Slike & Video

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

aljo69 napisal/-a:tile 2002 turbo so imeli kar "karakter"... turbo lag je biu tak da jih je dosti zmetalo z ceste zaradi tega ker je blo dejansko "Turbo kicked in yo" sam izgled za tiste čase meni ni tako napačen ;)
Pač začetki turbota, sej pr vsehj takih avtih pomoje zagrab pa te vrže ( sm pelu renault 5 gt turbo, k prime turbina sam zleti :D ).
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

zankrzan napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:tile 2002 turbo so imeli kar "karakter"... turbo lag je biu tak da jih je dosti zmetalo z ceste zaradi tega ker je blo dejansko "Turbo kicked in yo" sam izgled za tiste čase meni ni tako napačen ;)
Pač začetki turbota, sej pr vsehj takih avtih pomoje zagrab pa te vrže ( sm pelu renault 5 gt turbo, k prime turbina sam zleti :D ).
jap začetki so vedno težki ... https://www.youtube.com/watch?v=EbJpSUXXyL0 ewo tu se vidi da pred 4k obratov se skoraj nič ne dogaja ...
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

Danes so turbači dosti prijaznejši do uporabnika. Včasih pa bi lahko primerjal turbota z eno hudo napiljeno dvotaktno mašino, spodaj nič, zgoraj skoraj neobvladljiv. Ni bilo nobene prožnosti, samo ali je ali pa ni.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Petka turbo na armaturki en kazalček za turbo. In k pohodiš se kazalček samo iz ene skrajnosti premakne v drugo, vmesnih položajev ni. Avto samo zleti
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a macula »

sem tudi jaz naletel na takšno situacijo z avtom, le da sta bila dva kolesarja vštric nasproti pa kamjon, potem se pa odloči, a boš šical kamjon ali kolesarja?
https://www.facebook.com/ScootFast/vide ... 347471133/
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

macula napisal/-a:sem tudi jaz naletel na takšno situacijo z avtom, le da sta bila dva kolesarja vštric nasproti pa kamjon, potem se pa odloči, a boš šical kamjon ali kolesarja?
https://www.facebook.com/ScootFast/vide ... 347471133/
spet kolesar po sred ceste :shock: :shock: tile res mislijo da so sami na cesti (tut ta z motorjem ni glih počasen, je pa vsaj na svojem pasu).
tomos 4 life
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

zankrzan napisal/-a:Petka turbo na armaturki en kazalček za turbo. In k pohodiš se kazalček samo iz ene skrajnosti premakne v drugo, vmesnih položajev ni. Avto samo zleti
Ko turbina doseže obrate, pritisk hitro naraste. To je pri vseh turbaših še vedno tako.
Je pa razlika proti včasih, da imajo sedaj krmiljene odmične, višjo kompresijo in še par novosti, kar jih naredi prožnejše.
Tudi turbine so krepko napredovale in rotoji so lažji, se prej zavrtijo, geometrija lopatic je boljša,....
Ni pa bil R5 ravno neka raketa. Ga je imel kolega- saj je šlo, a ne tako zelo.
Avto, ki je bil znan po turbo luknji je bil daihatsu charade turbo. Ta je mahoma znorel pori 4k rpm
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1, kar je celo nekoliko manj od petke. Ni petka nekaj hud avto za današnje razmere, včasih pa je bil to olala avto. Včasih imeti tak avto je bilo zelo podobno, kot danes imeti avto s 300 konji. Takrat so imeli že dokaj hudi BMW-ji okrog 100 konjev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Pich napisal/-a:Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1, kar je celo nekoliko manj od petke. Ni petka nekaj hud avto za današnje razmere, včasih pa je bil to olala avto. Včasih imeti tak avto je bilo zelo podobno, kot danes imeti avto s 300 konji. Takrat so imeli že dokaj hudi BMW-ji okrog 100 konjev.
Če mam prav v spominu ma petka okrog 120 konjev pa enih 900 kg. To za moje pojme še v današnjem merilu ni tako malo in nedolžno.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Pich napisal/-a:Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1,
Moj ima 10,5:1
Odgovori