Prvi motocikel

Predstavite nam vašo kobilo (125cc +)
Odgovori
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a golnar »

mater mi lušte delaš... si se pa dobr odloču. morm tut jz neki dnarja skup zgrabit pa neki tazga nabavit.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a Pata »

endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila.. :roll:
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a filius »

Pata napisal/-a:endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila.. :roll:
Mogoče zato ker je težko spravit 4 ventile na tako majhno kubiaturo? Drgač pa nwem no če boš spravu 30 Km iz 4T 125-ke svaka ti čast :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a golnar »

150ccm kros 4T majo verjetno 25+ konjev. sam to je za 4T veliko, in so spet večji stroški zarad vzdrževanja. pri 125cc "mopedih" jaz nkol nebi izbral 4T. vendarle bi rad da ima več moči, kljub višjim stroškom.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a filius »

golnar napisal/-a:150ccm kros 4T majo verjetno 25+ konjev. sam to je za 4T veliko, in so spet večji stroški zarad vzdrževanja. pri 125cc "mopedih" jaz nkol nebi izbral 4T. vendarle bi rad da ima več moči, kljub višjim stroškom.
150 cross honda CBF ma 22 KM za druge nevem
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a si_me »

Pata napisal/-a:endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila.. :roll:
yamaha yzf 125R ma 4 ventile ;)
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a Pata »

filius napisal/-a:
golnar napisal/-a:150ccm kros 4T majo verjetno 25+ konjev. sam to je za 4T veliko, in so spet večji stroški zarad vzdrževanja. pri 125cc "mopedih" jaz nkol nebi izbral 4T. vendarle bi rad da ima več moči, kljub višjim stroškom.
150 cross honda CBF ma 22 KM za druge nevem
crf.. misliš? crf 150 rb originalna ma na valjah.. 28 KM.. ;) 4ventilska.. čene pa poglej npr. pitbike ma une dobre od znamk.. 150 2 ventilski 15 KM.. 160 - 4 Ventilski 24 KM ;) ja no mogoče na 125 bi res bilo težko dat 4ventilsko glavo ampak.. use se da :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a Pata »

Sime*1995 napisal/-a:
Pata napisal/-a:endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila.. :roll:
yamaha yzf 125R ma 4 ventile ;)
ja sem zasledil da majo nove 4ventile ja.. ampak imajo blokade pomoje.. ker majo le 15 PS piše..pomoje brez blokad ene 20+ KM.. ;)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
maxbond1995
glava cilindra
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a maxbond1995 »

Evo zdej malo gledam po netu sem dobil par dobrih:

- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4508493
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4514044

- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4535269

- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4508979

Zanima me, naj kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja. Najlepši mi je ta drugi, tudi malo km ima, medtem ko pa prvi deluje malo 'sumljivo' (zakaj 2 oglasa z različno ceno?).
Pač katere so stvari, ki rade crknejo in je nanje treba bit pozoren.
Lp, Maks
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Prvi motocikel

Odgovor Napisal/-a filius »

Hmm tko ti bom reku, motor je nižjega cenovnega razreda kot račmo kaka DT-ka al kaj podobnega, vendar je sam po sebi dober in vzdržljiv motorček, motorček zato ker stvar negre nikamor, končna je dobrih 90 km/h in ne nasedaj raznim k govorijo da gre 120 ali še več... Pač motor je varčen ni treba delat nekih servisov, saj edino kar se naredi se ponavadi zamenja olje in svečko, poraba če ga boš gonil bo 4l+ ob naizi vožnji pa tam 3L nakaj takega...

Pač ko boš šel pogledat poglej trdoto gum, koliko so stare, praši po servisih, poglej kakšne ima zavorne ploščice, Mašina naj toliko časa lavfa da jo segreješ pa da vidiš če dela ql... Če imaš kkšnega k se mal bolje spozna v motorje pa to ga vzemi sabo pa da on pogleda kakšen je pa to...

Ti pa priporočam da si greš za foro ogledat neko 125 2T, ker boš takoj opazil kar pošteno razliko itd. Pa ne kupovat motorjev z rotax mašinami ( aprilia RS, ETX, RX, cagiva mito, cagiva W8 in ša razne druge) Zakaj ker je to visokoturažna mašina, dokler je stvar zaprta dela kolikortoliko OK, ko jo pa enkrat odpreš, se pa pripravi na to da ti bo stvar vseskozi crkovala, odprta Rs-ka z gianelliom in športnim ventilom gre okoli 180 in potem veš da je to prenavito da bi delovalo. Sam sem najbolše mnenja Itd slišal o dt-kah, stvari so trpežne, že na niskih obratih imajo kar nekaj moči, recimo bat se pri teh mašinah menja na 35Kkm medtem ko imaš na rotax mašini obvezno menjavo bata pri 15Kkm...

Sj te ne pregovarjam da kupu 2T, le povem ti da boš nad 4T kaj kmalu razočaran sj je čisto prepočasen ko hočeš prehitet kaki avto ga boš komaj, oz. na avtocesti se boš peljal tistih 90 da bi prehitel kamion ki se vozi pred tabo 80 pa nebo moči...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori