Cagiva Mito 1993

Predstavite nam vašo kobilo (125cc +)
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a macula »

Pa da predstavim še Cagivo. Kupil sem jo 3 dni nazaj, ker sem ravno naredil izpit do 35kW. Izdelana je bila leta 1993, sepravi je še stara oblika z dvema okroglima lučema spredaj. Je pač klasičnih 125cc in naj bi imela 17kW -23KM, 125kg ter šla 127km/h (po papirjih). Ima tudi 7 prestav in rave ventil, 27000km. Naredil sem nekaj testnih kilometrov, razstavil oklepe in očistil okrog motorja ter po detajlih. Spomladi pridejo nove gume, ker so te letnik 2001 :? :? . V hud klanec vleče pri kakih 5000 obratih kot kakšna apn-ka, povleče pa pri kakšnih 7500rpm pa tja do 10500. Rave ventil deluje, nisem pa siguren če pravilno. Zanima me tudi nekaj stvari, če je to vredu in pri vseh takšnih motorjih tako?

- Namreč, ko se peljem navzdol in zaviram z motorjem se motor "zaganja" v sunkih, ne veliko ampak malo. Isto mi dela tudi e90, zanima me vaše mnenje če je to vredu in značilno z 2t ali ne?
- Prav tako nisem prepričan o pravilnem delovanju rave ventila. Ko dam kontakt ga zavrti do konca in nazaj ampak spusti malo čudnega zvoka, kot da bi se motorček malo pomatral. Če motor teče, je zaprt, ko navijem obrate se tja do 5000 ne zgodi z ventilom nič, potem ga pa v pribl. 2000 obratih odpre do konca. A je to normalno ali bi se moral bolj počasi in sorazmerno odpirati? Da se ga tudi nastavljati (bovdne) in me zanima kako to nastavim oz. če mi lahko kdo pri tem pomaga (lahko tudi ZS ali telefon).
- Ne deluje mi števec za temperaturo vode (peljal sem se 20km), kako to preverim ali je skurjeno oz karkoli drugega. Hladilnik in cevi so tople.

Še slike:
Priponke
IMG_6973.jpg
IMG_6971.jpg
IMG_6968.jpg
IMG_6967.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

macula napisal/-a:Pa da predstavim še Cagivo. Kupil sem jo 3 dni nazaj, ker sem ravno naredil izpit do 35kW. Izdelana je bila leta 1993, sepravi je še stara oblika z dvema okroglima lučema spredaj. Je pač klasičnih 125cc in naj bi imela 17kW -23KM, 125kg ter šla 127km/h (po papirjih). Ima tudi 7 prestav in rave ventil, 27000km. Naredil sem nekaj testnih kilometrov, razstavil oklepe in očistil okrog motorja ter po detajlih. Spomladi pridejo nove gume, ker so te letnik 2001 :? :? . V hud klanec vleče pri kakih 5000 obratih kot kakšna apn-ka, povleče pa pri kakšnih 7500rpm pa tja do 10500. Rave ventil deluje, nisem pa siguren če pravilno. Zanima me tudi nekaj stvari, če je to vredu in pri vseh takšnih motorjih tako?

- Namreč, ko se peljem navzdol in zaviram z motorjem se motor "zaganja" v sunkih, ne veliko ampak malo. Isto mi dela tudi e90, zanima me vaše mnenje če je to vredu in značilno z 2t ali ne?
- Prav tako nisem prepričan o pravilnem delovanju rave ventila. Ko dam kontakt ga zavrti do konca in nazaj ampak spusti malo čudnega zvoka, kot da bi se motorček malo pomatral. Če motor teče, je zaprt, ko navijem obrate se tja do 5000 ne zgodi z ventilom nič, potem ga pa v pribl. 2000 obratih odpre do konca. A je to normalno ali bi se moral bolj počasi in sorazmerno odpirati? Da se ga tudi nastavljati (bovdne) in me zanima kako to nastavim oz. če mi lahko kdo pri tem pomaga (lahko tudi ZS ali telefon).
- Ne deluje mi števec za temperaturo vode (peljal sem se 20km), kako to preverim ali je skurjeno oz karkoli drugega. Hladilnik in cevi so tople.

Še slike:
Lep stroj si nabavo,. predvsem pa hitr :mrgreen: glej da ga lepo mirkaš :D ,. glede tistga kar si opiso za rave,.. ko daš kontakt se ventil ( oz motorček), čist odpre in dokonca zapre ( to se lepo vidi ko maš motor razdren in lahk čez izpušn kanal pogledaš kaj se dokaja z njim ko daš kontakt), in ja na cilindri maš vijake za nastavid bovden ( no usaj moja ma na cilindru,. vrjetno pa je isto :D ) in ko daš kontakt, men tut bol tak čuden zvok spusti,.. ( kukr nevem naprimer na avti kukr da bi delela črpalka goriva oz tak podobn zvok je) ventil pa mi odpre čist naenkrat pri cca 7,500 RPM in je odprt do konca do polnih obratov ko pade pod 7,500 RPM, se zapre,. zdej če te zanima če rave pravilno deluje ti svetujem da daš plastike/oklep dol izpuh dol odšraufaš maš cca 15 min posla če so plastike uredu, ko maš izpuh dol,. pa pogledaš kaj se dogaja z loputo v cilindru ( oz s tisto ploščico ki je v cilindru) nejlažje je da pogledaš ko je ventil odprt,. to pa nrdiš tko, da daš kontakt in ko je čist odprt ventil, nahitro uzemeš kontakt in ostane odprt in pogleaš čez kanal če je loputa čist odprta,.. drgač pa lahko tut tko nridš ko sm napiso da ti ni treba razdirat daš kontakt in nahitro uzemeš tako da je ventil odprt,. in ga izštekaš ( maš 2 konektorčka) in se probaš zapeljat z odprtim ventilom) men gre med vožnjo do cca 13,500RPM po obratomirju,. ( v prvih 3 prestavah,. več še tko nism sprobo) ;) Glede zaganjanja pa je pri meni enako,. če mam naprimer skus enako gasa se motor normalno pelje nič ne cuka, čim pa odneham gas da začne motor zavirat oz je klanec navzdol pa se čut tako rahlo zaganjanje,. kot da bi na rahlo stisno na bremzo in spusto,. prvo sm mislo da je veriga in sm jo tut zamenjo pol,. in je še kr isto tko da je vrjetno to normalno,. razen če je gdu ugotoviu kakšno napako na podobnem motorji da ni potem tega več delalo :D
Aia pa še to sm pozabo prašat, kater uplinjač maš gor ? dellorto ? al mikuni? :D
:)
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a macula »

gor imam dellorto 28.
ja vem da ga odpre in zapre, samo zraven tega je še en stranski zvok kot da motorček malo zablokira. odpre in zapre se pa lepo. Bom malo spucat probal.
Kje si dobil ketno, ker bi tudi jaz rabil. Koliko si dal? ->ZS

sej plastike sem dal dol, sem gledal kako se odpira-vrti, nisem pa dal avspuha dol.
Koliko ima tanova mito v prometni napisano konjev?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

macula napisal/-a:gor imam dellorto 28.
ja vem da ga odpre in zapre, samo zraven tega je še en stranski zvok kot da motorček malo zablokira. odpre in zapre se pa lepo. Bom malo spucat probal.
Kje si dobil ketno, ker bi tudi jaz rabil. Koliko si dal? ->ZS

sej plastike sem dal dol, sem gledal kako se odpira-vrti, nisem pa dal avspuha dol.
Koliko ima tanova mito v prometni napisano konjev?
Potem pa rave dol odšraufaj,.. pa spucaj,. mogoč je zapacano od saj in gre loputa na težje in mogoč od tam ta zvok ;) Ketno pa mislim da bi mogo dobit v vsaki trgovini z motodeli ( 520 mislim da je če se prou spomnem,. bom pa jutr pogledo točn,..) V papirjih ma moja napisanih 11kw ( 15KM) :D
:)
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a filius »

Če bi sam naredu izpit za 35 KW bi si kupu kj druzga, obvezno 4t pa da ma vsaj 30Kw, ker 2T je še vedno 2T, res da ma dober zvok, ampak kar se pa voznih lastnosti tiče, pa porabe, pa na koncu ugotoviš da mečeš denar stran. :)

Drgač pa starejše 125-ke majo itak več kw ker takrat je bila omejitev samo 125ccm,ne pa še po moči motorja.Frend ma NSR-ko ki je mela po prometni 20kw/27KM čeprov je pol teh konjov že pocrkal, ampak ga jebe ker ma registrerano na fotra, ne pa nase, ker je nemore.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a macula »

itak čez dve leti nrdim za neomejeno izpit in imam doma očetovo cagivo raptor 650, ker se on itak ne vozi skoraj nič. Do takrat hočem samo uživati v stilu devedesetih in dvotaktola.

Kakšna je kaj poraba tega?
7l/100km? ?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a Pich »

filius napisal/-a:Če bi sam naredu izpit za 35 KW bi si kupu kj druzga, obvezno 4t pa da ma vsaj 30Kw, ker 2T je še vedno 2T, res da ma dober zvok, ampak kar se pa voznih lastnosti tiče, pa porabe, pa na koncu ugotoviš da mečeš denar stran. :)

Drgač pa starejše 125-ke majo itak več kw ker takrat je bila omejitev samo 125ccm,ne pa še po moči motorja.Frend ma NSR-ko ki je mela po prometni 20kw/27KM čeprov je pol teh konjov že pocrkal, ampak ga jebe ker ma registrerano na fotra, ne pa nase, ker je nemore.
Kar se voznih lastnosti tiče ni nobenih razlik med 2t. in 4t. motorji. To je odvisno od stopnje tuninga. Ponavadi gredo proizvajalci pri 2t motorjih v večje exstreme, zato motor izgublja v spodnjem območju vrtljajev. isto se dogaja z napiljenimi 4t mašinami. Če imamo naprimer 2t. in 4t mašino z enako kubaturo in enako konjenico, potem ni bistvenih razlik oz. je dvotaktni motor še nekoliko na boljšem, kar se tiče voznih lastnosti.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a macula »

pa to velja za brez turbine ne?

a mi kdo zna povedat kako kaj naštelat rave s temi bovdni?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

lep stroj. sem pristaš 2 taktnih strojev :D in zame ni lepšega zvoka kot 2t navita mašina :D
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Cagiva Mito 1993

Odgovor Napisal/-a Pich »

macula napisal/-a:pa to velja za brez turbine ne?

a mi kdo zna povedat kako kaj naštelat rave s temi bovdni?
Tudi če ima 4t motor turbino zelo težko doseže moč 2t motorja pri istih kubikih. Zadnji dvotaktni 500 kubični moto gp racerji so imeli okrog 220 konjev, če primerjaš to z F1 so imeli več moči na kubik.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori