Pač začetki turbota, sej pr vsehj takih avtih pomoje zagrab pa te vrže ( sm pelu renault 5 gt turbo, k prime turbina sam zleti ).aljo69 napisal/-a:tile 2002 turbo so imeli kar "karakter"... turbo lag je biu tak da jih je dosti zmetalo z ceste zaradi tega ker je blo dejansko "Turbo kicked in yo" sam izgled za tiste čase meni ni tako napačen
Slike & Video
Re: Slike & Video
Re: Slike & Video
jap začetki so vedno težki ... https://www.youtube.com/watch?v=EbJpSUXXyL0 ewo tu se vidi da pred 4k obratov se skoraj nič ne dogaja ...zankrzan napisal/-a:Pač začetki turbota, sej pr vsehj takih avtih pomoje zagrab pa te vrže ( sm pelu renault 5 gt turbo, k prime turbina sam zleti ).aljo69 napisal/-a:tile 2002 turbo so imeli kar "karakter"... turbo lag je biu tak da jih je dosti zmetalo z ceste zaradi tega ker je blo dejansko "Turbo kicked in yo" sam izgled za tiste čase meni ni tako napačen
Re: Slike & Video
Danes so turbači dosti prijaznejši do uporabnika. Včasih pa bi lahko primerjal turbota z eno hudo napiljeno dvotaktno mašino, spodaj nič, zgoraj skoraj neobvladljiv. Ni bilo nobene prožnosti, samo ali je ali pa ni.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Petka turbo na armaturki en kazalček za turbo. In k pohodiš se kazalček samo iz ene skrajnosti premakne v drugo, vmesnih položajev ni. Avto samo zleti
Re: Slike & Video
sem tudi jaz naletel na takšno situacijo z avtom, le da sta bila dva kolesarja vštric nasproti pa kamjon, potem se pa odloči, a boš šical kamjon ali kolesarja?
https://www.facebook.com/ScootFast/vide ... 347471133/
https://www.facebook.com/ScootFast/vide ... 347471133/
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Slike & Video
spet kolesar po sred ceste tile res mislijo da so sami na cesti (tut ta z motorjem ni glih počasen, je pa vsaj na svojem pasu).macula napisal/-a:sem tudi jaz naletel na takšno situacijo z avtom, le da sta bila dva kolesarja vštric nasproti pa kamjon, potem se pa odloči, a boš šical kamjon ali kolesarja?
https://www.facebook.com/ScootFast/vide ... 347471133/
tomos 4 life
Re: Slike & Video
Ko turbina doseže obrate, pritisk hitro naraste. To je pri vseh turbaših še vedno tako.zankrzan napisal/-a:Petka turbo na armaturki en kazalček za turbo. In k pohodiš se kazalček samo iz ene skrajnosti premakne v drugo, vmesnih položajev ni. Avto samo zleti
Je pa razlika proti včasih, da imajo sedaj krmiljene odmične, višjo kompresijo in še par novosti, kar jih naredi prožnejše.
Tudi turbine so krepko napredovale in rotoji so lažji, se prej zavrtijo, geometrija lopatic je boljša,....
Ni pa bil R5 ravno neka raketa. Ga je imel kolega- saj je šlo, a ne tako zelo.
Avto, ki je bil znan po turbo luknji je bil daihatsu charade turbo. Ta je mahoma znorel pori 4k rpm
Re: Slike & Video
Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1, kar je celo nekoliko manj od petke. Ni petka nekaj hud avto za današnje razmere, včasih pa je bil to olala avto. Včasih imeti tak avto je bilo zelo podobno, kot danes imeti avto s 300 konji. Takrat so imeli že dokaj hudi BMW-ji okrog 100 konjev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Če mam prav v spominu ma petka okrog 120 konjev pa enih 900 kg. To za moje pojme še v današnjem merilu ni tako malo in nedolžno.Pich napisal/-a:Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1, kar je celo nekoliko manj od petke. Ni petka nekaj hud avto za današnje razmere, včasih pa je bil to olala avto. Včasih imeti tak avto je bilo zelo podobno, kot danes imeti avto s 300 konji. Takrat so imeli že dokaj hudi BMW-ji okrog 100 konjev.
Re: Slike & Video
Moj ima 10,5:1Pich napisal/-a:Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1,