Kako odstranit magnet pri Racingu?
Kako odstranit magnet pri Racingu?
Živjo vsi, to je moj prvi post in morem rečt de mate prou fino forum.
No pa pejmo h problemu: stvar je taka, na svojem Racingu 25 (a55 mašina) sem naredu nekej predelav in sicer zamenou auspuh(z unim k je pri 45 verziji), frgazer iz PHVA 10 na 14 in koleno zamenou z unim k je pri odprti verziji. Tako da zdej leti slabih 40 (s števcem od apn) in pride v vsak klanc ( večino u 2., edin če je res ornk klanc).
In sm se odloču, da bom nastavil predvžig(na 2. črtico) ker se zelo občuti ko se peljem v dolino ali po ravnem, ko motor omejuje obrate, sem že dost po forumih gledou kaj je treba narest, tko de sem se dokopal do magneta, ampak tukej nastane problem, namreč v njem je nekakšna matica, ki je v katalogu imenovana matica oljne črpalke, ki je narejena oz. obdana z nekakšno gumo. V sredini ima ozko špranjico, v katero pride zatiček od oljne črpalke, da jo vztrajnik poganja. (sem priložu sliko da si lažje predstavljate).
Drugače abciger sem kupil v Velotu, ampak tiste matice ne bi na silo odstranjeval, da ne bi kaj uniču. Matica se malo obača v levo in desno, ker je na gumi ( ali iz gume?). Najbrž se pri Racingu to naredi drugače, kot pri šterkah ali flexerjih, ki nimajo oljne črpalke?
Dajte prosim tisti, ki bi vedli kaj narest oz. ste že odstranili magnet pri racigu povedat, kako to nardit in s katerim orodjem.
Hvala za odgovore in pomoč!
No pa pejmo h problemu: stvar je taka, na svojem Racingu 25 (a55 mašina) sem naredu nekej predelav in sicer zamenou auspuh(z unim k je pri 45 verziji), frgazer iz PHVA 10 na 14 in koleno zamenou z unim k je pri odprti verziji. Tako da zdej leti slabih 40 (s števcem od apn) in pride v vsak klanc ( večino u 2., edin če je res ornk klanc).
In sm se odloču, da bom nastavil predvžig(na 2. črtico) ker se zelo občuti ko se peljem v dolino ali po ravnem, ko motor omejuje obrate, sem že dost po forumih gledou kaj je treba narest, tko de sem se dokopal do magneta, ampak tukej nastane problem, namreč v njem je nekakšna matica, ki je v katalogu imenovana matica oljne črpalke, ki je narejena oz. obdana z nekakšno gumo. V sredini ima ozko špranjico, v katero pride zatiček od oljne črpalke, da jo vztrajnik poganja. (sem priložu sliko da si lažje predstavljate).
Drugače abciger sem kupil v Velotu, ampak tiste matice ne bi na silo odstranjeval, da ne bi kaj uniču. Matica se malo obača v levo in desno, ker je na gumi ( ali iz gume?). Najbrž se pri Racingu to naredi drugače, kot pri šterkah ali flexerjih, ki nimajo oljne črpalke?
Dajte prosim tisti, ki bi vedli kaj narest oz. ste že odstranili magnet pri racigu povedat, kako to nardit in s katerim orodjem.
Hvala za odgovore in pomoč!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
racing ima pa nek poseben užig
tak kot pri skuterjih
tko da nevem če velja isto kot pri flekserju
tak kot pri skuterjih
tko da nevem če velja isto kot pri flekserju
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
ja verjetno maš ze cdi vzig...
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
Torej bi se moralo obrate nastavljati s pomočjo tega cdi vžiga, tako kot pri skuterjih, na nekakšen šalter ali kaj takega?
CDI je verjetno tisti pick up na sliki ali pa elektronika iskra.
Najbrš bi pa kar zamenjal tega s tistim, ki je pri 45 verziji?
CDI je verjetno tisti pick up na sliki ali pa elektronika iskra.
Najbrš bi pa kar zamenjal tega s tistim, ki je pri 45 verziji?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
ja hm kaj ta slika je za 25 verzjo
poglej kašne komponente ima različne 45 verzja(po šifri)
poglej kašne komponente ima različne 45 verzja(po šifri)
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
kok pa stane tale abcigr pa kje se premakne sploh to na 2.črtico?
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
Tole maš ti že CDI užig in sem že sam probavu na šihtu prestavt štrom, ampak pri teh se kokr vem neda čist nč druzga, kokr menjati komplet štrom z 45 verzijo
drgač pa tista matica k je guma gor je čisto navadna matica... z šraufncigerjom nekam zatakneš magnet in samo lepo odtegn matico... al pa z pištolo na zrak lepo odtegnš, s tem je najlaži
Drgač se pa komplet plato premakne za kšn 1-2mm mislm da v desno.. Pač sam na 2. čtrico daš in je to to
drgač pa tista matica k je guma gor je čisto navadna matica... z šraufncigerjom nekam zatakneš magnet in samo lepo odtegn matico... al pa z pištolo na zrak lepo odtegnš, s tem je najlaži
nevem če te nov stane 10€, drgač ga pa sam nardiš za ene 4-5€ lohkpristavc napisal/-a:kok pa stane tale abcigr pa kje se premakne sploh to na 2.črtico?
Drgač se pa komplet plato premakne za kšn 1-2mm mislm da v desno.. Pač sam na 2. čtrico daš in je to to
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
Ja glih to je tist problem, v katalogu je pri obeh modelih elektronika čist ista (vključno s serijsko).
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
Pol pa nevem kaj nej ti rečm. More ubstajat različni no! Al pa pejt na kšn uradn servis pa prašu glede tega, ali pa kar na tomos-a jim pišBeWARe napisal/-a:Ja glih to je tist problem, v katalogu je pri obeh modelih elektronika čist ista (vključno s serijsko).
Re: Kako odstranit magnet pri Racingu?
Dobr, se bom pozanimal pa povem. Sam še eno vprašanje, torej če ima CDI vžig bi bilo možno vgraditi omejevalca obratov?
Bi kar fino prišlo, če bi ta plavi hotel izvest proces valjčkov al pa kej podobnga.
Bi kar fino prišlo, če bi ta plavi hotel izvest proces valjčkov al pa kej podobnga.