CTX by KoGo

Predstavite nam svoj projekt
KoGo
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: To Dec 04, 2012 6:09 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KoGo »

malo se obruči poliralo..

Našel sam majstora ki proizvodi batove prek 40 let.
On mi bude izdelal 56mm klip na en obroček 1mm debljine pak to bu 118,22 cc.

Skviš pas se bu izdelal s razmakom od klipa 0,9mm in komresijo od 11:1.

Big end lager budem s emot-racing.nl naručil najvjerojatnije.

:)
KoGo
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: To Dec 04, 2012 6:09 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KoGo »

Malo se radilo.

Lamele su od piaggota s limenim lamelami ke ću zamjenit s karbonskim.
Koju debljinu preporučujete?
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
na bloki bude majstor zavaril blok aluminija za saki blok i onda na glodalici poravnat i urezat navoj za lamele.
BE ležaj je naručen s emota. :D
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a triac »

Debenila lamele 0.30 carbon.

Lp, Matija
KoGo
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: To Dec 04, 2012 6:09 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KoGo »

ke kanale mi preporučate?

sam mislil napravit ispoh an 190 a protočne na 136?
i dva dodatna boosta na usis?

Dogovaramo za 6 stopenski menjalnik..:D
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a triac »

Pretočni 130-132.


Lp, Matija
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KVAS »

triac napisal/-a:Pretočni 130-132.


Lp, Matija
Tako, 136 bo prevelik pretok.
KoGo
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: To Dec 04, 2012 6:09 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KoGo »

KVAS napisal/-a:
triac napisal/-a:Pretočni 130-132.


Lp, Matija
Tako, 136 bo prevelik pretok.
a koliko priširit u stranu ispuh?.
da dam ispuh s pregradom ko kod d6?.
boosti budu onda na 125.


GETRIBA:

Mislim si da si dam ove prenose:
Mjenjač:

1. brzina je sad originalna 2
2. brzina je sad originalna 3
3. brzina je sad originalna 4
4. brzina je sad originalna 5
5. brzina razmerje 1:1 (28:28) (M:P)
6. brzina razmerje 1:0,96 (27:28) (M:P)

Na piramidi odstranit prvu brzinu i produžit osovinu
Piramida:

1. brzina je sad original 2
2. brzina je sad oriignal 3
3. brzina je sad original 4
4. brzina je sad original 5
5. brzina 1:1
6. brzina 1:0,96

Koliko treba zobnike stanjit?

Treba kajlu isto stanjit?
KoGo
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: To Dec 04, 2012 6:09 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KoGo »

KoGo
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: To Dec 04, 2012 6:09 pm

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a KoGo »

2.jpg
3.jpg
4.jpg
stigli smerniki i zadnji štop.. :)
5.jpg
6.jpg
1.jpg
7.jpg
8.jpg
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: CTX by KoGo

Odgovor Napisal/-a macula »

Iz kalkulatorja moraš prilepit sliko ker vsak ko odpre mu pokaže kar je on nazadnje delal.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori