Stran 1 od 1

ctx, e90 na apn

Objavljeno: Sr Jun 20, 2012 4:26 pm
Napisal/-a tomosdirkač
živjo .
zanima me če se res zvije apn 4 štel če imaš gor ctx ali e90 mašino oz. po kolikšnem casu se zvije. :)
kaj bi se dalo nekako ojačat apn štel, da bi bil močnejši in se nebi zvil ? al bi bilo potem grdo videti ?
Tisti ki ste dali tako mašino gor kakšne izkušnje ste imeli?
hvalavnaprej za odogvore
LP. :)

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: Sr Jun 20, 2012 5:49 pm
Napisal/-a turbo nona
Moj apn 4 grušt ni nič ojačan, ampak ga je pa kr fanj uvilo. Definitivno je potrebno grušt ojačat če neželiš da ti ga "omo okrog jajc". Če se bom spomnil bom poslikal. Drugače pa stvar res leti. :D

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: To Dec 17, 2013 8:37 pm
Napisal/-a Blaž13
problem da ga ne zvije ampak ga pretrgaš. imam iskušnje

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: To Dec 17, 2013 8:41 pm
Napisal/-a maticj80
kaku pr tomosovih specijalkah d6 npr. ni zvojalo grušta, pa ma mal vč konjev k e90 al pa ctx
lp.

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: To Dec 17, 2013 9:29 pm
Napisal/-a Blaž13
jah ka pa vem vrjetno je močnejši grušt. men ga je pretrgal na pou.

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: Sr Dec 18, 2013 9:53 am
Napisal/-a franc
Moraš zamenjat še cel prednji konec, ker se drugače tudi ustavil ne bo (vilice, kolo, zavore) .
Zadeva je tudi potem čisto nevozna (tam nekje do 3-tje prednje kolo enostavno ni na tleh) , zadeva je "smrtno" nevarna, ker ostale komponente ne "sledijo" . Sosed se je pri taki kombinaciji "razletel" , ker mu je v ovinku pri dodajanju plina "vzelo kolo" in je šel samo naravnost, z veliko sreče preživel in po kakšnem letu nehal šepat (pa ni bil nek smrkavec ampak 20+let in je nekaj časa celo vozil motokros in imel obilo izkušenj z "bolj resnimi" motorji) .
lp

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: Sr Dec 18, 2013 8:16 pm
Napisal/-a lojze-si
Če govorimo o APN geštelu iz pločevine, je res da naše novodobne replike običajno niso ojačane, je pa res da so v Tomosu nekateri gešteli bili ojačani znotraj, tako, da so pred varjenjem obeh polovičk v geštel vstavili pohištveno cev približno 40x40, ne vem natančno. V že zavarjen geštel pa to lahko vstavimo tako, da pod zadnjim blatnikom nad pritdiščem zadje nihalke izrežemo luknjo in skoznjo porinemo pohištveno cev in jo privarimo na več mestih i na koncu zavarimo še luknjo v blatnik. Sedaj pa na delo.

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: Sr Dec 18, 2013 9:07 pm
Napisal/-a si_me
Blaž13 napisal/-a:jah ka pa vem vrjetno je močnejši grušt. men ga je pretrgal na pou.
To pa je že skrajnost pokaži slike..

Sam imam mašino na apn4 štelu s sprednjim koncem od e90 pa motor še vedno 3. brzino "privzdigne" torej ni švoh, pa prenosi niso kratki, da bi zaradi tega privzdigoval sprednje kolo.. Da bi imel apn vilice spredaj in kolo si ne predstavljam.. Na štelu ni nekih hudih posledic razen mašina gleda malo v levo stran tko da težko verjamem tele pravljice za lahko noč..

Druga zgodba je apn6, ki je bolj švoh okvir kot apn4 in ga zvija praktično povsod..

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 5:12 pm
Napisal/-a RUNNER
Js sem imel na apn-4 e 90 masino pa prednje vilice od e 90 plus boben,ker cene se res nebos ustavil..V enem letu ki sem jo imel ni nic povilo ne zlomlo ne nic,mogoce je samo pusa v nihajkah dobila lufta,nisem pa vozil divje kaksno mocno speljevanje al pa kaka voznja po terenu...

Re: ctx, e90 na apn

Objavljeno: Če Jan 02, 2014 3:21 pm
Napisal/-a filius
Fora je v težišču... ti že lahk predelaš vsee da zdrži tiste 9 konjev, ker moč ni neki baš... ampak kaj ti pomaga če se je ne da niti normalno "položit" v ovinek...

Če že delate oz. predelujete, je BT v ta namen veliko boljši, nižje težišče, trši, drugačen položaj ob vožnji...

Sem vozil marsikaj in BT+E90 mašina je A1 kombinacija.