4t agregat
4t agregat
Na forumu nisem zasledil nobenega 4t agregata, ker počasi 2t zapušča zemljo vam predstavim 4t motor, gre se za kawasaki kx250f, dobil sem ga na servis ker ni hotel več užgat po diagnozi sem ugotovil da je nekaj narobe s ventili, ki niso več tesnili, ker se je naredil na njih rob, ko sem pogledal servis manual so ventili že imeli prekoračeno dobo priporočljive zamenjave ventilov od proizvajalca zato sem obnovil glavo motorja, danes je bil first run in motor je užgal v prvo
Re: 4t agregat
Pismo dobr si, kje si se pa nauču šraufat?
Re: 4t agregat
Jaz sem prek kratkim dobil motor za mojega Tomosa sm125ko, ki je imel dirkalno odmično gred vgrajeno v glavo, pa sem rasstavil cilinder pa glavo narazen pa od moje tastre mašine dal gor samo cilinder in bat, ker je bil od tiste dirkalne cel zriban. Moram rečt, da je vse skoraj tako enostavno kot pri dvotaktnem motorju, le da imaš v glavi še ostale stvari ter pazit moraš kako namestiš verigo od odmične da je pravilno naštelana čene ti zabije bat v ventile ko so odprti, to pa ni fajn
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: 4t agregat
4t motor ni nobena znanost, jaz sem enkrat gledau kako se to razstavlja zdaj lahko pa use sam nardi.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: 4t agregat
problem pri 4t je k moraš tisto ketno dat u fazo... ventili se morjo pravilno odpirat oz timingi... pa štelat jih je treba zaradi rastezanja materjala... drgač pa z 4t motorja pri isti kubikaži ne boš nikoli izstisnil toliko moči ven kot iz 2t... prednost je edin navor...
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: 4t agregat
šraufam že kr lep čas star sem že tudi malo čez 30, drugače delam na bombardier servisu v MB, 4t je bol zanimivo sestavljat pa prej kako napako narediš
Re: 4t agregat
Danes je bila testna vožnja, tak mrzlo ne more bit da se nebi s takim motorjem peljal, dela super pa moč me je presenetila 46 hp po tovarniških podatkih na gredi 36 pa na kolesu gre vredu
Re: 4t agregat
A to je cestak?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: 4t agregat
kros.macula napisal/-a:A to je cestak?
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: 4t agregat
Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.