Tomos Racing TT

Predstavite nam svoj moped
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5226
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

frcooljubljana napisal/-a:tko je prov, čuvaj ga kot da je edini, sploh če je prvi (za prodajo narjen) :mrgreen:
kje si ga pa ti sprobal? :D
+offtopic : mogoče kdo ve kje se da tomose sprobat preden jih kupiš? :oops:
jah zdej nevem če bo več
ponavadi je blo takrat ko je blo adria clasic so imeli tud nove tomose za probat
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a macula »

jaz bi anjprej zamenjal semeringe in ležaje, pogledal če so vsi vijaki, te mašine sestavljajo v indiji in je toliko napak da je groza.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
neo
Mojster
Prispevkov: 33
Pridružen: To Okt 12, 2010 9:34 pm

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a neo »

Če tudi je tako, moped ima garancijo na določeno obdobje, torej če bi se kar koli zgodilo, se ta lahko unovči.
Kar se pa tiče vijakov, pa sem jih preveril že pri prevzemu, in je vse brezhibno!..
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Pich napisal/-a:Lep moped. Ampak tomos spet ponavlja staro napako: dobavljiv samo z avtomatsko mašino. Pravo veselje bi bilo imeti en tak supermoto z menjalniško mašino.
Se strinjam,v Tomosu vedno začnejo z dobro idejo,vendar se je v zgodovini tovarne velikokrat zgodilo,da zadeve ne nadgradijo ali še huje projekta ne speljejo do konca.Ni mi jasno zakaj se držijo tistega zoprnega socialističnega odnosa do kupca,"saj za delavski narod bo dobro kar smo naredili".Hudo mi je ker sem sicer ljubitelj Tomosa,sploh zato,ker je to naša slovenska firma,ki je imela veliko možnosti za popln uspeh tako na dirkah kot na civilnem trgu,samo...ne vem kaj naj rečem.po mojem se je začetek konca zgodil že v bivši Jugoslaviji,ko so imeli v vsaki firmi politične komisarje ,ki so imeli več besede kot tehnični in ekonomski kader.Lep primer je D6,ki bi ga lahko v tistih časih izdelovali v bistvu serijsko in naredili nacionalni pokal D6 z veliko udeležbo(vsaka vas bi lahko imela dirkača) in sigurno bi prišli na površje talentirani dirkači,ki bi se lahko kosali z svetovno elito v GP-ju.Žal so se zadovolili z nekaj izdelanimi motorji,za določene izbrance in to je to,vse ostalo so nadgradili garažni mojstri z veliko truda iz ljubezni do Tomosa.Res je tudi to,da v socializmu individualni junaki kot so dirkači niso bili ravno po godu politike,raje so videli če je narod bil na stadionu in se sekiral ker je eden od fuzbalerjev zgrešil gol iz 5-tih metrov.(mislim,da imamo trenutno enako situacijo kot leta 1980)
Še bolj žalostna zgodba je Tomos 175,katerega smo takrat vsi čakali,kdaj se bo pojavil v trgovinah,da ne govorim o nizozemcih,ki bi jih pokupili več kot jih je bila tovarna zmožna nartediti.In kaj se je zgodilo.?Bojda je ta model res imel tehnično pomanjklovost meda okoli glavne gredi,a močno dvomim,da stvar ni bila rešljiva.Zopet je prišlo na plan socialistično razmišljanje,da je 50 cc za narod dovolj in da tega ne poterujemo.Pred parimi leti sem govoril z gospodom,ki je bil zaposlen v tovarni Tomos.Možak mi je za žalostni glasom povedal,da so vsa orodja za izdelavo modela 175 in tehnično dokumentacijo odšla menada na odpad,kjer so jih uničili.Tako sta ostala samo dva vzorčna motorja in sanje mnogih,da bi se kdaj vozili z tomosom 175 so se razblinile.
Oproščam se vsem,ki sem jih z mojim pisanjem zamoril,a žaj je tako,da je tomos vedno imel močno in zdravo osnovo na katri bi lahko zgradil se legendarnejše ime kot ga ima sicer,vendar če pogledamo podrobno je Tomos v veliko primerih zgodba o temu kako se ne dela.
Upam,da bomo ostali vsaj lastniki imena Tomos,na katerm lahko naredimo nekaj novega in uspešnega.Glede na to da smo tehničen narod in da imamo veliko inovatorjev še vse izgubljeno.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a Pich »

Laura 69 napisal/-a:
Pich napisal/-a:Lep moped. Ampak tomos spet ponavlja staro napako: dobavljiv samo z avtomatsko mašino. Pravo veselje bi bilo imeti en tak supermoto z menjalniško mašino.
Se strinjam,v Tomosu vedno začnejo z dobro idejo,vendar se je v zgodovini tovarne velikokrat zgodilo,da zadeve ne nadgradijo ali še huje projekta ne speljejo do konca.Ni mi jasno zakaj se držijo tistega zoprnega socialističnega odnosa do kupca,"saj za delavski narod bo dobro kar smo naredili".Hudo mi je ker sem sicer ljubitelj Tomosa,sploh zato,ker je to naša slovenska firma,ki je imela veliko možnosti za popln uspeh tako na dirkah kot na civilnem trgu,samo...ne vem kaj naj rečem.po mojem se je začetek konca zgodil že v bivši Jugoslaviji,ko so imeli v vsaki firmi politične komisarje ,ki so imeli več besede kot tehnični in ekonomski kader.Lep primer je D6,ki bi ga lahko v tistih časih izdelovali v bistvu serijsko in naredili nacionalni pokal D6 z veliko udeležbo(vsaka vas bi lahko imela dirkača) in sigurno bi prišli na površje talentirani dirkači,ki bi se lahko kosali z svetovno elito v GP-ju.Žal so se zadovolili z nekaj izdelanimi motorji,za določene izbrance in to je to,vse ostalo so nadgradili garažni mojstri z veliko truda iz ljubezni do Tomosa.Res je tudi to,da v socializmu individualni junaki kot so dirkači niso bili ravno po godu politike,raje so videli če je narod bil na stadionu in se sekiral ker je eden od fuzbalerjev zgrešil gol iz 5-tih metrov.(mislim,da imamo trenutno enako situacijo kot leta 1980)
Še bolj žalostna zgodba je Tomos 175,katerega smo takrat vsi čakali,kdaj se bo pojavil v trgovinah,da ne govorim o nizozemcih,ki bi jih pokupili več kot jih je bila tovarna zmožna nartediti.In kaj se je zgodilo.?Bojda je ta model res imel tehnično pomanjklovost meda okoli glavne gredi,a močno dvomim,da stvar ni bila rešljiva.Zopet je prišlo na plan socialistično razmišljanje,da je 50 cc za narod dovolj in da tega ne poterujemo.Pred parimi leti sem govoril z gospodom,ki je bil zaposlen v tovarni Tomos.Možak mi je za žalostni glasom povedal,da so vsa orodja za izdelavo modela 175 in tehnično dokumentacijo odšla menada na odpad,kjer so jih uničili.Tako sta ostala samo dva vzorčna motorja in sanje mnogih,da bi se kdaj vozili z tomosom 175 so se razblinile.
Oproščam se vsem,ki sem jih z mojim pisanjem zamoril,a žaj je tako,da je tomos vedno imel močno in zdravo osnovo na katri bi lahko zgradil se legendarnejše ime kot ga ima sicer,vendar če pogledamo podrobno je Tomos v veliko primerih zgodba o temu kako se ne dela.
Upam,da bomo ostali vsaj lastniki imena Tomos,na katerm lahko naredimo nekaj novega in uspešnega.Glede na to da smo tehničen narod in da imamo veliko inovatorjev še vse izgubljeno.
Trenutni problem je samo v kapitalu. Vsi novodobni kapitalisti stremijo samo po čim večjem zaslužku, ta želja jim v veliki meri megli razum, da ne znajo več gledati skozi oči običajnega potrošnika, in nam vsiljujejo neko svojo idejo, pa naj bo še tako neuporabna, važno je le da narod troši. A če mislijo nadaljevati trend selitve proizvodnje na vzhodna tržišča, kjer so ljudje pripravljeni delati za pest riža na dan, jim bo pri nas kmalu zmanjkalo tistih, ki še lahko trošijo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
frcooljubljana
zariban cilinder
Prispevkov: 121
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 12:05 am
Kraj: Ljubljana/Koper

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a frcooljubljana »

imam eno pripombo: tomose so se do nedavnega, preden so odsli v likvidacijo sestavljali v kopru, ne pa v indiji.. je res da z nekaterimi kitajskimi/deli, pa vendar, bili so made in koper, tako kot moj avtomatik(standard), ki se m ga kupil v soboto. tako da 100% je tale neotov tt narejen v kopru :)
zalostno pa je videt dol v kopru, zdej so sam prazne hale :s



lp


Koci :D
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Kradem tale podpis, sam je najači :D
Slika
Slika
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a macula »

mašina od avtomatika kar je v blokih je komplet indijska, v tomosu so namontirali samo cilinder (srbski) in kar spada zraven -zaganjač, vplinjač, avspuh. Za apn mislim da so jo izdelovali komplet v tomosu edino iz kje so kosi hodili nevem.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a Pich »

macula napisal/-a:mašina od avtomatika kar je v blokih je komplet indijska, v tomosu so namontirali samo cilinder (srbski) in kar spada zraven -zaganjač, vplinjač, avspuh. Za apn mislim da so jo izdelovali komplet v tomosu edino iz kje so kosi hodili nevem.
Cilindri so bili že vseskozi iz Srbije.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
bravo
batzajla
Prispevkov: 26
Pridružen: So Jan 05, 2013 3:58 pm
Kraj: Občina Koper

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a bravo »

KVAS napisal/-a:
Pich napisal/-a:Lep moped. Ampak tomos spet ponavlja staro napako: dobavljiv samo z avtomatsko mašino. Pravo veselje bi bilo imeti en tak supermoto z menjalniško mašino.
+1
Pomoje to počnejo zaradi novih zakonov-za skuter z nožnim menjalnikom je potreben dodaten izpit,tako pa ga lahko vozijo tudi tisti, ki imajo izpit za skuter z avtomatskim menjalnikom.Verjetno se tudi mladini na skuterjih ne da prestavljati in tudi otroci se tako prej naučijo voziti(samo gas pa gre), čeprav to za moje pojme ni tako zanimivo...
Uporabniški avatar
brejker
vplinjač
Prispevkov: 290
Pridružen: Ne Mar 27, 2011 12:16 am
Kraj: Kamnik

Re: Tomos Racing TT

Odgovor Napisal/-a brejker »

Ni bohvekaj lebga na njemu. Je pa DOBRO DA SE DELA na športni vožnji mopeda! Kar je super.

@Neo: Snemi mu dol plastike in sedež, da se vidi kakšen je okvir motorja, če ima potencial ;)
To lahko brez poseganja čez garancijski list narediš ;)
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Odgovori