Stran 2 od 3

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Pe Apr 20, 2012 3:38 pm
Napisal/-a seba1994
evo malo up-a
bli so zamenjani prvi diski in ploščice prav tako olje in filtri vse skupaj je prišlo malo čez 240€ z urami dela in potrošnim materialom

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Ne Apr 22, 2012 10:25 pm
Napisal/-a klemenm2
avto je lep, samo nažalost v teh časih precej neekonomičen(ne gre na kurilca oz dizel).

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 8:05 am
Napisal/-a filius
klemenm2 napisal/-a:avto je lep, samo nažalost v teh časih precej neekonomičen(ne gre na kurilca oz dizel).
Tako nekako, recimo sam grem tankat, in spravim v avto caa 50L dizla, plačam 67€ pa še ene par centov, če grem pa preračunat bi dal pa za enako velik poln rezervoar bencina 77€ torej 10€ večji začetni strošek + da ne govorimo da potem bencinarji itak še vleiko več pijejo. Tako da v teh časih dizel pride kar prav :)

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 1:12 pm
Napisal/-a seba1994
mene to ne moti koliko pokuri važno da se da pelat plus to da je dober dizel vsaj 1000€ dražji

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 1:59 pm
Napisal/-a Whbund
seba1994 napisal/-a:mene to ne moti koliko pokuri važno da se da pelat plus to da je dober dizel vsaj 1000€ dražji
Ko nakoncu potegneš črto je ponavadi dizel bil precej dražji od bencinarja. Poglaviten strošek, ki ga imaš pri atmosferskem bencinarju je ponavadi le bencin, ker je motor tako nezakompliciran, da se redko kaj okvari pa tudi če se, je popravilo izredno poceni. Z dizlom prišparaš pri nafti ampak so inženirji razvili izredno kompleksen motor, ki ima kar nekaj zelo dragih komponent in se nasplošno kvarijo (turbine, šobe, dročniki ipd.) in je v parih letih lastništva precej dražja stvar kot bencinar, vsaj po mojih izkušnjah. Če hočeš pa šparati pa namontiraš LPG pa je zadeva rešena. Prej ko ga imaš vgrajenega, prej začneš šparati.

Lp

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 2:05 pm
Napisal/-a ERVIN
Whbund napisal/-a:
seba1994 napisal/-a:mene to ne moti koliko pokuri važno da se da pelat plus to da je dober dizel vsaj 1000€ dražji
Ko nakoncu potegneš črto je ponavadi dizel bil precej dražji od bencinarja. Poglaviten strošek, ki ga imaš pri atmosferskem bencinarju je ponavadi le bencin, ker je motor tako nezakompliciran, da se redko kaj okvari pa tudi če se, je popravilo izredno poceni. Z dizlom prišparaš pri nafti ampak so inženirji razvili izredno kompleksen motor, ki ima kar nekaj zelo dragih komponent in se nasplošno kvarijo (turbine, šobe, dročniki ipd.) in je v parih letih lastništva precej dražja stvar kot bencinar, vsaj po mojih izkušnjah. Če hočeš pa šparati pa namontiraš LPG pa je zadeva rešena. Prej ko ga imaš vgrajenega, prej začneš šparati.

Lp
x2 :D :D

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 2:59 pm
Napisal/-a golnar
tudi sam bom šel na bencin+plin, takoj ko bo usahnil vir kateri mi polni tank.

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 3:25 pm
Napisal/-a brrm
golnar napisal/-a:tudi sam bom šel na bencin+plin, takoj ko bo usahnil vir kateri mi polni tank.
z bencinom zalaufaš avto in nato prekopiš na plin. ko ti plina zmanjka preklopiš na bencin tako da brez bencina ne gre ;)
p.s.: na plin se ti splača predelati samo če veš da boš imel avto več let, ne samo eno naprimer.

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 3:36 pm
Napisal/-a seba1994
plin se najbolje splača samo je pa kar draga vgradnja je pa res da je cena okoli 80c/l

Re: VW Golf mk4 1.4 16v

Objavljeno: Po Apr 23, 2012 3:50 pm
Napisal/-a aljo69
seba1994 napisal/-a:plin se najbolje splača samo je pa kar draga vgradnja je pa res da je cena okoli 80c/l
pa uprašanje koliko časa bo ta cena ... takoj ko bo država vidla da je dovolj avtov na plin bo dvignala trošarino za plin pa bo cena plina se približala ostalim gorivom ... bencin nebi biu 1.5e + če nebi država imela približno polovico trošerin, ki se stekajo v državni proračun...