Pich napisal/-a:L bat je bolj dovzeten za poškodbe in v delovanju motorja ni nobene razlike med L batom in navadnim batom. Važna je samo dolžina. Kompresijo pa itak uravnavaš z glavo.
imam uprašanje kateri bat naj dam v apn4 prisilno hlajen cilinder 38mm , napiljen da se zavrti do 12000 obratov. sedaj imam DS bat pa se bojim da nebo kaj narobe ker kot sem slišal so bolj slabi
Za colibri t12 bi moral kupiti nove obročke, ampak ne vem ali bi kar nov bat.
Je bolje pustiti originalnega 54 let starega brez kakih vidnih poškodb in menjat samo obročke ali
vzet kakega cenejšega https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12648158 (mađarski tomos za 17eur)?
Ne vem če bi dajal 30eur+ za meteorja, če je trenutni brez poškodb.
Lahko zamenjaš bat kompleten ampak je pri naročanju loterija z merami, sem naročil dva enaka 40 bata pa je bil en 39.8mm en pa 40.2mm...
Preglej če je cilinder dober na 38 in menjaj samo obročka, oz. če ima pise brusi na 38.5 in menjaj še bat.
Cilinder je videti brezhiben, bom menjal samo obročke in sicer kake en rang dražje od sukokija. V Velotu kupujem te stvari. A tudi obročki od sukokija so tvegani?
Na sliki je ta levi od colibrija, a tisto rjavo je "ožgano" zaradi slabih obročkov, ali je rjavina od dolgoletne neuporabe? Ta desni je od apn6s, bi mogoče dal raje tega noter, čeprav je daljši?