my tomos 15 slc 1984

Predstavite nam svojo starino
luky
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Ne Avg 14, 2011 5:39 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a luky »

Aja :shock: to verjetno narediš par podložk pol pa testeraš pa vidiš katera je najbolj primerna?
Drugače pa nekaj bom že narediu da se bo dalo pod AM registrerat :D
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

ti dej raj matice v ferg nad batič na zajlo ... tako da batek ne more do vrha torej ne boš meu polnega gasa ... podložke na izpuhu povzročajo pregrevanje :)
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

aljo69 napisal/-a:ti dej raj matice v ferg nad batič na zajlo ... tako da batek ne more do vrha torej ne boš meu polnega gasa ... podložke na izpuhu povzročajo pregrevanje :)
Končno en pravilen odgovor.
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a maatej »

jkanoni napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:ti dej raj matice v ferg nad batič na zajlo ... tako da batek ne more do vrha torej ne boš meu polnega gasa ... podložke na izpuhu povzročajo pregrevanje :)
Končno en pravilen odgovor.
in kaj sm jest reku par postov nazaj?
luky
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Ne Avg 14, 2011 5:39 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a luky »

bom že kako hvala za vso pomoč. več slik pride zvečer. drugače pa katero olje bi bilo najboljše za menjalnik? pa še cilinder je že malo izgubil barvo pa sem mislil če se ga da kako prebarvati, peskati?
Uporabniški avatar
ninjaxx
zobnik
Prispevkov: 165
Pridružen: To Jul 19, 2011 10:10 am
Kraj: ok. Lenarta

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a ninjaxx »

Lahko poskusiš tudi z maticami... Pri meni je problem ker mi nekje pri 40km/h prime resonanca...
luky
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Ne Avg 14, 2011 5:39 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a luky »

Verjetno bom kar poskusil z maticami in pa tesnilko oboje hkrati :D čene se boma pa še česa spomnil. Me pa zanima še kako zgleda na tehničnem? In če hočeš motor registrirati pod AM ne sme iti več kot 50? sepravi ce mi ga uspe spraviti na 50 nebi bolo problemou z registracijo? In še zadnje a obstaja kakšen uraden servis ki blokira motorje?
tomosmania
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Sr Apr 06, 2011 8:10 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a tomosmania »

Čisto mimogrede, če imaš ti papirje oz. je bil motor že prej registriran in ima prometno v kateri piše da gre za MOTORNO KOLO potem nevem kaj ti pomagajo podložke in matice in podobni strojni elementi.

Tudi v registru so označeni kot motorna kolesa in menim, da je hitrost še najmanjši problem. Če temu ni tako me prosim razsvetlite.
Uporabniški avatar
ninjaxx
zobnik
Prispevkov: 165
Pridružen: To Jul 19, 2011 10:10 am
Kraj: ok. Lenarta

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a ninjaxx »

ja na tehničnem ti ga dajo na valjčke pa more it 45...
luka32
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: Po Avg 29, 2011 2:33 pm

Re: my tomos 15 slc 1984

Odgovor Napisal/-a luka32 »

Če je registriran kot MOTORNO KOLO, to pomeni da gre več kot pa 45kmh, ti nič ne nuca, če gre na tehničnem 30! Še vedno je registriran na taveliko tablico in moraš imet izpit za 125.
Odgovori