Cilinder fi38 BT JUNIOR

Vse kar se tiče mopedov
aljazdoles
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Feb 12, 2012 7:53 pm

Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a aljazdoles »

No po dolgem času sem se lotil obnove, oz popravila Bt-ja. Cilinder je bil že brusen na 40mm in mi je zaribal, na 42 pa ga ne bom brusil, tako da sem prisiljen kupiti drug oz. nov cilinder. Zasledil sem trgovino ki prodaja sledeč cilinder...
http://www.frcomoto.si/index.php?route= ... duct_id=17
Ali ima kdo izkušnje s tem cilindrom, je enake kakovosti kot original. Ali sta imela junior in bt enake cilindre? Se mi bolj splača kupiti rabljen 'original' cilinder?
V naprej se zahvaljujem za odgovore.
Lp.
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a Pata »

am tale cilinder je srbski ponaredek neka mešanca med bt pa junior kanali so zelo slabo odliti (tole use govorim po govoricah brez svojih izkušenj) toleranca ni taprava pa mislim da nekdo je mel celo zalit sesalni kanal. za 80€ dobiš original 38fi bt cilinder. drgač pa bt pa junior kanali so drugači junior je mel večje timingi višji od večji tudi prirobnice so večji fi baje. in pa če sm prav slišal tudi rebra ma malo širša junior.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

pa je fejst zaribo tvoj ? ker maš še nadmero 40.5 ... pa tut če daš na 42 če boš nastavu motor kot se šika (čeprav dvomim v to glede na to da ti je že ta ribnu - vrjetno slabe nastavitve) se ti motor ne bo pregrev ... ampak vse je v nastavitvah ... drugače ti naj pa kdo izkušen iz foruma pomaga nastavit moped ;)
aljazdoles
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Feb 12, 2012 7:53 pm

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a aljazdoles »

Pata hvala za izčrpen odgovor... Skor sem ga ze mislil kupiti pa si me nasrečo prepricčl v nasprotno..
Ja ravsa je zelo globoka po moji oceni več kot mm. prvič mi pa je zaribal ker so mi fovšljivci natrosili pesek v cilinder (ko sem ga odprl so dejansko kamenčki ven padali al neki podobneaga- nevem nič ne bom trdil), drugic pa se je sponka polomila (saj tako je zgledalo).
Imaš pa tudi prav, nimam veliko izkušenj s popravljanjem, tako da je najbrž bil tudi slabo nastavljen..
Gre pa se mi predvsem zato, da bi bi bil motor kompletno originalen, ter ko bi ga enkrat popravil, da se ne bi več sekiral kdaj mi bo odpovedal...
Zunanjost je pa odlićno ohranjena, kupil sem ga na Tomosovi licitaciji leta 2008 in je popolnoma nov (vsaj kompletni okvir).
Ga bom tudi v bodoče predstavil v rubriki moj moped:)
No bi se priporočal, če je kdo iz okolice Postojne, da ga bi nastavil (užig) se pripporočam, seveda za plačilo...
aljazdoles
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Feb 12, 2012 7:53 pm

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a aljazdoles »

Aja čeprav izven zgornjega konteksta bom izkoristil priliko in vprašal za naslednji problem...
Mam še Atxa s betejem brušenega na 39. Ko je mrzel teče super, končna okol 80.. Problem nastane ko se zelo segreje nenadoma nima moči, če ga še gonim pod polnimi obrati bat 'stisne'. Že po parih minutah deluje spet normalno.
Zakaj bi blo to?
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a maatej »

bt cly iz atx-a prestavi na bt-ja, za na atx-a pa si kupi tale srbski ponaredek.

srbskega magari mal napali, preveri teleranco, če ni dobra dej pohonat pa boš mel kr dve spodobni mašini ;)
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a filius »

aljazdoles napisal/-a:Aja čeprav izven zgornjega konteksta bom izkoristil priliko in vprašal za naslednji problem...
Mam še Atxa s betejem brušenega na 39. Ko je mrzel teče super, končna okol 80.. Problem nastane ko se zelo segreje nenadoma nima moči, če ga še gonim pod polnimi obrati bat 'stisne'. Že po parih minutah deluje spet normalno.
Zakaj bi blo to?
Znižat moraš delovno temperaturo, razlogi so lahko različni, nenastavljen štrom, uplinjač, narobna svečka, prevelika toleranca, premalo olja v mešanici itd...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a Pata »

jz sm z vipavske ti loh nastavm štrom zastonj kar pa dovomm da je krivo da ti nedela?
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
ninjaxx
zobnik
Prispevkov: 165
Pridružen: To Jul 19, 2011 10:10 am
Kraj: ok. Lenarta

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a ninjaxx »

Če sem prav razumel paše cilinder od bt-ja na atx mašino in obratno??
lp
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Cilinder fi38 BT JUNIOR

Odgovor Napisal/-a pomartin »

tako je :)
cilindra se po obliki bistveno (vsisni kanal) ne razlikujeta. Razlika je le v portingu.
bol star bol nor!
Odgovori