![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
verjetn bom naredo naslednje stvari, mal se bo že poznal:
70 diza, brez zračnega filtra
nižanje glave, squish
bat skrajšam na 46mm
To je to: Več ne mislim vlagat ker pol je boljše drug močnejši motor kupit:D
Če neboš menjal zunanjih s CTX prenosi, niti spelu nevem če boš lahko. Zapomnite si CTX prenosi v mašini obvezno tudi CTX zunanje prenose.nocni voznik napisal/-a:zanima me kaj lahko pričakujem če bi dau u apn ctx notranje prenose a bo motor bol uleku al bo meu višjo hitrost
hvala za odgovorfilius napisal/-a:Če neboš menjal zunanjih s CTX prenosi, niti spelu nevem če boš lahko. Zapomnite si CTX prenosi v mašini obvezno tudi CTX zunanje prenose.nocni voznik napisal/-a:zanima me kaj lahko pričakujem če bi dau u apn ctx notranje prenose a bo motor bol uleku al bo meu višjo hitrost
CTX ima v osnovi večji zobnik na sklopki-manjšega na piramidi, torej se menjalnik vrti hitreje, in če hočeš da stvar deluje, moraš to nadomestiti s krajšimi zunanjimi prenosi, zato je imel CTX 47 zobnik zadaj. CTX prenosi so po mojem mnenju sranje, sam sem jih na svojem CTX-u vrgel ven in dal no3 navadne pa mam mir
zankrzan napisal/-a:Nič ni drugačna. Ne vem pa iz glaveko koliko je premer BE sornika in premer luknje v ojnici pri BE. Premer sornika in luknje pa je zagotovo isti.