Stran 79 od 134

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Ne Sep 08, 2013 8:01 pm
Napisal/-a Kamion
aljo69 napisal/-a:odvisno kaj vzameš kot blokado :) blokade so drugače auspuh potem airbox neka cevka (treba potem večjo dizo dat) ... drugače pa lipnik +5 prestava + odprt airbox pa 14 prednji zobnik je šel tudi preko 70 z veliko navora še vedno...
Sam te nove tomos mašine s prestavami niso tako napačne, sam pravi grušt bi morale imeti...

LP M

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Ne Sep 08, 2013 8:02 pm
Napisal/-a Pata
bravo napisal/-a:Spet jaz. Imam problem z barvanjem, in sicer vse plastične dele na 6-ki sem prebarval v črno in samo na rezervarju se pojavljajo mehurčki. Barva sicer ni testirana za PVC, vendar ne bi rad menjaval barve in s tem odtenka. Bi pomagalo, če bi rezervar prej premazal s temeljno barvo za plastiko?
Pa še me zanima koliko bi tanovi alpino šel brez blokad, brez nobene druge predelave? 70?
Hvala!
Plastične rezervarje lahko barvaš skomer hočeš in kolikor hočeš... zmeri boš imel mehurčke ker plastika "diha".

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Po Sep 09, 2013 7:27 pm
Napisal/-a bravo
aljo69 napisal/-a:
nocni voznik napisal/-a:
bravo napisal/-a:Spet jaz. Imam problem z barvanjem, in sicer vse plastične dele na 6-ki sem prebarval v črno in samo na rezervarju se pojavljajo mehurčki. Barva sicer ni testirana za PVC, vendar ne bi rad menjaval barve in s tem odtenka. Bi pomagalo, če bi rezervar prej premazal s temeljno barvo za plastiko?
Pa še me zanima koliko bi tanovi alpino šel brez blokad, brez nobene druge predelave? 70?
Hvala!
alpino nima blokat če prov vem loh pa zamenaš auspuh,5 prestava pa še kaka malenkost
odvisno kaj vzameš kot blokado :) blokade so drugače auspuh potem airbox neka cevka (treba potem večjo dizo dat) ... drugače pa lipnik +5 prestava + odprt airbox pa 14 prednji zobnik je šel tudi preko 70 z veliko navora še vedno...
Hja zame je blokada vse kar ovira optimalno delovanje motorja in ne krajša njegove življenske dobe. Moj APN 6S ima gor vse original +5 prestavo pa mi gre po ravnem, če se sklonim 70. Je pa res da ne spadam v "težko" kategorijo :P
Zato me zanima če tudi ta novi Alpino to zmore.

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Po Sep 09, 2013 7:48 pm
Napisal/-a automatic_7
zmore to in še več, ampak more imet vsaj avspuh od apn6 in spredej večji zobnik
ima pa že v originalu več navora tko da gre tudi original bolše v hrib kot apn6

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Po Sep 09, 2013 8:17 pm
Napisal/-a bravo
No, to pa je lepo slišat. Hvala :)

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Po Sep 09, 2013 9:45 pm
Napisal/-a golnar
navora spodej ima tanov cilinder več, ko se pa zadeva zavrti ima pa tastar cilinder malenkost več moči, uporabno območje pa imata kar tam tam, torej teoretična končna brzina enega in drugega je približno ista. ima pa tanov cilinder bolj linearno razporejeno krivuljo moči, seveda je če oba primerjaš z original fergazerjem, ter enakim odprtim auspuhom (tastar odprt original ali kaj drugega odprtega)

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Po Sep 09, 2013 10:06 pm
Napisal/-a arkas
golnar napisal/-a:navora spodej ima tanov cilinder več, ko se pa zadeva zavrti ima pa tastar cilinder malenkost več moči, uporabno območje pa imata kar tam tam, torej teoretična končna brzina enega in drugega je približno ista. ima pa tanov cilinder bolj linearno razporejeno krivuljo moči, seveda je če oba primerjaš z original fergazerjem, ter enakim odprtim auspuhom (tastar odprt original ali kaj drugega odprtega)
kaj najbolj vpliva na linearno razporejeno krivuljo moči? velikost kanalov, kot odpiranja...?

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: To Sep 10, 2013 1:07 am
Napisal/-a macula
ubistvu prav vse vpliva, od kotov odprtja, do oblike kanalov. Mogoče še največ izpuh. Recimo e90 vleče kar precej na dolgem območju, sepravi bolj linearno, sem enkrat izdelal izpuh za malo ožje območje, je takoj imel več moči, a v manjšem območju, sepravi bolj ozka in višja krivulja če že tako gledaš.

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Sr Sep 11, 2013 3:28 pm
Napisal/-a bravo
filius napisal/-a:
asd123 napisal/-a:aha
ampak zakaj ima pa potem tisti beli alpino ki si ga aljo69 nalimal v temo APN 6s pokrita rebra?
a je to potem še tastara mašina?
Obstajajo 4 izvedenke!

-APN6
-APN6S
-APN6 alpino
-alpino

-APN 6 je pač standardna 6-ka, prisilno hlajenje bing 12, brez smernikov, okrogla prva luč, siva mašina, 18 col feltne, 6V vžig.
-APN 6S je izpopolnjena APN6, drugačne nihajke, ojačitev štela(pod sedežom), črna mašina, kvadratna luč, 17 col feltne, 12V vžig.
-APN 6 alpino, je prehodni model med apn6S in alpinotom, imel je 12/14 dellortota, 17 col feltne, novejšo sklopko, brezplatinski 12V vžig in prvi s smerniki.
-alpino, 16col feltne, dodatna ojačitev na "sredini štela", 12/14 ferg na stran, aluminjast cilinder, CDi vžig, števec...

Slik se mi neda iskat, ampak če boš mal pogledu, se iz tega da vsee razbrat.

iz @ kamionovih slik, prvi je alpino, drugi je pa APN6 alpino, sam tadrug ni več original, je bil drkan, APN6 alpino pa je 100% ker edin na APN6 alpino štel lahko namontiraš 12/14 dellortota...
Rad bi dodal da ta tretja izvedenka ni APN6 Alpino ampak samo Alpino, s prisilnim hlajenjem, edini ki ima spremenjen rezervar. Kasneje so ga osvežili in je nastal ta zadnji Alpino. Res pa je da je Tomos sestavljal to kar je imel in se ni držal nekih pravil, vendar je to bolj izjema kot pravilo... ;)

Re: Razna vprašanja (splošno)

Objavljeno: Sr Sep 11, 2013 3:50 pm
Napisal/-a maatej
zadni alpino nima 14/12 ferga ampak delorto 14, na stran ;)