Tomos 14m
Tomos 14m
a kdo ve koliko je vredn tomos 14m ki ima še spredaj ščit tako kot poštarske štirke in ima kromiran rezervar podoben kot ga ima apn7 samo da je pokrovček na navoj in ne na dva jezička. popoldne bom dal še slike gor
ni ga čez TOMOSA!
Re: Tomos 14m
Odvisn od tega v kakem stanju je, ker letnik, koliki lastnik, itd.
Vozi Tomos ali pojdi peš.
Re: Tomos 14m
Le daj gor slike, ker me pa res zanima kako zgleda 14m s kromiranim rezervoarjem od apn-ke.jakajack napisal/-a:a kdo ve koliko je vredn tomos 14m ki ima še spredaj ščit tako kot poštarske štirke in ima kromiran rezervar podoben kot ga ima apn7 samo da je pokrovček na navoj in ne na dva jezička. popoldne bom dal še slike gor
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos 14m
Hihi, to si tudi jaz težko predstavljamPich napisal/-a:Le daj gor slike, ker me pa res zanima kako zgleda 14m s kromiranim rezervoarjem od apn-ke.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos 14m
Zakaj mislim da imaš ti 14V li kaj podobnega, ne pa M-a
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos 14m
ja sej sm res zaj.... je colibri 14v letnik 1972 sam sm ščit dal dol pa rezervar je bil pol kromiran pol plave barve sam sm ga za nek drug motor porabu.
http://shrani.si/f/3m/Hi/4bRtxEl2/2012-05-22-191737.jpg
http://shrani.si/f/3m/Hi/4bRtxEl2/2012-05-22-191737.jpg
ni ga čez TOMOSA!
Re: Tomos 14m
100eur. mogoče 120, če je brez papirjev. s papirji pa 200+
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'