tunajnje lamo cilindra
tunajnje lamo cilindra
Torej zanima me, koliko je vredno tunanje lamo cilindra, ki zajema: nižanje cilindra, nižanje kape, struženje vrata, širjenje in piljene kanalov, obdelava bata in blokov. ter ali je potrebno, da je zraven, ko se tuna glavna gred (mislim zaradi tega, da se vidijo koti odpiranja ipd.)
hvala za odgovor, tomy
hvala za odgovor, tomy
Re: tunajnje lamo cilindra
Zraven je ponavadi bat, cilinder, in glava... Kote odpiranja se pomeri ko je cilinder še na mašini... Cene pa so odvisne... Sam sem se menil samo za tunanje cilindra za 30€, to se pravi brez struženja, nižanja glave... samo tunanje kanalov...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: tunajnje lamo cilindra
zanima me zato, če je potrebno kaj bloke predelat, zaradi boljšega pretoka plinov...
če ne, ali potem lahko mašino prej sestavim in potem, dam tunati cilinder?
glede za struženje pa nižanje kape, obdelava bata... vse skupaj dobrih 50€?
če ne, ali potem lahko mašino prej sestavim in potem, dam tunati cilinder?
glede za struženje pa nižanje kape, obdelava bata... vse skupaj dobrih 50€?
Re: tunajnje lamo cilindra
Pa nevem zakaj bi na lamotu rabil tunanje kanalov, predelan lamo cilinder da od sebe caa 5KM ker je čisto dovolj... Sam sem cilinder podložil za približo 1mm ter ga na vrhu postružil za 1.8mm (0.8 je lamo v osnovi višji od navadnega cilindra), Glava je bila od APN-a, znižana, s predelanim kompresiskim prostorom, tesnilo je bilo bakreno, ferg dell 19 s 85 dizo, in bt lipnik izpuh. Končna BT-ja s to opremo je bila 80 km/h kar je čisto solidno...
Za kaj več je pa pri tomosi prvo potrebno izboljšati zavore!!! BT, CTX to sta zame edina motorja ki imata že dokaj solidne zavore za hitrost ki jo razvijeta, da o raznih apn bremzah ne govorim....
Za kaj več je pa pri tomosi prvo potrebno izboljšati zavore!!! BT, CTX to sta zame edina motorja ki imata že dokaj solidne zavore za hitrost ki jo razvijeta, da o raznih apn bremzah ne govorim....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: tunajnje lamo cilindra
drugač je to za projekt. tuning je pa tak: lamo cilinder (tunan), L 42,5 bat, 5. prestava, 12 sorna blajerca, drug vžig, dellorto PHBG 19, športni filter in seveda po merah narejen izpuh. sam moped bo imel podobo supermota. sprednje vilice že imam in sicer od CTX-a, tudi BT feltne z diskom (varnost in izgled), zadnje nihajke bodo doma narejene, notri bo prišelmonofeder od skuterja, imam že tudi za 200 € styling delov, led diode, potem še s poliestrom se bo delalo, barva bo pa monster energy....
Re: tunajnje lamo cilindra
to bo svetovno prišlo ! kdaj pa boš začeu z projektom?tomy napisal/-a:drugač je to za projekt. tuning je pa tak: lamo cilinder (tunan), L 42,5 bat, 5. prestava, 12 sorna blajerca, drug vžig, dellorto PHBG 19, športni filter in seveda po merah narejen izpuh. sam moped bo imel podobo supermota. sprednje vilice že imam in sicer od CTX-a, tudi BT feltne z diskom (varnost in izgled), zadnje nihajke bodo doma narejene, notri bo prišelmonofeder od skuterja, imam že tudi za 200 € styling delov, led diode, potem še s poliestrom se bo delalo, barva bo pa monster energy....
Re: tunajnje lamo cilindra
projekt že vbistvu delam od oktobra, vendar počasi. styling dele imam v glavnem vse, razen to kar bo doma narejeno. sedaj se bo začelo resno na tuningu delat... končat mislim do avgusta vse....
Re: tunajnje lamo cilindra
keri moped?
Re: tunajnje lamo cilindra
a nebi bilo bolj zanimivo z ktm plastikami?
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: tunajnje lamo cilindra
moped je apn6. Gledal sem, kako je dal na apn-ko od ktm-a plastike, ampak mi ni všeč preveč. Apn pa zato, ker je najlažji in se to tudi posledično pozna na pospeških...