Stran 245 od 245

Re: Avto.net oglasi

Objavljeno: Sr Sep 12, 2018 2:25 pm
Napisal/-a automatic_7
A ne vse mašine pridejo iz indije brez cilindrov in so vse A55 bloki in se v kopru montira cilindre?

Re: Avto.net oglasi

Objavljeno: Sr Sep 12, 2018 2:29 pm
Napisal/-a filius
automatic_7 napisal/-a: Sr Sep 12, 2018 2:25 pm Ni res vse mašine pridejo iz indije brez cilindrov in so vse A55 bloki
Možno, js povem kar sem slišal od njihovega dobavitelja.

Re: Avto.net oglasi

Objavljeno: Sr Sep 12, 2018 7:26 pm
Napisal/-a automatic_7
ne sej glede A5 cilindrov nimam točne informacije al pridejo sestavljeni, so pa 100% vsi indijski bloki A55

da vidite za koga vse še delajo isti indjici,
http://www.kineticindia.com/customers.html

sem bil pa presenečen nad kvaliteto indijskih blokov ko sem dobil eno mašino brez cilindra in sem jo razstavil komplet, sem pričakoval dosti slabši izdelek.

Re: Avto.net oglasi

Objavljeno: Če Sep 13, 2018 7:17 am
Napisal/-a filius
automatic_7 napisal/-a: Sr Sep 12, 2018 7:26 pm ne sej glede A5 cilindrov nimam točne informacije al pridejo sestavljeni, so pa 100% vsi indijski bloki A55

da vidite za koga vse še delajo isti indjici,
http://www.kineticindia.com/customers.html

sem bil pa presenečen nad kvaliteto indijskih blokov ko sem dobil eno mašino brez cilindra in sem jo razstavil komplet, sem pričakoval dosti slabši izdelek.
Za bloke ne vem, za indijske štrome pa vem da so porazni. Vsi štromi NipponIndia, ki jih dobim v roke so dobesedno stopljeni.

A5 cilindri made in Indija obstajajo in imajo drugačne lamele in vsisni kanal kot naši. Pri delovanju vsaj kot sem sam testiral se mi zdi, da se v njih veliko bolj sliši cinglanje.

Re: Avto.net oglasi

Objavljeno: Če Sep 13, 2018 10:18 am
Napisal/-a automatic_7
Ja štromi so katastrofa, kar veliko število so jih prejemali že nedelujočih v koper.

Re: Avto.net oglasi

Objavljeno: Če Sep 13, 2018 11:51 pm
Napisal/-a macula
Ko sem jaz tam delal prakso nekje leta 2010, so hodile a5 mašine na paletah iz Indije. V tovarni so potem samo nataknili bat, cilinder in glavo in kar sledi dalje. Vse mašine smo odpirali do drobovja, da smo menjavali en semering, ki je bil zgleda tako slab da je puščal že kot nov. Gus cilindri so hodili is srbije, pol jih je imelo napako da so bili kanali preliti (srh) in so bili napol zamašeni. Ravno ko sem šel, se je delalo na reklamaciji, da je lomilo menjalni obroč v katerega gre vilca, ker je bil preveč zakaljen. V tovarni je takrat stalo ene 200 poštarskih apn6 za v srbijo in vse so morali odpreti do menjalnika. :cry:
Reklamacija za reklamacijo in potem nič čudnega da tovarni gre težko. :roll: