1. Vsak, ki želi objaviti svojo izkušnjo z določenim uporabnikom, mora najprej pregledati ali tema s tem uporabnikom že obstaja. Za to uporabite funkcijo iskanja po Feedback forumu, ki se nahaja takoj nad seznamom tem. Tu v okenček vpišete uporabniško ime uporabnika o katerem želite pisati. V primeru, da uporabnik že obstaja, v to temo napišite svojo izkušnjo, v nasprotnem primeru odprete novo temo, katere naslov mora vsebovati točno uporabniško ime uporabnika o katerem želite pisati svoje izkušnje.
Prispevki v stilu "x2", "+1","tudi jaz" oz. samo smajli, niso dovoljeni!
Priporočamo, da tisti ki veliko prodajate, kar sami ustvarite temo, tako potem lahko dodate v oglas link do vaše teme in uporabniki bodo lahko hitro pogledali kakšen feedback imate.
2. Če je vaša izkušnja z določenim uporabnikom pozitivna uporabite zeleno pisavo , v primeru, da je vaša izkušnja negativna, uporabite rdečo pisavo, če je izkušnja "nekaj vmes" pa uporabite oranžno pisavo . Tako bo takoj razvidno ali je varno kupovati pri tem uporabniku ali ne.
Barvo izberete tako, da označite ves tekst in v orodni vrstici izberite "Barva pisave", nato pa izberte še ustrezno barvo
Pri pisanju prispevka naj bi izgledal tekst tako:
Tako izgleda tekst, ki je pobarvan v zeleno. - #00BF00
Tako pa tekst, ki je pobarvan v rdečo. - #BF0000
Tako pa tekst, ki je pobarvan v oranžno. - #FFBF00
3. V primeru, da imate z istim uporabnikom novo izkušnjo, jo dopišite kot novi post.
4. Ta podforum se uporablja samo za objavo pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabniki.
Kakršnokoli smetenje teme, norčevanje in krivo obtoževanje se bo kaznovalo, saj tudi tu veljajo splošna pravila foruma.
Pravila feedback
Re: Pravila feedback
novo !
v kolikor dobi uporabnik 3 ali več negativnih feedbackov in se teh ne reši (zamenja del, vrne denar itd.) dobi uporabnik rank "nategun"