ne sam gumo... še tisto pod blatnkom, pa še par stvari..filius napisal/-a:To care ti si našdolinar napisal/-a:lej nemški avtomobili bodo vedno bolš od francoskih pa reč kar hočeš
Am drgač ma prfox u šol isti avto, in nam je že razlagu kako zajebano je manjat žarnico v njem Sam fak treba gumo dol vzet, potem še komaj prideš do žarnice...
VW Passat 2.0 TDI
Re: VW Passat 2.0 TDI
Janim8 počivaj v miru.
Re: VW Passat 2.0 TDI
PogachnyK napisal/-a:pač smo dojel sovražiš francoske avte(najbrž zato, ker se v nobenem spodobnen še nisi pelu)
se pa strinjam, da reanult tele žarnice čisto preveč zakompliceru
ne sovrazim jih... ravno nasprotno všeč so mi "živčni" renoji...
sam moral sem dat tale posnetek gor pač
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
- peugeottori
- batzajla
- Prispevkov: 34
- Pridružen: So Jul 17, 2010 10:39 pm
Re: VW Passat 2.0 TDI
a bejž no? Kr voz ti švabate pa ne govor kaj je bolš ker je vse isto sranje in nemorš rečt kera država dela bolše avte, če se že gremo kaj je bolš mi povej specifičen primerdolinar napisal/-a:haha tole sm pa gledu zadnč ja lool 1 minuta za vw-ja pa 1 ura za megana najbolj je blo pa pol ko je spraševou kolk bi stala menjava žarnice pr meganu - 320 funtuklemenm2 napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
lej nemški avtomobili bodo vedno bolš od francoskih pa reč kar hočešPogachnyK napisal/-a:pač smo dojel sovražiš francoske avte(najbrž zato, ker se v nobenem spodobnen še nisi pelu)
se pa strinjam, da reanult tele žarnice čisto preveč zakompliceru
[color=#FF0000]Pravkar si izgubil dragocene trenutke svojega življenja z branjem mojega podpisa[/color]
Re: VW Passat 2.0 TDI
Čimprej naredit tevelik servis. Ker ga 100% nima ker so teli kilometri.
Pol pa upat da ti ne bo glava počla(Beri:2.0tdi 2006 letniki imajo velike probleme z glavami).
Pol pa upat da ti ne bo glava počla(Beri:2.0tdi 2006 letniki imajo velike probleme z glavami).
Re: VW Passat 2.0 TDI
velik servis je bil narejen pri 100k se tudi vid da je jermen nov pa šponarji je blo razstavljen pa je mehanik reku ta to štima.
mašina je pa 2.0 tdi in ni CR ampak PD (8v 140HP) in ni nobenih problemov jih ima pa ta trenutek malo čez 180000 km že.
lp.
mašina je pa 2.0 tdi in ni CR ampak PD (8v 140HP) in ni nobenih problemov jih ima pa ta trenutek malo čez 180000 km že.
lp.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: VW Passat 2.0 TDI
Glih CR more bit.
Re: VW Passat 2.0 TDI
Dej ti sploh neveš kva prbijaš niso vsi 2006 mel probleme z glavam...poglej kataloško številko pa če ma nakoncu C je zlo vrjetno, da ti bo šla, če je B je tam 50/50 z A je bla pa napaka odpravljena.
Re: VW Passat 2.0 TDI
Glej oznaka našega motorje je BMP, ko si boš malo prebral po netu boš ugotovil da so imele probleme mašine z oznako BKP ali pa BMS če se prov spomnim (CR, 12 ventilov) naša ima pa 8 ventilov in pa pump duse sistem, glava je pa ubistvu od 1,9 tdi!
potem so bile še ene mašine zdele ne vem oznake ki so imele probleme z šobami (piezo šobe al neki takega) naša ima bosch šobe in gre kakor mora
evo ti še eno temo, pa vprašaj še kje nam so rekli 2.0 tdi pod 2007 letnikom samo BMP mašina ali pa nič!(neuradno smo izvedeli od kolega ki dela na pooblaščenem servisu, "ostalo je klump" je rekel )
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 0#p1407260
no pa se mi sploh ne da kregat a dela ali ne ker naš DELA že več kot 50k km brez večjih posebnosti redni servisi, olja ne pije skoraj nič oz. spremebe sploh ne zaznam na šipki edino DPF filter se je pacal pa smo ga preventivno zamelnjali z obnovljenim kar je ubistvu že na 150000 potrebno preveriti.
potem so bile še ene mašine zdele ne vem oznake ki so imele probleme z šobami (piezo šobe al neki takega) naša ima bosch šobe in gre kakor mora
evo ti še eno temo, pa vprašaj še kje nam so rekli 2.0 tdi pod 2007 letnikom samo BMP mašina ali pa nič!(neuradno smo izvedeli od kolega ki dela na pooblaščenem servisu, "ostalo je klump" je rekel )
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 0#p1407260
no pa se mi sploh ne da kregat a dela ali ne ker naš DELA že več kot 50k km brez večjih posebnosti redni servisi, olja ne pije skoraj nič oz. spremebe sploh ne zaznam na šipki edino DPF filter se je pacal pa smo ga preventivno zamelnjali z obnovljenim kar je ubistvu že na 150000 potrebno preveriti.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: VW Passat 2.0 TDI
Nisem jaz govoril o tipu motorja ampak o zadnji črki pri kataloški številki glave, ki gredo C,B in A. Piezzo je pa le sisetem odpiranja šob in ne firma šob, lahko imaš bosch ali pa siemens (siemens crkava) šoba pa nova stane okrog 500€ oz. jih maš možnost tudi obnovit. Sicer pa ni problema, meni tudi govorijo, da imam najslabšo vezrijo A6 ampak je resnica povsem drugačna, bojšega si nebi mogel želeti to pa zato, ker vem kaj imam pod ritjo in kako se z tem ravna.
Lp
Lp
Re: VW Passat 2.0 TDI
Važno je da se stvar pelje in dela, passatov je na cesti ogromno pa jih je samo 40% 1,9 TDI pa še to nevem če tako da tako grozno spet ni.
lp.
lp.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)