Piaggio Ciao LMC
Objavljeno: Če Dec 13, 2012 2:27 am
Čeprav je na forumu večinoma Tomos in sem tudi sam dolgo let vozil Tomos Laure,naj predstavim svoj sedanji moped,ki ga uporabljam za vsakodnevno vožnjo v službo in ostale namene,tudi skupinske izlete na kakšne daljše relacije.
Zadeva ni popolnoma originalna,ker z voznimi lastnostmi nisem bil zadovoljen sem mojega Ciao-ta malo dodelal.
Piaggip Ciao-PX letnik 1981
motor - original z kitom Olympia D43
uplinjač -Dellorto 13/13 (diza 64)
air box - Malossi
izpuh - sito plus
variomat -Malossi
pnevmatike- Mitas M06 (16" X 2,25)
Kot sem že omenil mi prednji del mopeda v originalni verziji ne ustreza saj ima težišče preveč na zadnjem kolesu in je lega v ovinku precej slaba,zato sem uporabil Tomosove (avtomatik) vilice,ki sem jih skrajšal za 35mm, montiral balanco od gorskega kolesa in os sedeža nagnil naprej za 6-8 stopinj.Tako sem dobil nekaj več teže na prednjem kolesu in dosti boljše vozne lastnosti.
Parv tako nisem bil navdušen nad zavorami,zato sem dal obloge obnoviti z maso,ki je zelo mehka in zavore delujejo vsaj pol bolje kot originalne.
Na estetiko nisem gledal, zato je moj Ciao sive metalik barve, ki ni občutljiva na umazanijo, dodal sem še bočne torbe,ker imam večino časa seboj dežen kombinezon, pa še ostane prostor, da se brez problema ustavim v trgovini.
Moj Ciao ni "show bike" in ne "replica racerja", ampak navaden delovni konj(z malo boljšo mašinco), ki mi zelo lepo služi.
Žal sem z slikami samega mopeda bolj "švoh", ker so večinoma iz telefona.
Zadeva ni popolnoma originalna,ker z voznimi lastnostmi nisem bil zadovoljen sem mojega Ciao-ta malo dodelal.
Piaggip Ciao-PX letnik 1981
motor - original z kitom Olympia D43
uplinjač -Dellorto 13/13 (diza 64)
air box - Malossi
izpuh - sito plus
variomat -Malossi
pnevmatike- Mitas M06 (16" X 2,25)
Kot sem že omenil mi prednji del mopeda v originalni verziji ne ustreza saj ima težišče preveč na zadnjem kolesu in je lega v ovinku precej slaba,zato sem uporabil Tomosove (avtomatik) vilice,ki sem jih skrajšal za 35mm, montiral balanco od gorskega kolesa in os sedeža nagnil naprej za 6-8 stopinj.Tako sem dobil nekaj več teže na prednjem kolesu in dosti boljše vozne lastnosti.
Parv tako nisem bil navdušen nad zavorami,zato sem dal obloge obnoviti z maso,ki je zelo mehka in zavore delujejo vsaj pol bolje kot originalne.
Na estetiko nisem gledal, zato je moj Ciao sive metalik barve, ki ni občutljiva na umazanijo, dodal sem še bočne torbe,ker imam večino časa seboj dežen kombinezon, pa še ostane prostor, da se brez problema ustavim v trgovini.
Moj Ciao ni "show bike" in ne "replica racerja", ampak navaden delovni konj(z malo boljšo mašinco), ki mi zelo lepo služi.
Žal sem z slikami samega mopeda bolj "švoh", ker so večinoma iz telefona.