Stran 14 od 14

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Po Dec 17, 2012 6:17 pm
Napisal/-a sinko.dejan
Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Po Dec 17, 2012 8:14 pm
Napisal/-a aljo69
sinko.dejan napisal/-a:Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
odvisno za kaj se ti gre ... športnost al comfort ...

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Po Dec 17, 2012 8:54 pm
Napisal/-a filius
aljo69 napisal/-a:
sinko.dejan napisal/-a:Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
odvisno za kaj se ti gre ... športnost al comfort ...
Še vsak je pristal na comfort, mogoče prve par let se ti gre za športnost potem pa se človk umiri:)

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Po Dec 17, 2012 9:33 pm
Napisal/-a aljo69
do kakih 25-30 ziher nebom gledu comfort ...ampak avto za znoret ... in vti naprimer je tak dvoličn avto ... pod 5k obratov je pač kot vsak ostali ... na 5000-5500 pa vtec pržge pol mu ga pa pipne :D kasneje pa kak civic 2.2cdti čipan na 180KM :) za comfort

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Sr Dec 19, 2012 6:02 pm
Napisal/-a Pich
filius napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:
sinko.dejan napisal/-a:Ne da bi se kregau al pa kej ampak če bi bolj podrobno šli gledat hondo pa VW bi nazadje bila zelo podobna vsak ima svoje minuse in pluse, sicer sem bol za VWje ampak vsak ima svoje prednosti.
odvisno za kaj se ti gre ... športnost al comfort ...
Še vsak je pristal na comfort, mogoče prve par let se ti gre za športnost potem pa se človk umiri:)
Ma ne bi rekel, da je temu tako. Moj fotr naprimer ima Acorda tovarniško znižanega s tovarniškim body kitom in 2.2 vti mašino z 230 konji in sekvenčnim menjalnikom. Pa je rekel, da bo naslednji avto spet sportivo. Sportaki ti nekako zlezejo pod kožo.

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Če Dec 20, 2012 7:20 am
Napisal/-a aljo69
Pich napisal/-a:

Ma ne bi rekel, da je temu tako. Moj fotr naprimer ima Acorda tovarniško znižanega s tovarniškim body kitom in 2.2 vti mašino z 230 konji in sekvenčnim menjalnikom. Pa je rekel, da bo naslednji avto spet sportivo. Sportaki ti nekako zlezejo pod kožo.
accord type R ? ker letnik prbližno ?

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Če Dec 20, 2012 5:44 pm
Napisal/-a Pich
Mislim, da je stara 7 let.

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: Če Dec 20, 2012 6:12 pm
Napisal/-a Pata
F22A Motor... čeprav original sicer nima 230hp...

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: So Dec 22, 2012 12:08 pm
Napisal/-a ro-bi
golnar napisal/-a:komot se lahko vrti tolk... nevem zakaj se nebi... le dejstvo je da potem mašina ne drži... praktično nič.
Ko sem ga kupil, je imel yugo 50.000 km. Takoj sem ga predelal in do 107.000 km nisem odpiral motorja. Potem sem ga prodal. Vmes sem bil z njim med drugim tudi v Grčiji.....
Z njim sem vozil avtoslalome in tudi zmagal na eni dirki :)
Lahko verjamete, lahko ne, ampak se ne lažem.
Pri 9000 rpm ni še nobe ventil "šel po zraku", vsi so še lepo sledili. Bili so pa lažji od originalnih skoraj za polovico, "talirji" so bili iz aluminija.
Avto je bil za vozit taka majka, da mi niti en kasneje ni nudil takih užitkov- čeprav sem imel še en yugo gvx kasneje. Tisti je imel celo NOS in 109 namerjenih Km (brez NOSA, tega je bilo še 45km na knofu)

Re: Prvi avtomobil

Objavljeno: So Dec 22, 2012 12:45 pm
Napisal/-a ro-bi
Na prvi je yugec, ki je šel do 9krpm:
Slika

Na drugi sliki je šoba za NOS, ki sem jo naredil iz avtomobilske antene in teflonske podloge. To je bil drugi avto v SLO, ki je imel NOS:
Slika

In še notranjost tega drugega. Na ročici menjalnika je gumb, ki je vklopil NOS:
Slika