apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
Lep pozdrav...
apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
no bom pa še tukaj predstavo če sem ze na simoped.si
že nekaj časa sem imel idejo predstavit svoj projekt vendar nekak se mi ni "dalo" sedaj pa se malo razpišem...no gre za apn6 letnik 1992, 2 taktni agregat proizvajalca TOMOS.. ko sem ga kupil ni bil skoraj nič friziran (razn l bat,lipnik, 5).. nato sem mu naredil prvo piljenje org apn cilindra, frg bingec,izpuh lipnik in je šal kar dobro... sedaj pa se že nekaj časa počasi ukvarjam z malo bolšo predelavo.
settup je sledeč :
-pvl
-frg 26 (od tohatsu 40 eptol),za začetek tilotson 19,22 in 26 (kateri bo bolše šlo nastavit)
-gred z polirano in izbolšano ojnico
-glava e90 z različnimi vsadki
-homemade izpuh
-39l bat (rihtan)
-cilinder bt50 max tunned by me
-ojačana šalčka,3 lamelna 6 fedrna sklopka
-za začetek 5 stopenjski, kasneje 6 menjalnik
-prenosi po namenu uporabe za čas voznje
-itd
styling in geometrija ogrodja :
-prevarjeno ogrdje, ponekod ojačano
-predelani zadnji org amortizerji (manjše dize,kompletna obnova)
-rihtane in trše org prednje vilice
-sedež homemade podoben d6 stilu
-bremze in menjalnik(tačka) prestavljene nazaj d6 stil
-e90 prednji boben,apn zadnji (doma dane keramične ferode gor)
-belanca v obliki M
-pobarvan nanovo in nekateri deli polirani
-17" kolessa z sava sporty gumami
-itd..
Moped ima papirje, vendar bo samo za dirke in da se malo znorim... slike so spodaj naložene kako je potekalo to vse do sedaj.. projekt teče zelo počasi saj nimam veliko časa (sedaj traja okoli 5 mesecev) vendar je že na polovici in prvi testni štart bo do božiča )
zadnje apn amortizerje in vse kar je delano na tem motorju delam sam, honanje in brušenje(bruslini stroj, vrhunska kvaliteta proti struženju),struženje,3d cnc frezanje,varjenje.. itd... obnovil sem kompletne zadnje amortizerje in vilice (nekaj slik) ostalo pa om poslikal ko bo čas...samo ogrodje še čaka , rihtanje glave,cilindra..
zanimajo me ideje glede nosilcev in tačk (kako bi to naredil), neko barvo (2 barvi,ena je črna)..
še nekaj slikic...
ko sem pripelal: obdelovanje in ravnanje blokov: namakanje blokov v kislini da sem dobil barvo dol in "poliranje" : sestavlanje (na sliki neobdelan zvon): rihtanje amortizerjev (obnavlanje tudi po naročilu): deli vsi nareti na novo cilindri perjat za brušenje in delo tega meseca oz začetek počitnic :
-nanovo pobarval fedre in sestavil sklopko (fedre pobarval)
-naredil obroč ojačitve nove šalce ( material Inconell )
-sestavil mašino (medležajna širina je tako natančno preračunana in pogloboljenja da je gred popolnoma brez vsakega lufta in je vrhunsko vpeta)
-zavaril še prejšni tedn nosilce in povaril celoten štel..
-poliral še dekl pri sklopki
v tem tednu imam še namen nareit :
-stojne vijake iz m8 na m7
-pobrosuit dokraja in ščistit štel (še bolše)
-sestavit dokraja mšaino (razn cilindra,glave, ferga)
-naredi dokraja sprednje puše in pošlihtat vilice..
-mogoče še kaj
slikice.. PROSIL BI DA NE KRITIZIRATE IN BLUZITE V TEMO KAR NI NAMENJENO NJEJ... sevda bom vesel vaših mnenj in nasvetov !:)
l.p žan
apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
no bom pa še tukaj predstavo če sem ze na simoped.si
že nekaj časa sem imel idejo predstavit svoj projekt vendar nekak se mi ni "dalo" sedaj pa se malo razpišem...no gre za apn6 letnik 1992, 2 taktni agregat proizvajalca TOMOS.. ko sem ga kupil ni bil skoraj nič friziran (razn l bat,lipnik, 5).. nato sem mu naredil prvo piljenje org apn cilindra, frg bingec,izpuh lipnik in je šal kar dobro... sedaj pa se že nekaj časa počasi ukvarjam z malo bolšo predelavo.
settup je sledeč :
-pvl
-frg 26 (od tohatsu 40 eptol),za začetek tilotson 19,22 in 26 (kateri bo bolše šlo nastavit)
-gred z polirano in izbolšano ojnico
-glava e90 z različnimi vsadki
-homemade izpuh
-39l bat (rihtan)
-cilinder bt50 max tunned by me
-ojačana šalčka,3 lamelna 6 fedrna sklopka
-za začetek 5 stopenjski, kasneje 6 menjalnik
-prenosi po namenu uporabe za čas voznje
-itd
styling in geometrija ogrodja :
-prevarjeno ogrdje, ponekod ojačano
-predelani zadnji org amortizerji (manjše dize,kompletna obnova)
-rihtane in trše org prednje vilice
-sedež homemade podoben d6 stilu
-bremze in menjalnik(tačka) prestavljene nazaj d6 stil
-e90 prednji boben,apn zadnji (doma dane keramične ferode gor)
-belanca v obliki M
-pobarvan nanovo in nekateri deli polirani
-17" kolessa z sava sporty gumami
-itd..
Moped ima papirje, vendar bo samo za dirke in da se malo znorim... slike so spodaj naložene kako je potekalo to vse do sedaj.. projekt teče zelo počasi saj nimam veliko časa (sedaj traja okoli 5 mesecev) vendar je že na polovici in prvi testni štart bo do božiča )
zadnje apn amortizerje in vse kar je delano na tem motorju delam sam, honanje in brušenje(bruslini stroj, vrhunska kvaliteta proti struženju),struženje,3d cnc frezanje,varjenje.. itd... obnovil sem kompletne zadnje amortizerje in vilice (nekaj slik) ostalo pa om poslikal ko bo čas...samo ogrodje še čaka , rihtanje glave,cilindra..
zanimajo me ideje glede nosilcev in tačk (kako bi to naredil), neko barvo (2 barvi,ena je črna)..
še nekaj slikic...
ko sem pripelal: obdelovanje in ravnanje blokov: namakanje blokov v kislini da sem dobil barvo dol in "poliranje" : sestavlanje (na sliki neobdelan zvon): rihtanje amortizerjev (obnavlanje tudi po naročilu): deli vsi nareti na novo cilindri perjat za brušenje in delo tega meseca oz začetek počitnic :
-nanovo pobarval fedre in sestavil sklopko (fedre pobarval)
-naredil obroč ojačitve nove šalce ( material Inconell )
-sestavil mašino (medležajna širina je tako natančno preračunana in pogloboljenja da je gred popolnoma brez vsakega lufta in je vrhunsko vpeta)
-zavaril še prejšni tedn nosilce in povaril celoten štel..
-poliral še dekl pri sklopki
v tem tednu imam še namen nareit :
-stojne vijake iz m8 na m7
-pobrosuit dokraja in ščistit štel (še bolše)
-sestavit dokraja mšaino (razn cilindra,glave, ferga)
-naredi dokraja sprednje puše in pošlihtat vilice..
-mogoče še kaj
slikice.. PROSIL BI DA NE KRITIZIRATE IN BLUZITE V TEMO KAR NI NAMENJENO NJEJ... sevda bom vesel vaših mnenj in nasvetov !:)
l.p žan
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
Gredi v mašini morajo met dva centla lufta. Daj naslednič slike s predogledom, ker bi rabu celo uro da bi fajn pregledu projekt.
Zadnjič spremenil KVAS, dne Po Okt 29, 2012 8:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
tkšen luft glih ima.. mislilem glede exstremnih luftov 4 centle in več..KVAS napisal/-a:Gredi v mašini morajo met dva centla lufta. Daj naslednič slike s predogledom, ker mi niti ene ni odprlo.
glede slik bom ap probal porihtat
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
fajn fajn
zanima me, kater materjal si uporabil, ko si rihtal zadnje vzmetenje? teflon?
Če praviš, da mislš dirkat s tem mopedom, ti priporočam, da si zrihtaš kšne MARZOCCHI amortizerje. Motor more bit zadaj trd, ker bolj kot je trd z višjo hitrostjo greš lahk v ovinek.
Spredi ti pa ne priporočam trdih vilc
zanima me, kater materjal si uporabil, ko si rihtal zadnje vzmetenje? teflon?
Če praviš, da mislš dirkat s tem mopedom, ti priporočam, da si zrihtaš kšne MARZOCCHI amortizerje. Motor more bit zadaj trd, ker bolj kot je trd z višjo hitrostjo greš lahk v ovinek.
Spredi ti pa ne priporočam trdih vilc
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
materjal sem vzel kuj poliamidno plastiko z nekimi dodatki ... sem pa naredil druge dize in s tem občutno povečal trdoto amortizerja ker v dizi je manjši pretok olja skozi luknjice !cerar napisal/-a:fajn fajn
zanima me, kater materjal si uporabil, ko si rihtal zadnje vzmetenje? teflon?
Če praviš, da mislš dirkat s tem mopedom, ti priporočam, da si zrihtaš kšne MARZOCCHI amortizerje. Motor more bit zadaj trd, ker bolj kot je trd z višjo hitrostjo greš lahk v ovinek.
Spredi ti pa ne priporočam trdih vilc
vilice pa bodo mehke..
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
moja bivša apnka
JAS SEM NAJHITREJŠI
TER NAJGLASNEJŠI
Z TOMOSOM NA VASI :)
TER NAJGLASNEJŠI
Z TOMOSOM NA VASI :)
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
jp matjažek.. zaj vidiš kaj se dogajamfpowerca napisal/-a:moja bivša apnka
P.s. bla pa tuji sfukana ...
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
Kaj si tiste fedrce v sklopki barval ali je tisto mast?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
tisto je barva hahaa samo sem barval z sprejem in nisem pusto da se fajn posuši ker je na otip blo suho in sem dal skupaj.. pobarval sem pa samo zato da se ve katere fedre sem dal nakndano notmacula napisal/-a:Kaj si tiste fedrce v sklopki barval ali je tisto mast?
Re: apn6 WOLF TUNING by sitarsky racing
ka je to zaena kislina? lakvalor al ka je že?