z gianelijem na takem letniku svetujejo dizo 128 ali 130 sma iskala po netu in našla na motosvetudenso26 napisal/-a:Je na tem letniku gor 28mm phbh vplinjač? Če je, je 130 diza malo velika za originalen airbox, vhst-ji pa imajo večje dize.
Aprilia 125 RS
Re: Aprilia 125 RS
Re: Aprilia 125 RS
Dajat dizo gor tako kot so drugi rekl je mal tko tko, oz. to je le neka groba mera, ker se vsak motor odziva drugače, noben izpuh ni v piko isti, noben cilinder nima v piko enake tolerance itd.
Glej barvo svečke, ki mora biti kavno rjave barve,potem ko motor voziš na nekih rečmo max obratih. In takrat veš da imaš pravo kombinacijo zmesi, oz pravo dizo.
Drugače pa se mi zdi diza nekam majhna kolikor se sam spomnim, sm mel js na DT 125 210 dizo al neki takega )
Glej barvo svečke, ki mora biti kavno rjave barve,potem ko motor voziš na nekih rečmo max obratih. In takrat veš da imaš pravo kombinacijo zmesi, oz pravo dizo.
Drugače pa se mi zdi diza nekam majhna kolikor se sam spomnim, sm mel js na DT 125 210 dizo al neki takega )
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Aprilia 125 RS
Ja ker si najbrž imel 34 vplinjač, vem da imajo aprilie z 34-ko dizo tam od 160-170 odvisno tudi od filtra.filius napisal/-a:Dajat dizo gor tako kot so drugi rekl je mal tko tko, oz. to je le neka groba mera, ker se vsak motor odziva drugače, noben izpuh ni v piko isti, noben cilinder nima v piko enake tolerance itd.
Glej barvo svečke, ki mora biti kavno rjave barve,potem ko motor voziš na nekih rečmo max obratih. In takrat veš da imaš pravo kombinacijo zmesi, oz pravo dizo.
Drugače pa se mi zdi diza nekam majhna kolikor se sam spomnim, sm mel js na DT 125 210 dizo al neki takega )
https://t.me/pump_upp
Re: Aprilia 125 RS
A cevke si uzel ven iz airboxa? Sporoči kako bo z 130 dizo.
https://t.me/pump_upp
Re: Aprilia 125 RS
Ja uplinjač je dellorto phbh 28. Za dize sma se z aljotom pozanimala pa jaz sem še dve izkušeni osebi vprašo, ki sta mela rs ke, tak da mi ni rablo cel set diz vzet. Bom pa seveda vido kak bo šlo, če nebo ok bom pač set diz kupo. Je pa SEDAJ bila notri le 110 diza tak da @filius premala vseeno ni..je pa že s to 110 dizo šlo nad 11000 obratov.
@denso: tisti dve cevki nista bili dosedaj ven vzeti, vendar bom zaj sigurno rabo (večja diza, več lufta)
@denso: tisti dve cevki nista bili dosedaj ven vzeti, vendar bom zaj sigurno rabo (večja diza, več lufta)
Re: Aprilia 125 RS
Imel sem 28 uplinjač, tist ko je original gor, samo zdele ste me res zbegal s temi dizami, če ni bla res 120 210 res mal velika... Pil vem da mi je malo.denso26 napisal/-a:Ja ker si najbrž imel 34 vplinjač, vem da imajo aprilie z 34-ko dizo tam od 160-170 odvisno tudi od filtra.filius napisal/-a:Dajat dizo gor tako kot so drugi rekl je mal tko tko, oz. to je le neka groba mera, ker se vsak motor odziva drugače, noben izpuh ni v piko isti, noben cilinder nima v piko enake tolerance itd.
Glej barvo svečke, ki mora biti kavno rjave barve,potem ko motor voziš na nekih rečmo max obratih. In takrat veš da imaš pravo kombinacijo zmesi, oz pravo dizo.
Drugače pa se mi zdi diza nekam majhna kolikor se sam spomnim, sm mel js na DT 125 210 dizo al neki takega )
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Aprilia 125 RS
notri daj še večjo dizo
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Aprilia 125 RS
Motor danes končno naštelan .
In sicer ker je vedno bil problem (ali dušenje pri nizkih obrazih, ali trokiranje pri visokih) in se ni dal rešit s premikanjem igle in štelanjem šraufa zrak-bencin sem se odločo da skočim danes k cilindru po dize in po "športni" filter.
Potreben je bil le filter in mašina je super zabrnela z obstoječo dizo 132. Bilo je še malenkost štelanja in nato prava bomba za vozit
lp!
In sicer ker je vedno bil problem (ali dušenje pri nizkih obrazih, ali trokiranje pri visokih) in se ni dal rešit s premikanjem igle in štelanjem šraufa zrak-bencin sem se odločo da skočim danes k cilindru po dize in po "športni" filter.
Potreben je bil le filter in mašina je super zabrnela z obstoječo dizo 132. Bilo je še malenkost štelanja in nato prava bomba za vozit
lp!
Re: Aprilia 125 RS
waaa Bomba!