klemenm2 napisal/-a:ne ne airsal 38 je isti 44 samo da je pač 50kubov..
jaz bi raje vzel 38...
kak to misliš da je isti?
pa kaj ti bo če ima iste velikosti kanalov kot original... Je isto če imaš original gor, nebo razlike, edino boljše hlajenje...klemenm2 napisal/-a:ne ne airsal 38 je isti 44 samo da je pač 50kubov..
jaz bi raje vzel 38...
ja se ... mislim sploh se ti ne SPLAČA jemat 38 ... ker je za en € cenejši od 44 ... pomislite malo kaj govorite no ..filius napisal/-a:pa kaj ti bo če ima iste velikosti kanalov kot original... Je isto če imaš original gor, nebo razlike, edino boljše hlajenje...klemenm2 napisal/-a:ne ne airsal 38 je isti 44 samo da je pač 50kubov..
jaz bi raje vzel 38...
počivaj v miru jani! (janim8)
ja se samo z 44 pa bojo pospeški v nuli pa tudi končna ni slaba ...klemenm2 napisal/-a:vi narobe razmišljate...
kit z 38 batom se bo bolj zvrtel, posledično bo prišel kasneje do končne vendar bo moped na koncu hitrejši...
44 se vrti manj kot 38...
počivaj v miru jani! (janim8)
44 kit je čisto ok uporabniki denisba sn jas nastavlal kolibrija pa mu z lahkoto gre nekaj čez 75km/h pa takoj dobi končno not pr 38 kiti pa še do gostilne nebi dobo končne pa bi ži mogo bremzat xDklemenm2 napisal/-a:ja odvisno za tunat je veliko bolji 38...
za sam gor ruknt pa se pelat pa 44...
že ampak prvi 38 je tunan by IST (I-Style Tuning, tunner iz NL, tudi na našem forumu)koroman napisal/-a:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=k0qds9&s=3
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=t7bwqo&s=5
http://www.tomosforum.nl/uploads/Pim/DSC04294.JPG
ocenite sami. ampak 38 je boljša izbira. ampak seveda ko neveš kupiš tisto kar je večje. bigger is better. ampak seveda tu ni tak.
moj portmap je praktično identičen zadnjemu. performance je fantastičen. ampak še vedno ni dovolj