Stran 3 od 3

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 4:39 pm
Napisal/-a filius
aljo69 napisal/-a:
seba1994 napisal/-a:plin se najbolje splača samo je pa kar draga vgradnja je pa res da je cena okoli 80c/l
pa uprašanje koliko časa bo ta cena ... takoj ko bo država vidla da je dovolj avtov na plin bo dvignala trošarino za plin pa bo cena plina se približala ostalim gorivom ... bencin nebi biu 1.5e + če nebi država imela približno polovico trošerin, ki se stekajo v državni proračun...
Točno tko bo, več ko vas bo šlo na plin, večje ko bo povpaševanje po njem cena bo višja, vendar to ne v tako kratkem roku, ker na plin se jih vozi itak le nek odstotek.

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 4:44 pm
Napisal/-a smejko1
jap sploh pa če je uni naci na oblasti ki samo zvišuje trošarine

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 4:45 pm
Napisal/-a Whbund
aljo69 napisal/-a:
seba1994 napisal/-a:plin se najbolje splača samo je pa kar draga vgradnja je pa res da je cena okoli 80c/l
pa uprašanje koliko časa bo ta cena ... takoj ko bo država vidla da je dovolj avtov na plin bo dvignala trošarino za plin pa bo cena plina se približala ostalim gorivom ... bencin nebi biu 1.5e + če nebi država imela približno polovico trošerin, ki se stekajo v državni proračun...
To ni popolnoma resnično in sicer zaradi tega ker ima glavno besedo okrog cen naftnih derivatov oz. dotično, med razliko cene bencina in LPGja europska unija in članice EU ne odločajo vsaka zase kako bodo ordinirali z njimi. Med drugim zaradi eko-usmerjenosti EU vzpodbuja voznike k temu, da se odločajo za LPG in CNG sisteme in tako garantira, da je cena plina vedno 50%-60% "vrednosti" cene 95oktanskega bencina. Sedaj, ko je kurilna sezona mimo in se zaloge plina povečujejo bo cena padla in bo ostala fiksna do jeseni, ko se ponovno začne kurilna sezona.

Lp

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 6:14 pm
Napisal/-a dolinar
sem glih z enmu zadnč govoril.. cena predelave motorja na plin stane cca. 1300€, tako da se ti denar povrne po okoli 30000km :) torej če narediš z avtom 300k km, v tem času našparaš za en nov avto :)

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 7:26 pm
Napisal/-a golnar
cena se razlikuje od avta do avta, odvisna je od načina vbrizga goriva, ter števila cilindrov. za novejše mašine je vgradnja dražja ker rabijo dodaten mazalni sistem ventilov

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 8:01 pm
Napisal/-a dolinar
golnar napisal/-a:cena se razlikuje od avta do avta, odvisna je od načina vbrizga goriva, ter števila cilindrov. za novejše mašine je vgradnja dražja ker rabijo dodaten mazalni sistem ventilov
možno, je reku da je dal 1300e. polo 1.2tsi.

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: To Apr 24, 2012 2:58 pm
Napisal/-a klemenm2
Jaz bom tako rekel, dober diesel, pa če se ga pravilno vozi, nima nič kaj dosti več izrednih stroškov kot bencinc. Ok, redni servisi so mogoče res malo dražji, ampak turbine pa bošpumpe pa res ne crkujejo kr po spisku. moraš bit resn bik za volanom.

V ta avto bi pasal 1.9 tdi 90hp (bosch pumpa ne pd!!), za te motorje vam bo vsak poznavalec povedal da gredo ob pravilni uporabi z 1. turbino, pumpo, ustrajnikom itd... prek povdarjam prek 400k. Problem je edino da so te avti že recimo ene 4. roka v povprečju in če jih ima na števcu 300k jih ima v resnici že okrog 400k če ne več.


Vem za enga tdi-ja 90hp, drugega kot kurilca nevem če je kdaj videl (1. lastnik) ima jih 280k pa ni bilo nekih probelmov, pa se avto niti slučajno ne špara, edino hladnega ne goni.


LP!

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Ne Jul 14, 2013 1:39 pm
Napisal/-a seba1994
Tema se lahko zaklene namreč je bil auto prodan.