pomartin napisal/-a:js podlagam tko da zobnik nima lufta in pravtako ne prestavna nožica. Vendar pa moraš pazit, da je podloženo tako, da se "os" prestavne nožice na roko malo vrti levo/desno.
Aha, no pol pa supr Sam zdej k sm porivu sem dobil občutek da je neki narobe, ker mi je parkat vrgl iz 2. brzine... Je pa res da se še ni vse skup ulavfal sploh.. A mogoče veš kakšna je "groba" nastavitev ferga da bi laufal kukr tok pol pa bi od tm naprej štelou ???
Pa a je možno, da zdej ker nism skrajšu bata na vsisni strani, kokr je biu prej da je diza kr naenkrat prevelka ? (80)
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."
kaj potem če bi želeu brusit pretočne na airsal kitu bi mi bolje kot rezat pretočne na a35 blokih, kupt a55 bloke in jih dat va a35 mašino in zdej kaj bi vse to paslo skupej?
sajn_david napisal/-a:kaj potem če bi želeu brusit pretočne na airsal kitu bi mi bolje kot rezat pretočne na a35 blokih, kupt a55 bloke in jih dat va a35 mašino in zdej kaj bi vse to paslo skupej?
je konkretna razlika med airsal ter a55 pretočnim ... a55 so 1x večji ziher
Mam en problem.Pri brušenju cilindra sem prebrusil vsisni kanal,ker sem nekaj zamešal pri meritvah.Luknica je dolga kakšne 3 milimetre in široka kak milimeter tik ob vratu cilindra.Zdaj pa me zanima če bi lahko to rešo z tekočo kovino ali bi poskuso smao z kvalitetno dihtmaso,ker j e res mala luknica in pride čist poleg dihtunge.Kakšna bi bla najboljša rešitev,ker je v cilindru že preveč ur brušenja in vsega ,da bi ga vstran vrgo.Kakšen nasvet ?
lahko zavariš, sam pazi da bo amperaža taka, da se v valju ne bo nič poznalo... s tigom bi se dalo lepo pomoje
s tekočo kovino tudi lahko probaš. sosed je imel luknjico na prirobnici od auspuha zalito in še zdaj drži
šeena varjanta je visokostopinski silikon