Tomos apn CTXpower
Objavljeno: Po Dec 10, 2012 11:46 pm
Zdravo!
Naj se najprej predstavim. Sem Gašper Mahkota in prihajam iz Vira pri Domžalah. Obiskujem 4.letnik srednje strojne šole (Aškerčeva) v Lj. Imam pa še eno leto mlajšega brata, s katerim vedno skupaj kaj ustvarjava.
Zdaj pa glede mopeda.
Lansko leto sem od sošolca kupu CTX mašino, ki je bila bolj slabo ohranjena. (ležaji vsi čist zanič, notri je bila napačna piramida, sklopka je bila zavarjena, SE luknja v ojnici je bila razjedena, M10 navoji na cly za izpuh prišravfat,cly ima en mal globji ris in bil je zelo grdo piljen, v glavi pa je bil en slabo narejen vložek) Zato sem se lotol obnove.
Bron pušo v ojnici mi je naredil sošolec @cerar, brat pa se je ukvarjal z poliranjem:
Menjan je bil BE ležaj, gred pa mi je sprešal in scenriral "vaški"mojster Kokalj. Ojnica je bila pri BE zabrušena zaradi boljšega mazanja:
Nato sem skoraj celo zimo "friziral" cly.
Z tekočo kovino sem Al21 sem popravil napake na pretočnih, ki jih je naredil moj predhodnik Po nasvetu prijatelja @KVAS-a sem delal tako, da sem povrhu, kjer cly seda na blok nalepil selotejp in z palčko spravil tekočo kovino do selotejpa, in tako ni bilo treba nič drejati da bi pravnal cly.
Mislim da je razlika očitna. edit:tisto luknjico na levem pretočnem sem naknadno popravil.
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
Sledila je CNC obdelava glave: hvala cerarju
Novi ležaji v blokih:
Za glavno gred sem dal ležaje z poliamidno kletko (6203 TN9 C3). Nekatere ležaje je bilo potrebno tudi zalepiti zaradi slabih ležišč v blokih.
Jeseni sem od sošolca sem dubu apn6 geštel brez mašine, kar je bilo direkt za probat CTX mašinco Za lažje "dihanje" sem mu privoščil Dellorto PHBH 28, izpuh pa sem naredil bolj za probo iz enga homoeta P6, ker so mi plašči za njega ostal in je bilo treba sam krivino nanovo naredit. Izpuh je bil bol namenjen temu, da mal vidim kakšna je temperatura izpušnih plinov in na katerih obratih deluje izpuh. Vari sem ga z inverterjem znamke Kempi z TIG postopkom, pločevina je železo 0.8mm, zaščitni plin pa Argon. Elekrtka je 6V17W od frčija 1.2-1.3mm predužiga.
koleno za ferg je iz inox cevi, koleno je bilo potem skrajšano:
izpuh je še brez stingerja in nosilca: Ampak moped začuda vseeno leti he he
Kmalu sem se odločil za izdelavo novega izpuha, ki mi ga je s pomočjo @PVL-a uspelo narediti:
Ko sem slišal, bo v Komendi scooter dayoff, sva se z bratom odločila, da ga malo polepšava, zato sva ga s sprejem prebarvala na rdečo in je na koncu kar dobro izpadlo:
s cerarjem na štartu:
http://www.youtube.com/watch?v=DJ2AySCRl6c
Po meetingu se mi je omajal železan vložek z navojem v glavi, zato mi je @cerar na CNC frezalno-vrtalni stroj naredil nov vložek z malo spremenjenim sqishom in kompresijo.(hvala vid-u), za piko na i sva z bratom kupila novo PVL elektriko
PVL
Pred meetingom sem preventivno snel cilinder da sem pogledal kako drži tekoča kovina na pretočnih, in sem ujel še ravno pravi čas, ker je Al21 že začel odstopati, zato sem ga odstranil, tako da od takrat še vedno nimam lepo speljane pretočne. Narediti bi moral sidrišča/mrtvi kot na steni kanala, potem bi pa verjetno držalo, ampak jaz imam še vedno strah pred to tekočo kovino, tako da je verjetno sploh nikoli ne bo.
Po meetingu mi je pa menjelik zašteku, ker je polomilo jezičke na lamelah in se je eden zataknil pri gredi kjer je prestavna ročica, zato sem lahko samo še gor prestavlu toliko, da sem se do doma pripeljal.
Nanovo skupaj zložena in še malo bolje podložena mašina, nov vložek za glavo in prva proba PVLa:
BT balanca s katero ima moped boljše vozne lastnosti in kasneje še E90 zadnji amortizerji:
En malo slabši posnetek kako se pelje:
http://www.youtube.com/watch?v=NN1tbYhdV-E&feature=plcp
Še ena slikca kakšen je trenutno:
Zdej pa prašite, če vas kej zanima, pa če sem kej puzabu napisat.
Lp, Gašper&Miha
Naj se najprej predstavim. Sem Gašper Mahkota in prihajam iz Vira pri Domžalah. Obiskujem 4.letnik srednje strojne šole (Aškerčeva) v Lj. Imam pa še eno leto mlajšega brata, s katerim vedno skupaj kaj ustvarjava.
Zdaj pa glede mopeda.
Lansko leto sem od sošolca kupu CTX mašino, ki je bila bolj slabo ohranjena. (ležaji vsi čist zanič, notri je bila napačna piramida, sklopka je bila zavarjena, SE luknja v ojnici je bila razjedena, M10 navoji na cly za izpuh prišravfat,cly ima en mal globji ris in bil je zelo grdo piljen, v glavi pa je bil en slabo narejen vložek) Zato sem se lotol obnove.
Bron pušo v ojnici mi je naredil sošolec @cerar, brat pa se je ukvarjal z poliranjem:
Menjan je bil BE ležaj, gred pa mi je sprešal in scenriral "vaški"mojster Kokalj. Ojnica je bila pri BE zabrušena zaradi boljšega mazanja:
Nato sem skoraj celo zimo "friziral" cly.
Z tekočo kovino sem Al21 sem popravil napake na pretočnih, ki jih je naredil moj predhodnik Po nasvetu prijatelja @KVAS-a sem delal tako, da sem povrhu, kjer cly seda na blok nalepil selotejp in z palčko spravil tekočo kovino do selotejpa, in tako ni bilo treba nič drejati da bi pravnal cly.
Mislim da je razlika očitna. edit:tisto luknjico na levem pretočnem sem naknadno popravil.
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
Sledila je CNC obdelava glave: hvala cerarju
Novi ležaji v blokih:
Za glavno gred sem dal ležaje z poliamidno kletko (6203 TN9 C3). Nekatere ležaje je bilo potrebno tudi zalepiti zaradi slabih ležišč v blokih.
Jeseni sem od sošolca sem dubu apn6 geštel brez mašine, kar je bilo direkt za probat CTX mašinco Za lažje "dihanje" sem mu privoščil Dellorto PHBH 28, izpuh pa sem naredil bolj za probo iz enga homoeta P6, ker so mi plašči za njega ostal in je bilo treba sam krivino nanovo naredit. Izpuh je bil bol namenjen temu, da mal vidim kakšna je temperatura izpušnih plinov in na katerih obratih deluje izpuh. Vari sem ga z inverterjem znamke Kempi z TIG postopkom, pločevina je železo 0.8mm, zaščitni plin pa Argon. Elekrtka je 6V17W od frčija 1.2-1.3mm predužiga.
koleno za ferg je iz inox cevi, koleno je bilo potem skrajšano:
izpuh je še brez stingerja in nosilca: Ampak moped začuda vseeno leti he he
Kmalu sem se odločil za izdelavo novega izpuha, ki mi ga je s pomočjo @PVL-a uspelo narediti:
Ko sem slišal, bo v Komendi scooter dayoff, sva se z bratom odločila, da ga malo polepšava, zato sva ga s sprejem prebarvala na rdečo in je na koncu kar dobro izpadlo:
s cerarjem na štartu:
http://www.youtube.com/watch?v=DJ2AySCRl6c
Po meetingu se mi je omajal železan vložek z navojem v glavi, zato mi je @cerar na CNC frezalno-vrtalni stroj naredil nov vložek z malo spremenjenim sqishom in kompresijo.(hvala vid-u), za piko na i sva z bratom kupila novo PVL elektriko
PVL
Pred meetingom sem preventivno snel cilinder da sem pogledal kako drži tekoča kovina na pretočnih, in sem ujel še ravno pravi čas, ker je Al21 že začel odstopati, zato sem ga odstranil, tako da od takrat še vedno nimam lepo speljane pretočne. Narediti bi moral sidrišča/mrtvi kot na steni kanala, potem bi pa verjetno držalo, ampak jaz imam še vedno strah pred to tekočo kovino, tako da je verjetno sploh nikoli ne bo.
Po meetingu mi je pa menjelik zašteku, ker je polomilo jezičke na lamelah in se je eden zataknil pri gredi kjer je prestavna ročica, zato sem lahko samo še gor prestavlu toliko, da sem se do doma pripeljal.
Nanovo skupaj zložena in še malo bolje podložena mašina, nov vložek za glavo in prva proba PVLa:
BT balanca s katero ima moped boljše vozne lastnosti in kasneje še E90 zadnji amortizerji:
En malo slabši posnetek kako se pelje:
http://www.youtube.com/watch?v=NN1tbYhdV-E&feature=plcp
Še ena slikca kakšen je trenutno:
Zdej pa prašite, če vas kej zanima, pa če sem kej puzabu napisat.
Lp, Gašper&Miha