UMO 08
Objavljeno: Sr Mar 07, 2012 8:59 pm
pozdrav!
Evo na željo nekaj uporabnikov sem odprl temo za nek tuning motorja s cilindrom tomosovih izvenkrmnih motorjev (T 4,8) torej cilindrom UMO 08 !
pred dobrim letom sem na motor prvic "priklopo" UMO 08 .. delal sem nekaj casa in je uspelo. Cilinder proizvede solidno moc in navor ze pri optimalnih nastavitvah
za zacetek sem priredil bloke.. doma sem z CNC frezalno-vrtlani mašini točno po obliki povečal kraterje vendar ne toliko da je cilinder noter pasal.. kasneje sem tudi vrat cilindra postruzil tako da je potem pasal noter obenem sem pustil na vratu debelejšo steno in v bloku povečal porstor to je bilo iz strani spajanja clinidra z blokom..
ko mi je tole uspelo sem nadlajeval z piljenjem kanalov.. cilinder sem dvignil za okoli 3mm(podložil) ter glavo potem do minimalke pofrezal (eni stružijo) in pa napilil cilindre da so od znotraj bili gladki.. kanale nisem nič večal.
ko sem tole naredil skup.. sem dal gor koleno in pa frgazer 19 ali 21 (vseeno.. bolše 21) in pa izpuhpo meri narejen sukal se je na delovnih obratih nekje med 5000 -6000 rpm (zaradi varnosti- gre tudi več) vžig je bil platinski (je najbolše za to se men zdi) in pa to je to
mašina je imela globok zvok in pa neverjeten navor ter moč...
primer: 3 smo se pelali na apn6 s tem settupom in je šlo v kr konkretn breg za šalo okoli 90 neverjetno močen je tale cilinder je ap treba prenosniške zobnike dat scementirat ali pokalit ali kaj podobnega da se ne uniči prehitro
če se kerega kaj zanima naj komentira .. predelava je bila mogoce opravljena na 50 % vec se mi ni dalo lahko bi še štelal kanale.. kote.. booste... vendar ni bilo potrebe !
L.P Žan
+prosil bi da ce kerega kaj zanima se bom vprasal (slik nazalost nimam ker se je to dogajalo pred letom in pol ) bom pa v prihodnjosti delal max tuning iz tega
Evo na željo nekaj uporabnikov sem odprl temo za nek tuning motorja s cilindrom tomosovih izvenkrmnih motorjev (T 4,8) torej cilindrom UMO 08 !
pred dobrim letom sem na motor prvic "priklopo" UMO 08 .. delal sem nekaj casa in je uspelo. Cilinder proizvede solidno moc in navor ze pri optimalnih nastavitvah
za zacetek sem priredil bloke.. doma sem z CNC frezalno-vrtlani mašini točno po obliki povečal kraterje vendar ne toliko da je cilinder noter pasal.. kasneje sem tudi vrat cilindra postruzil tako da je potem pasal noter obenem sem pustil na vratu debelejšo steno in v bloku povečal porstor to je bilo iz strani spajanja clinidra z blokom..
ko mi je tole uspelo sem nadlajeval z piljenjem kanalov.. cilinder sem dvignil za okoli 3mm(podložil) ter glavo potem do minimalke pofrezal (eni stružijo) in pa napilil cilindre da so od znotraj bili gladki.. kanale nisem nič večal.
ko sem tole naredil skup.. sem dal gor koleno in pa frgazer 19 ali 21 (vseeno.. bolše 21) in pa izpuhpo meri narejen sukal se je na delovnih obratih nekje med 5000 -6000 rpm (zaradi varnosti- gre tudi več) vžig je bil platinski (je najbolše za to se men zdi) in pa to je to
mašina je imela globok zvok in pa neverjeten navor ter moč...
primer: 3 smo se pelali na apn6 s tem settupom in je šlo v kr konkretn breg za šalo okoli 90 neverjetno močen je tale cilinder je ap treba prenosniške zobnike dat scementirat ali pokalit ali kaj podobnega da se ne uniči prehitro
če se kerega kaj zanima naj komentira .. predelava je bila mogoce opravljena na 50 % vec se mi ni dalo lahko bi še štelal kanale.. kote.. booste... vendar ni bilo potrebe !
L.P Žan
+prosil bi da ce kerega kaj zanima se bom vprasal (slik nazalost nimam ker se je to dogajalo pred letom in pol ) bom pa v prihodnjosti delal max tuning iz tega