobne težave z zglobom izdelave SKF.Žal imam tudi jaz enak zglob,ker sva nekako skupaj projektirala zadevo,obliko pa bova imela vsak svojo.Njegovo prikolo sem testiral in nekako zadeva lepo sledi mopedu čez ovinke ali pri vožnji osmice na parkirišču.Tažava se pojavi pri vožnji naravnost pri hitrosti 40 km/h +.Prikolica začne zadnji del mopeda cukati levo-desno in se mi zdi,da so SKF-ovi zglobi narejeni preveč ohlapno in glede na ročico(od priklopa do tal) je se tiste 3 desetinke lufta na zglobu precej pozna in taka vožnja je kar moteča :cry: Imaš mogoče kakšen predlog?Nisem razumel kakšen zglob bi ti uporabil če bi šel ponovno v tak projekt.?
Jaz sem nekako razmišljal o volanskem zglobu od kakšnega kombija.
Aljo ne skrbi,glede moči motorčka,mašinca je dovolj močna in malossi variomat deluje kot mora.Ta prikolica mi ni nujna,mi je pa izziv in afnanje,pa nekako sem se naveličal tistih bočnih "malh",ki mi opletajo kot od koker španjela ušesa :D Pred leti me je navdušila češka prikola PAV 41 (60-ta)
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Sedaj pa v temu prednjačijo američani:
http://img802.imageshack.us/img802/4917 ... zmnjst.mp4

Lp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Pich »

Slik žal nimam, je pa bilo to pred cca 25-imi leti. Ja imel sem kardan volanskega droga od stoenke. Mogoče se na težjem motorju ne občuti toliko tista teža, ki jo pobiraš iz ovinka, na 4-ki pa je bilo peljati gajbo vina ali piva pravi podvig. prikolice je bila izdelana iz kvadratnih profilov se mi zdi, da 2x2, oblečena z mrežo nakupovalnega vozička in je bila velika za največjo gajbo, kar jih je obstajalo. zadaj je bilo kolo od enega otroškega bicikla. Danes kot rečeno bi se za moped prikolico raje odločil za klasično varianto na dveh kolesih, s tem, da bi dal čim večja kolesa in težišče čim bolj spustil, cca 15 cm nad tlemi, predvsem zaradi stabilnosti. Če je prikolica široka 1m, ni boga, da bi jo obrnil. Namesto kardanskega zgloba, ki tu seveda ne pride v poštev, bi uporabil kaj podobnega, kot je to že praksa pri avtomobilih.
Olje v amortizerjih: Če si delal po navodilih strokovnjaka, ne dvomim, da stvar funkcionira tako kot mora.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori