Tomos Alpino
Tomos Alpino
Pozdravljeni mopedisti!
Tole je moja prva objava
Kar nekaj časa sem brskal po forumu in nisem našel odgovorov. Pred leti sem imel Tomos avtomatika, potem Tomos 14M. Včasih so bili ti motorji trpežni, če si jih pustil v originalnem stanju. Zdaj se malo iz nostalgije nagibam k nakupu novega Alpina, s katerim se bom vozil v službo in še marsikam.
In zdaj glavno vprašanje, pa prosim za iskrene odgovore Na nekem forumu sem izvedel da Tomos ni več Tomos, kot je bil nekdaj. Zanima me kako je s trpežnostjo, so deli res iz Kitajske, se res tako kvari, je res tako slab motor, vse crkuje? Na slikah in po katalogu je sestavljen zelo podobno kot APN 6, torej zelo preprosto. Nekdo mi je rekel, da je kupil novega in je že pol delov zamenjal z deli stare dobre APN 6. Napišite svoje izkušnje s tem mopedom, sigurno si ga kdo lasti, je kaj slišal na to temo? Predelave me ne zanimajo, če ga bom kupil bo v originalnem stanju, le prednji zobnik bi zamenjal, da bi šel malo hitreje, to je pa tudi vse.
Hvala za odgovore!!
LP, Miran
Tole je moja prva objava
Kar nekaj časa sem brskal po forumu in nisem našel odgovorov. Pred leti sem imel Tomos avtomatika, potem Tomos 14M. Včasih so bili ti motorji trpežni, če si jih pustil v originalnem stanju. Zdaj se malo iz nostalgije nagibam k nakupu novega Alpina, s katerim se bom vozil v službo in še marsikam.
In zdaj glavno vprašanje, pa prosim za iskrene odgovore Na nekem forumu sem izvedel da Tomos ni več Tomos, kot je bil nekdaj. Zanima me kako je s trpežnostjo, so deli res iz Kitajske, se res tako kvari, je res tako slab motor, vse crkuje? Na slikah in po katalogu je sestavljen zelo podobno kot APN 6, torej zelo preprosto. Nekdo mi je rekel, da je kupil novega in je že pol delov zamenjal z deli stare dobre APN 6. Napišite svoje izkušnje s tem mopedom, sigurno si ga kdo lasti, je kaj slišal na to temo? Predelave me ne zanimajo, če ga bom kupil bo v originalnem stanju, le prednji zobnik bi zamenjal, da bi šel malo hitreje, to je pa tudi vse.
Hvala za odgovore!!
LP, Miran
Re: Tomos Alpino
če bi rad videl da gre malo hitreje potem moraš tudi nujno menjati auspuh (daš tastarega originalca gor, z skrajšano "krivino" na 2.5cm).
agregat sam je super, bremze solidne (se da dost ugodno dobit na disk), feltne uredu... kar je res res slabo, je kvaliteta barve in odpornost na rjavenje. v 3 letih redne uporabe bo moped cel pomarančast.
agregat sam je super, bremze solidne (se da dost ugodno dobit na disk), feltne uredu... kar je res res slabo, je kvaliteta barve in odpornost na rjavenje. v 3 letih redne uporabe bo moped cel pomarančast.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Tomos Alpino
deli so izdelani drugje, sestava mašine je identična. Slabost, ki jo jaz opažam je slabši material lamel, a na original mašinah to ne pride do izraza.
Tudi novejši modeli zdržijo ogromno- to vidim pri dedkovi 4ki. Do zdaj sem samo restavriral okvi, ker je sol pozimi razžrla barvo in po 5 letih 1x očistil filter. Motor še vedno deluje kot nov in gre odlično.
Na kratko povedano, če boš lepo ravnal z njim in če ne boš delal prešvoh mešanice ti bo služil zelo dolgo.
Tudi novejši modeli zdržijo ogromno- to vidim pri dedkovi 4ki. Do zdaj sem samo restavriral okvi, ker je sol pozimi razžrla barvo in po 5 letih 1x očistil filter. Motor še vedno deluje kot nov in gre odlično.
Na kratko povedano, če boš lepo ravnal z njim in če ne boš delal prešvoh mešanice ti bo služil zelo dolgo.
bol star bol nor!
Re: Tomos Alpino
Ja motor se bo vozil kot je treba, sigurno pa tud gas do konca. Mene samo skrbi, da ne bom stalno nekaj "šravfal" in vlagal vanj, ker tega pa res ne maram. Malo sem gledal tudi razne skuterje, ampak tam je toliko elektronike, enih delov, ki se lahko pokvarijo...potem pa še tisto brenčanje, kot bi sklopka skos drsela. Ne maram tega in sem mnenja, da tudi moped moraš sam prestavljati. Hvala za hitre odgovore, bom pa vesel še kakšnega, res iskrenega mnenja, ker bi rad izvedel čim več o Alpinu
Re: Tomos Alpino
predlagam da pogledaš za kakšno rabljeno originalno ... vse tut ni imela mularija in verjetno boš našel kakšno bolj ohranjeno ... razlog so nizki stroški ter izognil se boš servisom, ki jih moraš v okviru garancije delat pri uradnem serviserju ... znajo kr računat poleg tega pr novih kot so ti povedali barva katastrofalna ... sam sem sicer nabavil ogrodje (rušt) flexerja 2007 in skor nism mogo vrjet kak ga je najedla rja po teh bogih 5 letih ... tako da če se odločiš za novo obvezno v roku enega leta ponovno prebarvat, kvalitetno pri ličarju ...
predlagam da malo pregledaš avto.net in sm skoraj 100% da boš našel kakšno nekoliko starejšo ampak klasično štirko ... sicer nove mašine imajo dosti potenciala za predelavo ampak kot si omenil te to ne zanima ... jaz ti predlagam da pogledaš za kakšno rabljeno kot je ta http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5811670 in si prihraniš stroške vseeno bo pa motor opravljal svojo nalogo, ki transport iz A to B in boš pravtako zadovoljen ker se boš vozil skoraj zastonj + tisto olje v menjalniku boš pa že sam menjal enkrat letno, drugače motor more laufat ... da ne omenim da za starejši model dobiš več rezervnih delov rabljenih, medtem ko za alpinota boš moral vse drago plačati za nove dele v tomosu ... edino ko gledaš po avto.net bi se jaz "izogibal" tistih, ki imajo spredaj disk ... razlog je v tem da so večine poštarske se pravi so odslužile svoje zato so poštarji dobili nove, stare pa prodajajo na avto.net oz se prodajo na licitacijah... če si pa trdno prepričan v nakup novega pa kot sm že rekel obvezno barvanje ogrodja !
odločitev je tvoja če te še kaj zanima smo ti na voljo tukaj
P.s. Dobrodošel na forumu !
predlagam da malo pregledaš avto.net in sm skoraj 100% da boš našel kakšno nekoliko starejšo ampak klasično štirko ... sicer nove mašine imajo dosti potenciala za predelavo ampak kot si omenil te to ne zanima ... jaz ti predlagam da pogledaš za kakšno rabljeno kot je ta http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5811670 in si prihraniš stroške vseeno bo pa motor opravljal svojo nalogo, ki transport iz A to B in boš pravtako zadovoljen ker se boš vozil skoraj zastonj + tisto olje v menjalniku boš pa že sam menjal enkrat letno, drugače motor more laufat ... da ne omenim da za starejši model dobiš več rezervnih delov rabljenih, medtem ko za alpinota boš moral vse drago plačati za nove dele v tomosu ... edino ko gledaš po avto.net bi se jaz "izogibal" tistih, ki imajo spredaj disk ... razlog je v tem da so večine poštarske se pravi so odslužile svoje zato so poštarji dobili nove, stare pa prodajajo na avto.net oz se prodajo na licitacijah... če si pa trdno prepričan v nakup novega pa kot sm že rekel obvezno barvanje ogrodja !
odločitev je tvoja če te še kaj zanima smo ti na voljo tukaj
P.s. Dobrodošel na forumu !
Re: Tomos Alpino
Ma ne vem če imam tolk živcev in časa, da bi dobil res dobro rabljeno šestko. Tole, ki si mi jo prilepil sem poklical in je iz Cerknice, starejši gospod, drugi lastnik in jo je tudi že barval pod sedežem zaradi rje, žmigovcev nima več, ker je nekaj kabelne precvikal.... Skratka z vsakim bo nekaj narobe, težko bom dobil takega, ki mi bo res všeč.
Nov pa mislim da spet ni tak "jajc", da bi se že takoj začel podirati. Kaj detajlno pa se lahko pokvari, če je agregat zanesljiv. Včasih smo se najbol temu posvečali, pa še to zato, ker smo skos frizirali. Sicer se bo pa že pred prvim servisom pokazalo ali je to to ali ne in če bo do takrat vse vredu, potem ga ne bom peljal nikoli na servis. Smo včasih dosti sami prešravfali, ko smo stalno frizirali in bom zdaj tud zamenjal olje in popravil kako malenkost.
A ni možnosti, da bi to z barvo v tem času že porihtali, zdaj je leto 2012? Od katerega leta pa obstaja tak alpino? Moram it en dan pogledat in mal povprašat. Ima kdo čist novo, pozna kdo koga? Če odštejemo to nesrečno barvo in če ostane vse original, potem sploh ne vem kaj bi crknilo? Ja res se nagiba k novi...nisem pa tako navdušen ko berem vse te odgovore
Kakšne mopede pa imajo poštarji, te rumene? Nisem bil tolk pozoren, sam vem da je Tomos in na prestave. Pa vemo kolk se prevozijo z njimi in kaj počnejo....nihče jih ne pazi.
Nov pa mislim da spet ni tak "jajc", da bi se že takoj začel podirati. Kaj detajlno pa se lahko pokvari, če je agregat zanesljiv. Včasih smo se najbol temu posvečali, pa še to zato, ker smo skos frizirali. Sicer se bo pa že pred prvim servisom pokazalo ali je to to ali ne in če bo do takrat vse vredu, potem ga ne bom peljal nikoli na servis. Smo včasih dosti sami prešravfali, ko smo stalno frizirali in bom zdaj tud zamenjal olje in popravil kako malenkost.
A ni možnosti, da bi to z barvo v tem času že porihtali, zdaj je leto 2012? Od katerega leta pa obstaja tak alpino? Moram it en dan pogledat in mal povprašat. Ima kdo čist novo, pozna kdo koga? Če odštejemo to nesrečno barvo in če ostane vse original, potem sploh ne vem kaj bi crknilo? Ja res se nagiba k novi...nisem pa tako navdušen ko berem vse te odgovore
Kakšne mopede pa imajo poštarji, te rumene? Nisem bil tolk pozoren, sam vem da je Tomos in na prestave. Pa vemo kolk se prevozijo z njimi in kaj počnejo....nihče jih ne pazi.
Re: Tomos Alpino
te alpinote nove z starimi špic felgami in disk spredaj ... ter po novem še hip hop ... barvo dvomim da so porihtali ker vsak gleda na čimmanjše stroške pa da čimprej proda novega žal ... tisti časi ko ti je tomos zdržal 20 let so pomoje res mimo že ... če si tako trdno prepričan v novega si ga pač kupi .. jaz te nič ne silim ... edino kar ti svetujem je da ga ponovno pobarvaš pri ličarju (kvalitetno ... speskat rušt z kremenčevim peskom (mivko) da ne poškoduješ karoserije temelj šprickit barva lak ) pa pod zicom izoliraj z tisto izolacijo kot pri avtu podvozje ... tak ga boš rešu pred rjavenjem tam spodaj ... glede servisov je pa tak če hočeš imet garancijo boš mogu na uradne servise vozit .. v nasprotnem primeru boš pač zgubu garancijo ... pa če že kopuješ novega boš tut dal za tist servis vsako leto oz tolko ko se boš vozu ... ali pa če dobiš zraven nakupa podatke za servisne intervale in se ravnaš po njih ... prvi servis je okoli 500 do 1000km kjer se menja olje ko se "spira mašina" kasnejši so pa menda na 4000km...mirank napisal/-a:Ma ne vem če imam tolk živcev in časa, da bi dobil res dobro rabljeno šestko. Tole, ki si mi jo prilepil sem poklical in je iz Cerknice, starejši gospod, drugi lastnik in jo je tudi že barval pod sedežem zaradi rje, žmigovcev nima več, ker je nekaj kabelne precvikal.... Skratka z vsakim bo nekaj narobe, težko bom dobil takega, ki mi bo res všeč.
Nov pa mislim da spet ni tak "jajc", da bi se že takoj začel podirati. Kaj detajlno pa se lahko pokvari, če je agregat zanesljiv. Včasih smo se najbol temu posvečali, pa še to zato, ker smo skos frizirali. Sicer se bo pa že pred prvim servisom pokazalo ali je to to ali ne in če bo do takrat vse vredu, potem ga ne bom peljal nikoli na servis. Smo včasih dosti sami prešravfali, ko smo stalno frizirali in bom zdaj tud zamenjal olje in popravil kako malenkost.
A ni možnosti, da bi to z barvo v tem času že porihtali, zdaj je leto 2012? Od katerega leta pa obstaja tak alpino? Moram it en dan pogledat in mal povprašat. Ima kdo čist novo, pozna kdo koga? Če odštejemo to nesrečno barvo in če ostane vse original, potem sploh ne vem kaj bi crknilo? Ja res se nagiba k novi...nisem pa tako navdušen ko berem vse te odgovore
Kakšne mopede pa imajo poštarji, te rumene? Nisem bil tolk pozoren, sam vem da je Tomos in na prestave. Pa vemo kolk se prevozijo z njimi in kaj počnejo....nihče jih ne pazi.
Re: Tomos Alpino
aljo69 napisal/-a:te alpinote nove z starimi špic felgami in disk spredaj ... ter po novem še hip hop ... barvo dvomim da so porihtali ker vsak gleda na čimmanjše stroške pa da čimprej proda novega žal ... tisti časi ko ti je tomos zdržal 20 let so pomoje res mimo že ... če si tako trdno prepričan v novega si ga pač kupi .. jaz te nič ne silim ... edino kar ti svetujem je da ga ponovno pobarvaš pri ličarju (kvalitetno ... speskat rušt z kremenčevim peskom (mivko) da ne poškoduješ karoserije temelj šprickit barva lak ) pa pod zicom izoliraj z tisto izolacijo kot pri avtu podvozje ... tak ga boš rešu pred rjavenjem tam spodaj ... glede servisov je pa tak če hočeš imet garancijo boš mogu na uradne servise vozit .. v nasprotnem primeru boš pač zgubu garancijo ... pa če že kopuješ novega boš tut dal za tist servis vsako leto oz tolko ko se boš vozu ... ali pa če dobiš zraven nakupa podatke za servisne intervale in se ravnaš po njih ... prvi servis je okoli 500 do 1000km kjer se menja olje ko se "spira mašina" kasnejši so pa menda na 4000km...mirank napisal/-a:Ma ne vem če imam tolk živcev in časa, da bi dobil res dobro rabljeno šestko. Tole, ki si mi jo prilepil sem poklical in je iz Cerknice, starejši gospod, drugi lastnik in jo je tudi že barval pod sedežem zaradi rje, žmigovcev nima več, ker je nekaj kabelne precvikal.... Skratka z vsakim bo nekaj narobe, težko bom dobil takega, ki mi bo res všeč.
Nov pa mislim da spet ni tak "jajc", da bi se že takoj začel podirati. Kaj detajlno pa se lahko pokvari, če je agregat zanesljiv. Včasih smo se najbol temu posvečali, pa še to zato, ker smo skos frizirali. Sicer se bo pa že pred prvim servisom pokazalo ali je to to ali ne in če bo do takrat vse vredu, potem ga ne bom peljal nikoli na servis. Smo včasih dosti sami prešravfali, ko smo stalno frizirali in bom zdaj tud zamenjal olje in popravil kako malenkost.
A ni možnosti, da bi to z barvo v tem času že porihtali, zdaj je leto 2012? Od katerega leta pa obstaja tak alpino? Moram it en dan pogledat in mal povprašat. Ima kdo čist novo, pozna kdo koga? Če odštejemo to nesrečno barvo in če ostane vse original, potem sploh ne vem kaj bi crknilo? Ja res se nagiba k novi...nisem pa tako navdušen ko berem vse te odgovore
Kakšne mopede pa imajo poštarji, te rumene? Nisem bil tolk pozoren, sam vem da je Tomos in na prestave. Pa vemo kolk se prevozijo z njimi in kaj počnejo....nihče jih ne pazi.
aljo, pa ti sploh si že vozu al pa se ukvarju z takim alpinotom? dvomim...
sam imam dva, enega 2007, enega 2005, obadva disk spredaj.
sam motor se čist drugače voz kot obična 6-ka, tud cly je velik boljši..
skratka če bi še enkrat kupoval bi veliko rajš kupu nov model alpino kot apn!
edin problem pri teh modelih (pri vseh tomosih okrog tega letnika) je barva. zadej pod sedežem zelo rado zarjavi in barva odpade.
drugač pa je to za moje pojme najboljša tomosova mašina!
Re: Tomos Alpino
Kot vem je bila že debata od teh novih alpinotih. Mašine zdržijo veliko na forumu sem opazil da je nekdo mel alpinota, ki je mel prek 20 000 km še z original batom pa je laufalo vse brezhibno. Tut poznam nekoga k ma alpino pa je moped marsikaj doživel od padcev do skakanja in nevem česa še razen kake povite ročke pa nožnika je vse u nulo.
Glede barve je pa tako, če kupujete moped dvomim da se boste vozili vsak dan tko kot poštarji v vseh vremenskih pogojih Mraz, sneg sol po cestišču, dež, blato itd. Osebno alpinota ob normalni uporabi še nisem videl zarjavelega razen poštarskih...
Glede barve je pa tako, če kupujete moped dvomim da se boste vozili vsak dan tko kot poštarji v vseh vremenskih pogojih Mraz, sneg sol po cestišču, dež, blato itd. Osebno alpinota ob normalni uporabi še nisem videl zarjavelega razen poštarskih...
Re: Tomos Alpino
No končno nekaj tudi vzpodbudnih besed za alpinota. Me veseli, da se je oglasil nekdo, ki ga res ima. Je res da gre 45 km/h v originalnem stanju ali je to samo tehnični podatek?
Bom šel drug teden v trgovino mal povprašat in poročam kaj so rekli o trpežnosti in o tej nesrečni rji. Če ima še kdo kakšne izkušnje, bom vesel vsake informacije
Bom šel drug teden v trgovino mal povprašat in poročam kaj so rekli o trpežnosti in o tej nesrečni rji. Če ima še kdo kakšne izkušnje, bom vesel vsake informacije