martini napisal/-a:Fantje kakšna je razlika med a3 in a5 cilindrom razen velikosti, bi a5 cilider pasal na a3 bloke (mislim kanale) oziroma kolk bi lahko največ brusil a3 cilinder
LP hvala
paše ... a35 cilinder ima vsis preko lamele + večja hladilna rebra ... a3 cilinder je olupek proti a35 že 38 se pregreva rad tak da škoda vsazga centa ko boš dau za brušenje in nov bat pri a3 cilindru
monsterenergija napisal/-a:Zadnjič sm sprašvau o nižanju glave. Zej je glava znižana, sam motor več noče tak na obrate ko pred nižanjem (se ne zavrti tolk). ka bi blo treba zj kj nastavit ? Predvižig al pa kej?
ce je znizana postrani je sfaljeno in je najbrz to vzrok.
Nizana je na stružnici, ta ki mi jo je nižal pa ma že nekej kap za sabo. Naredu mi je tut tk da kapa tesni na okroglem delu dihtunge, je pobrau za desetinko tam ko so vijaki. Nej mi pove kdo če je ko je kapo nižou če je mogo kej štelat pol?
martini napisal/-a:Fantje kakšna je razlika med a3 in a5 cilindrom razen velikosti, bi a5 cilider pasal na a3 bloke (mislim kanale) oziroma kolk bi lahko največ brusil a3 cilinder
LP hvala
paše ... a35 cilinder ima vsis preko lamele + večja hladilna rebra ... a3 cilinder je olupek proti a35 že 38 se pregreva rad tak da škoda vsazga centa ko boš dau za brušenje in nov bat pri a3 cilindru
samo a je potlej veeno kateri ferg bi dal gor, važno da paše na koleno. V mislih imam binga 14 oz 18 ker jih imam doma in bi ju uporabil
martini napisal/-a:Fantje kakšna je razlika med a3 in a5 cilindrom razen velikosti, bi a5 cilider pasal na a3 bloke (mislim kanale) oziroma kolk bi lahko največ brusil a3 cilinder
LP hvala
paše ... a35 cilinder ima vsis preko lamele + večja hladilna rebra ... a3 cilinder je olupek proti a35 že 38 se pregreva rad tak da škoda vsazga centa ko boš dau za brušenje in nov bat pri a3 cilindru
samo a je potlej veeno kateri ferg bi dal gor, važno da paše na koleno. V mislih imam binga 14 oz 18 ker jih imam doma in bi ju uporabil
rabiš še dell'orto SHA verzijo + drigačen je airbox in guma na koncu ferga ter koleno, lamelo in kapo a35 ...
monsterenergija napisal/-a:Zadnjič sm sprašvau o nižanju glave. Zej je glava znižana, sam motor več noče tak na obrate ko pred nižanjem (se ne zavrti tolk). ka bi blo treba zj kj nastavit ? Predvižig al pa kej?
ce je znizana postrani je sfaljeno in je najbrz to vzrok.
Nizana je na stružnici, ta ki mi jo je nižal pa ma že nekej kap za sabo. Naredu mi je tut tk da kapa tesni na okroglem delu dihtunge, je pobrau za desetinko tam ko so vijaki. Nej mi pove kdo če je ko je kapo nižou če je mogo kej štelat pol?
očitno ti jo je preveč nižal. daj dihtngo pod glavo pa bi znalo bit ok.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
lolekbolek123 napisal/-a:mene pa zanima kakšna je razlika med a5 in a35 cilindrom?
a5 cilindr paše na a3 mašino? kolkr sm se jas pogovarjal z kolegi bi moral... Lp.
razlike ni ... razlika je samo colibri a5 ter a35 oz a5 kjer ima drugačen vsis
ali se spozna kdo kaj na priklaplanje smernikov pri flexerju??
pod pokrovu sta samo 2kabla ,ki nista uporabljena kable za smernike ima pa že napeljane...
včeraj sem priklopil "rele" en kabel levo en desno sredni kontakt pa sem povezal na ohišje in mi je otripala prednja luč?.......... aja kabla sta rdeč in pink barve