Stran 2 od 2

Re: UMO 08

Objavljeno: Če Mar 08, 2012 7:25 am
Napisal/-a KVAS
Vse lepo in prav da ste utšimali, za hitrost pa lahko hitro preverimo. Motor si reku da se je vrtu na okoli 6 krpm, torej nekak tako kot original apn z odprtim izpuhom. Povj še zunanje prenose... Naj ti povem da je za 100 km/h pomembno že kar nekaj dela, predvsem pa za tako hitrost rabiš obrate, ker ti maš lahko 100cc pa če se motor ne bo obrnu čez 6krpm, ti tut dolgi prenosi nič ne služijo. Moj motor se vrti čez 12krpm pa dosežem hitrost recimo nekaj pod 110 km/h z 12 zobnikom. Z večjimi zobniki bi šlo še več, hočm samo povedat da se more motr že kr konkretno zavrtet za hitrosti +100 km/h.

Re: UMO 08

Objavljeno: Če Mar 08, 2012 7:29 am
Napisal/-a nivko
Pozdrav ;

Mene pa zanima kako si priredil stojne vijake, ker pri cilindru UMO 08 so luknje precej zamaknjene navzven,
na bloku APN pa je kaj malo prostora za urez novih !

Re: UMO 08

Objavljeno: Če Mar 08, 2012 11:22 am
Napisal/-a zanek46
nivko napisal/-a:Pozdrav ;

Mene pa zanima kako si priredil stojne vijake, ker pri cilindru UMO 08 so luknje precej zamaknjene navzven,
na bloku APN pa je kaj malo prostora za urez novih !
okoli se navari... potem se poravna(poreska) in nato vrezes nove luknje ter das navoj.. nabolse je da z nekimi tako recenimi "dibli" zabijes v luknje (helicol-nevem se ce napise tak rece se)

l.p

Re: UMO 08

Objavljeno: Sr Jan 06, 2021 1:58 pm
Napisal/-a cme
Se en problem je pri takem projektu. Balansiranje gredi. Na vztrajnik je potrebno dati protiutež na kontra strani ojnice. Gred je narejena za težo ojnice in bata za fi 38.

Re: UMO 08

Objavljeno: To Dec 20, 2022 7:22 pm
Napisal/-a Rm1
cme napisal/-a: Sr Jan 06, 2021 1:58 pm Se en problem je pri takem projektu. Balansiranje gredi. Na vztrajnik je potrebno dati protiutež na kontra strani ojnice. Gred je narejena za težo ojnice in bata za fi 38.
mah cez drzi gillardoni bo zdrzal tud to :lol: