Youngsterjem 25 verzija in A55 mašina
Objavljeno: Pe Jun 18, 2010 1:18 am
Tko.
Ker sem bl stare šole, moje 122,5 % znanje o Tomosu se konča nekje pri letu 2005, ko so ble na frčijih aktualne še A5 mašine.
Tlele sm pa od kolega dobil Youngsterja 25 verzijo z elektrozagonom, a55 mašina.
Stvar zgleda nazeduje, ker ni lamelc...
iz njega smo dobili komaj 42 km/h, pa še to mlačnih...(A5 mašina doseže odprta z rorom kr neki 65km/h đabe).
Tole tle je pa tema.....
Zobnik so menjali zadi, montiran športni filter (brez veze, ne vpliva), večja diza, odprt ror. Ostalo čaka mene. Moped gre 42...
In se je začelo: menjava ferga iz 10-ke na 16/16 (k je bil lih snet, da ne šraufamo dol 14/12 iz TMB)-nič bolje., ok, pustmo da ga mori, ker sem dal brez filtra, zrak pripiram s prstom, potencial, če že bi se mogu nekak pokazat.
Menjava glave z zelo zelo nižano od minija 65...nič bolje.
Menjava štroma s tistim iz minija 65....mogoče odtenek boljš pospeški....štrom je praktično isti 12v/80w, magnet z zobnikom za zagon, cinšpula je pa druga, saj ima ta jajc neke vrste 'senzor vžiga' oz 'pick up' senzor..., česar pri starejših štromih ni....(ostalo je isto-polnjenje accu, osvetlitev...)
Evo, tle sm končal...zdej edin ror še za probat...da vidmo...ker dejansko je 20cm ravne krivine cca fi 22, pol pa konus iz 22 na 38, iz katerega ze praktično direkt ven kadi.... (kot analogija TMB ima ror od stoenke: 30cm krivine, pol pa 40cm cevi fi35 z dušilcem...pa gre dost več, sicer a5 mašina).
Mini 65 = miničoper z A5 mašino verzije 25, z elektrozagonom, ki je zakitana z Airsalom, in Mf kobro in dell 14/12 nenaštelana dosega hitrost okoli 75. Z njega pobiram referenčne dele in probavam...
Ideje? Jutr probam še ror...aja, glava in cilinder sta videt ista k pr poštarski 6-ki, ki gre z istim cilindrom neprimerno bolje.
Ker sem bl stare šole, moje 122,5 % znanje o Tomosu se konča nekje pri letu 2005, ko so ble na frčijih aktualne še A5 mašine.
Tlele sm pa od kolega dobil Youngsterja 25 verzijo z elektrozagonom, a55 mašina.
Stvar zgleda nazeduje, ker ni lamelc...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Tole tle je pa tema.....
Zobnik so menjali zadi, montiran športni filter (brez veze, ne vpliva), večja diza, odprt ror. Ostalo čaka mene. Moped gre 42...
In se je začelo: menjava ferga iz 10-ke na 16/16 (k je bil lih snet, da ne šraufamo dol 14/12 iz TMB)-nič bolje., ok, pustmo da ga mori, ker sem dal brez filtra, zrak pripiram s prstom, potencial, če že bi se mogu nekak pokazat.
Menjava glave z zelo zelo nižano od minija 65...nič bolje.
Menjava štroma s tistim iz minija 65....mogoče odtenek boljš pospeški....štrom je praktično isti 12v/80w, magnet z zobnikom za zagon, cinšpula je pa druga, saj ima ta jajc neke vrste 'senzor vžiga' oz 'pick up' senzor..., česar pri starejših štromih ni....(ostalo je isto-polnjenje accu, osvetlitev...)
Evo, tle sm končal...zdej edin ror še za probat...da vidmo...ker dejansko je 20cm ravne krivine cca fi 22, pol pa konus iz 22 na 38, iz katerega ze praktično direkt ven kadi.... (kot analogija TMB ima ror od stoenke: 30cm krivine, pol pa 40cm cevi fi35 z dušilcem...pa gre dost več, sicer a5 mašina).
Mini 65 = miničoper z A5 mašino verzije 25, z elektrozagonom, ki je zakitana z Airsalom, in Mf kobro in dell 14/12 nenaštelana dosega hitrost okoli 75. Z njega pobiram referenčne dele in probavam...
Ideje? Jutr probam še ror...aja, glava in cilinder sta videt ista k pr poštarski 6-ki, ki gre z istim cilindrom neprimerno bolje.