Razna vprašanja (splošno)

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a Kamion »

aljo69 napisal/-a:odvisno kaj vzameš kot blokado :) blokade so drugače auspuh potem airbox neka cevka (treba potem večjo dizo dat) ... drugače pa lipnik +5 prestava + odprt airbox pa 14 prednji zobnik je šel tudi preko 70 z veliko navora še vedno...
Sam te nove tomos mašine s prestavami niso tako napačne, sam pravi grušt bi morale imeti...

LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a Pata »

bravo napisal/-a:Spet jaz. Imam problem z barvanjem, in sicer vse plastične dele na 6-ki sem prebarval v črno in samo na rezervarju se pojavljajo mehurčki. Barva sicer ni testirana za PVC, vendar ne bi rad menjaval barve in s tem odtenka. Bi pomagalo, če bi rezervar prej premazal s temeljno barvo za plastiko?
Pa še me zanima koliko bi tanovi alpino šel brez blokad, brez nobene druge predelave? 70?
Hvala!
Plastične rezervarje lahko barvaš skomer hočeš in kolikor hočeš... zmeri boš imel mehurčke ker plastika "diha".
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
bravo
batzajla
Prispevkov: 26
Pridružen: So Jan 05, 2013 3:58 pm
Kraj: Občina Koper

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a bravo »

aljo69 napisal/-a:
nocni voznik napisal/-a:
bravo napisal/-a:Spet jaz. Imam problem z barvanjem, in sicer vse plastične dele na 6-ki sem prebarval v črno in samo na rezervarju se pojavljajo mehurčki. Barva sicer ni testirana za PVC, vendar ne bi rad menjaval barve in s tem odtenka. Bi pomagalo, če bi rezervar prej premazal s temeljno barvo za plastiko?
Pa še me zanima koliko bi tanovi alpino šel brez blokad, brez nobene druge predelave? 70?
Hvala!
alpino nima blokat če prov vem loh pa zamenaš auspuh,5 prestava pa še kaka malenkost
odvisno kaj vzameš kot blokado :) blokade so drugače auspuh potem airbox neka cevka (treba potem večjo dizo dat) ... drugače pa lipnik +5 prestava + odprt airbox pa 14 prednji zobnik je šel tudi preko 70 z veliko navora še vedno...
Hja zame je blokada vse kar ovira optimalno delovanje motorja in ne krajša njegove življenske dobe. Moj APN 6S ima gor vse original +5 prestavo pa mi gre po ravnem, če se sklonim 70. Je pa res da ne spadam v "težko" kategorijo :P
Zato me zanima če tudi ta novi Alpino to zmore.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5236
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

zmore to in še več, ampak more imet vsaj avspuh od apn6 in spredej večji zobnik
ima pa že v originalu več navora tko da gre tudi original bolše v hrib kot apn6
Uporabniški avatar
bravo
batzajla
Prispevkov: 26
Pridružen: So Jan 05, 2013 3:58 pm
Kraj: Občina Koper

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a bravo »

No, to pa je lepo slišat. Hvala :)
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a golnar »

navora spodej ima tanov cilinder več, ko se pa zadeva zavrti ima pa tastar cilinder malenkost več moči, uporabno območje pa imata kar tam tam, torej teoretična končna brzina enega in drugega je približno ista. ima pa tanov cilinder bolj linearno razporejeno krivuljo moči, seveda je če oba primerjaš z original fergazerjem, ter enakim odprtim auspuhom (tastar odprt original ali kaj drugega odprtega)
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
arkas
zariban cilinder
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Avg 09, 2010 5:48 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a arkas »

golnar napisal/-a:navora spodej ima tanov cilinder več, ko se pa zadeva zavrti ima pa tastar cilinder malenkost več moči, uporabno območje pa imata kar tam tam, torej teoretična končna brzina enega in drugega je približno ista. ima pa tanov cilinder bolj linearno razporejeno krivuljo moči, seveda je če oba primerjaš z original fergazerjem, ter enakim odprtim auspuhom (tastar odprt original ali kaj drugega odprtega)
kaj najbolj vpliva na linearno razporejeno krivuljo moči? velikost kanalov, kot odpiranja...?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a macula »

ubistvu prav vse vpliva, od kotov odprtja, do oblike kanalov. Mogoče še največ izpuh. Recimo e90 vleče kar precej na dolgem območju, sepravi bolj linearno, sem enkrat izdelal izpuh za malo ožje območje, je takoj imel več moči, a v manjšem območju, sepravi bolj ozka in višja krivulja če že tako gledaš.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
bravo
batzajla
Prispevkov: 26
Pridružen: So Jan 05, 2013 3:58 pm
Kraj: Občina Koper

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a bravo »

filius napisal/-a:
asd123 napisal/-a:aha
ampak zakaj ima pa potem tisti beli alpino ki si ga aljo69 nalimal v temo APN 6s pokrita rebra?
a je to potem še tastara mašina?
Obstajajo 4 izvedenke!

-APN6
-APN6S
-APN6 alpino
-alpino

-APN 6 je pač standardna 6-ka, prisilno hlajenje bing 12, brez smernikov, okrogla prva luč, siva mašina, 18 col feltne, 6V vžig.
-APN 6S je izpopolnjena APN6, drugačne nihajke, ojačitev štela(pod sedežom), črna mašina, kvadratna luč, 17 col feltne, 12V vžig.
-APN 6 alpino, je prehodni model med apn6S in alpinotom, imel je 12/14 dellortota, 17 col feltne, novejšo sklopko, brezplatinski 12V vžig in prvi s smerniki.
-alpino, 16col feltne, dodatna ojačitev na "sredini štela", 12/14 ferg na stran, aluminjast cilinder, CDi vžig, števec...

Slik se mi neda iskat, ampak če boš mal pogledu, se iz tega da vsee razbrat.

iz @ kamionovih slik, prvi je alpino, drugi je pa APN6 alpino, sam tadrug ni več original, je bil drkan, APN6 alpino pa je 100% ker edin na APN6 alpino štel lahko namontiraš 12/14 dellortota...
Rad bi dodal da ta tretja izvedenka ni APN6 Alpino ampak samo Alpino, s prisilnim hlajenjem, edini ki ima spremenjen rezervar. Kasneje so ga osvežili in je nastal ta zadnji Alpino. Res pa je da je Tomos sestavljal to kar je imel in se ni držal nekih pravil, vendar je to bolj izjema kot pravilo... ;)
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: Razna vprašanja (splošno)

Odgovor Napisal/-a maatej »

zadni alpino nima 14/12 ferga ampak delorto 14, na stran ;)
Odgovori