APN 6/BT

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 732
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

ro-bi napisal/-a:Niso nosorogi đabe tako hitri ;)
Kaj ma to veze s konjskimi dirkami?

Kako je z APN6, kaj napredka? :)
APN4M 83'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Pich »

Torej razmerje vrtina hod. Če primerjamo naprimer 50 cc tomosovo mašino z AM6 mašino, ugotovimo, da ima tomosova mašina 43 mm hoda fi bata pa 38 mm, medtem ko ima AM6 mašina pri enaki kubaturi 39.3 mm hoda in fi bata 40.2 mm. Kar pomeni, da se zaradi krajšega hoda AM6 mašina hitreje vrti pri enakih kotih odpiranja. S tomosom je podobno, Če mu večaš vrtino, sicer ne spreminjaš hoda, ampak izboljšuješ razmerje med hodom in vrtino in s tem se motor bolj zavrti. Če bi hotel, da ima tomos enake vrtljaje pri enakih kotih odpiranja kot AM6 potem bi moral imeti fi vrtine 43.5 mm, pri enakem hodu, kot ga ima sedaj. Zato je bil tudi tomosov dirkalni program temu prilagojen. Krajši hod torej in večja vrtina.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 732
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ahaa Pich razumem sedaj razmerja, samo kako potem da se pri fi42 cilindrih vedno govori o izgubi volje do vrtenja v obrate in z več moči v nizkin in srednjih obratih (če kanali niso piljeni)??

Edit:
Še tole sem razmišljal, če predpostavimo da je pri hodu 43mm en milimeter hoda na batu 15 sopinj (samo za lazjo razlago, tocne mere nevem) ali ni potemtakem na hodu 39,5mm en milimeter hoda večstopinnj recimo 18?
To bi pomenilo da imamo za iste kote odpiranja manjšo površino samih kanalov oz so ti premaknjeni na drugačne višine gledano na vrh cilindra?
APN4M 83'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Pich »

Berty napisal/-a:Ahaa Pich razumem sedaj razmerja, samo kako potem da se pri fi42 cilindrih vedno govori o izgubi volje do vrtenja v obrate in z več moči v nizkin in srednjih obratih (če kanali niso piljeni)??

Edit:
Še tole sem razmišljal, če predpostavimo da je pri hodu 43mm en milimeter hoda na batu 15 sopinj (samo za lazjo razlago, tocne mere nevem) ali ni potemtakem na hodu 39,5mm en milimeter hoda večstopinnj recimo 18?
To bi pomenilo da imamo za iste kote odpiranja manjšo površino samih kanalov oz so ti premaknjeni na drugačne višine gledano na vrh cilindra?
Kotov odprtja ne moreš dati v milimetre, ker hitrost bata ni vedno enaka, odvisno od tega, kje se nahaja gred oz ojnica. Bliže kot je spodnji ali zgornji mrtvi točki počasnejši je bat. Najhitreje pa se premika na sredini hoda. Seveda pride, do razlik v višini kanalov v odvisnosti od hoda, tudi če imaš enake kote odprtja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 732
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ahaa no samo ce gledamo potem samo APN cilinder brez piljenih kanalov v delovanju na motorju, se cuti in verjetno so ze kaksne meritve narejene glede moci v kaksnih obratih in do koliko obratov se zvrti (fi38 - moc manjsa in razporejena po srednjih in visokih obratov, fi40 - moc vecja vendar v srednjih obr., fi42 - moc se vecja vedar v nizkih in srednjih)
Toliko mi je znanega od pogovorov ter izkusenj s temi tremi...
APN4M 83'
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

malo ste zašli z teme ...
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a propero1 »

Človek samo gleda, pa neve zakaj se gre :roll:

Meni je tudi blo povedano, da mi z 42 nebo šlo tako v obrate, čeprav zdaj slišim ravno obratno, celo večje če sem prav razumel :roll:
Z tem izpuhom mi ga ravno potegne v visoke obrate, sem danes za foro dal gor navaden apn izpuh. Pa mi motor duši in je brez moči ko se obrati večajo, končna pa 55km/h.
Z mf power 3 pa je situacija obratna, na nizkih mrtev, na visokih ko zagrabi pa res trga , končna pa minimalno 70km/h.

Cilinder je enostavno napilit pa dat večji fergazer gor, a kaj ko mam powerko, moped pa verjetno ne bo šlo maksimalno izkoristit. Jaz pa hočem moč čez vse obrate, predvsem pa boljše pospeške pa večjo končno.
Zato zdaj kakšen izpuh, ker še vedno nimam čiste slike al bo z tem izpuhom tudi šlo zadovoljivo?

To je cela situacija trenutno.
Zadnjič spremenil propero1, dne Sr Maj 18, 2016 8:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a propero1 »

aljo69 napisal/-a:malo ste zašli z teme ...
Me sicer ne moti, ker na nek način je del teme, zvem pa tudi veliko novega, ker tudi nimam pravega znanja o tem :)
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 732
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Res je, da smo zašli s teme, vendar je kdaj pa kdaj tudi OK obnoviti nekatera znanja/mišlenja, dokler je relativno s temo/projektom (saj vsi ne preberejo celega foruma ko se prijavijo ;) ).

Glede MF-a sem pa v prvi objavi med drugim domneval, da bo zaradi fi42 cilindra izkoriščeno celo oz. do zgornje meje območje resonance avspuha. Vrjamem da je končna čez 70 tu ni dvoma.
To da bi ti motor dušilo je lahko posledica mrzlega motorja če si probaval najprej s tem?
Povprašaj na temi portmap APN cilindov glede piljenjev za MF Power 3 auspuh ter prebrskaj kako bi se dalo cyl. najbolje napiliti za ta avspuh, če neboš delal novega po merah. Lahko ga naprimer postopoma piliš po 0.1-0.2mm ter probavaš s tem auspuhom, pa če se odločiš nekje za zadovoljivo delovanje nehati, lahko kasneje še vedno malo napiliš in potem narediš izpuh po merah. :P
hočem moč čez vse obrate, predvsem pa boljše pospeške pa večjo končno.

To pa je tudi vse kar bi radi naredili na mopedih glede cilindra, auspuha, glave in vplinjača.
Ko smo že pri temu, kaj boš ukrenil glede glave, se boš spuščal v izdelavo squish pas-a ali boš samo nižal glavo? 8-)
APN4M 83'
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Večina sodobnih 2T race motorjev, čeprav se počasi umikajo ima premer vrtine enak hodu, ang. izraz = square engine. Kot je že Pich povedu se s takim razmerjem pri danem volumnu (kubikaturi) cilindra lahko dobi največjo možno širino kanala. Z večjo širino kanalov dobimo večjo moč. Zanimivo bi blo nardit lamo cilinder s 43mm vrtino in visokimi kanali.
Odgovori