Na BT-ja sem dal brušen cilinder na prvo nadmero in nov L- bat. BING je OK. Izpuh original.
Vžiga odlično. Hladen vleče ok. Ko pa se segreje v peti začenja izgubljat hitrost oz. ne vleče dobro? V čem je štos?
In še ko med vožnjo prižgem luč ali pa žmigavc se obratomerju kar malo strga - kazalec skoči nazaj potem pa spet normalno deluje.
lp
TEŽAVE Z BT-jem
Re: TEŽAVE Z BT-jem
poglej če je uplinjač dobro nastavljen in če je pretok zraka neoviran. Ponavadi ga zmanjkuje v višjih brzinah prav zaradi zapacanega filtra.
kake prenose pa imaš?
obratomer pa deluje glene da napetost, ki pade, ko vžgeš luč. torej se mi zdi normalno da obratomer malo trzne
kake prenose pa imaš?
obratomer pa deluje glene da napetost, ki pade, ko vžgeš luč. torej se mi zdi normalno da obratomer malo trzne
bol star bol nor!
Re: TEŽAVE Z BT-jem
Imam originalen air box s popolnoma novim filtrom.
Vplinjač sem naštelal na prosti tek. Ne vem kaj naj naredim da bo pri višjih obratih bolje delal?
lp
Vplinjač sem naštelal na prosti tek. Ne vem kaj naj naredim da bo pri višjih obratih bolje delal?
lp
Re: TEŽAVE Z BT-jem
poglej kake barve je svečka.. mora biti čokoladno rjave. Če je črna imaš premočno mešanico- privij vijak za mešanico, če je pa siva, suha, pa ga malo odvij in čez nekaj km šeenkrat preveri svečko.
pa preveri še predvžig.. mora biti nekje med 0,8 in 1,2mm
pa preveri še predvžig.. mora biti nekje med 0,8 in 1,2mm
bol star bol nor!
Re: TEŽAVE Z BT-jem
Probaj tudi z drugim komplet vžigom, ker dostikrat teli stari štromi zajebavajo.
Re: TEŽAVE Z BT-jem
najprej preveri dizo! mora bit 88 oz. tja do 90!
preveri tudi če imaš nepredelan airbox!
preveri tudi če imaš nepredelan airbox!
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: TEŽAVE Z BT-jem
Obratomer deluje na sinus oz. preko frekvence štroma, torej več kot je obratov, višja je frekvenca. To da skače je normalno, in to dela ker se napetost zniža, saj na isti tokokrog priklopiš šeen porabnik...pomartin napisal/-a:obratomer pa deluje glene da napetost, ki pade, ko vžgeš luč. torej se mi zdi normalno da obratomer malo trzne
Drugače pa pred leti sem imel enak problem na BT-ju, razlog je bil nenastavljen ferg- premalo bencina, možno da imaš enako težavo.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!