Prvi motocikel
Re: Prvi motocikel
mater mi lušte delaš... si se pa dobr odloču. morm tut jz neki dnarja skup zgrabit pa neki tazga nabavit.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Prvi motocikel
endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila.. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Prvi motocikel
Mogoče zato ker je težko spravit 4 ventile na tako majhno kubiaturo? Drgač pa nwem no če boš spravu 30 Km iz 4T 125-ke svaka ti častPata napisal/-a:endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila..
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Prvi motocikel
150ccm kros 4T majo verjetno 25+ konjev. sam to je za 4T veliko, in so spet večji stroški zarad vzdrževanja. pri 125cc "mopedih" jaz nkol nebi izbral 4T. vendarle bi rad da ima več moči, kljub višjim stroškom.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Prvi motocikel
150 cross honda CBF ma 22 KM za druge nevemgolnar napisal/-a:150ccm kros 4T majo verjetno 25+ konjev. sam to je za 4T veliko, in so spet večji stroški zarad vzdrževanja. pri 125cc "mopedih" jaz nkol nebi izbral 4T. vendarle bi rad da ima več moči, kljub višjim stroškom.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Prvi motocikel
yamaha yzf 125R ma 4 ventilePata napisal/-a:endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Prvi motocikel
crf.. misliš? crf 150 rb originalna ma na valjah.. 28 KM..filius napisal/-a:150 cross honda CBF ma 22 KM za druge nevemgolnar napisal/-a:150ccm kros 4T majo verjetno 25+ konjev. sam to je za 4T veliko, in so spet večji stroški zarad vzdrževanja. pri 125cc "mopedih" jaz nkol nebi izbral 4T. vendarle bi rad da ima več moči, kljub višjim stroškom.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Prvi motocikel
ja sem zasledil da majo nove 4ventile ja.. ampak imajo blokade pomoje.. ker majo le 15 PS piše..pomoje brez blokad ene 20+ KM..Sime*1995 napisal/-a:yamaha yzf 125R ma 4 ventilePata napisal/-a:endurci pa cestne 4t bi loh bile konkurenca 2t le če bi ble 4ventilske.. pa n vem zka niso :S use je po 2 ventila..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
- maxbond1995
- glava cilindra
- Prispevkov: 568
- Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
- Kraj: Šempeter pri Gorici
Re: Prvi motocikel
Evo zdej malo gledam po netu sem dobil par dobrih:
- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4508493
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4514044
- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4535269
- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4508979
Zanima me, naj kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja. Najlepši mi je ta drugi, tudi malo km ima, medtem ko pa prvi deluje malo 'sumljivo' (zakaj 2 oglasa z različno ceno?).
Pač katere so stvari, ki rade crknejo in je nanje treba bit pozoren.
- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4508493
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4514044
- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4535269
- http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4508979
Zanima me, naj kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja. Najlepši mi je ta drugi, tudi malo km ima, medtem ko pa prvi deluje malo 'sumljivo' (zakaj 2 oglasa z različno ceno?).
Pač katere so stvari, ki rade crknejo in je nanje treba bit pozoren.
Lp, Maks
Re: Prvi motocikel
Hmm tko ti bom reku, motor je nižjega cenovnega razreda kot račmo kaka DT-ka al kaj podobnega, vendar je sam po sebi dober in vzdržljiv motorček, motorček zato ker stvar negre nikamor, končna je dobrih 90 km/h in ne nasedaj raznim k govorijo da gre 120 ali še več... Pač motor je varčen ni treba delat nekih servisov, saj edino kar se naredi se ponavadi zamenja olje in svečko, poraba če ga boš gonil bo 4l+ ob naizi vožnji pa tam 3L nakaj takega...
Pač ko boš šel pogledat poglej trdoto gum, koliko so stare, praši po servisih, poglej kakšne ima zavorne ploščice, Mašina naj toliko časa lavfa da jo segreješ pa da vidiš če dela ql... Če imaš kkšnega k se mal bolje spozna v motorje pa to ga vzemi sabo pa da on pogleda kakšen je pa to...
Ti pa priporočam da si greš za foro ogledat neko 125 2T, ker boš takoj opazil kar pošteno razliko itd. Pa ne kupovat motorjev z rotax mašinami ( aprilia RS, ETX, RX, cagiva mito, cagiva W8 in ša razne druge) Zakaj ker je to visokoturažna mašina, dokler je stvar zaprta dela kolikortoliko OK, ko jo pa enkrat odpreš, se pa pripravi na to da ti bo stvar vseskozi crkovala, odprta Rs-ka z gianelliom in športnim ventilom gre okoli 180 in potem veš da je to prenavito da bi delovalo. Sam sem najbolše mnenja Itd slišal o dt-kah, stvari so trpežne, že na niskih obratih imajo kar nekaj moči, recimo bat se pri teh mašinah menja na 35Kkm medtem ko imaš na rotax mašini obvezno menjavo bata pri 15Kkm...
Sj te ne pregovarjam da kupu 2T, le povem ti da boš nad 4T kaj kmalu razočaran sj je čisto prepočasen ko hočeš prehitet kaki avto ga boš komaj, oz. na avtocesti se boš peljal tistih 90 da bi prehitel kamion ki se vozi pred tabo 80 pa nebo moči...
Pač ko boš šel pogledat poglej trdoto gum, koliko so stare, praši po servisih, poglej kakšne ima zavorne ploščice, Mašina naj toliko časa lavfa da jo segreješ pa da vidiš če dela ql... Če imaš kkšnega k se mal bolje spozna v motorje pa to ga vzemi sabo pa da on pogleda kakšen je pa to...
Ti pa priporočam da si greš za foro ogledat neko 125 2T, ker boš takoj opazil kar pošteno razliko itd. Pa ne kupovat motorjev z rotax mašinami ( aprilia RS, ETX, RX, cagiva mito, cagiva W8 in ša razne druge) Zakaj ker je to visokoturažna mašina, dokler je stvar zaprta dela kolikortoliko OK, ko jo pa enkrat odpreš, se pa pripravi na to da ti bo stvar vseskozi crkovala, odprta Rs-ka z gianelliom in športnim ventilom gre okoli 180 in potem veš da je to prenavito da bi delovalo. Sam sem najbolše mnenja Itd slišal o dt-kah, stvari so trpežne, že na niskih obratih imajo kar nekaj moči, recimo bat se pri teh mašinah menja na 35Kkm medtem ko imaš na rotax mašini obvezno menjavo bata pri 15Kkm...
Sj te ne pregovarjam da kupu 2T, le povem ti da boš nad 4T kaj kmalu razočaran sj je čisto prepočasen ko hočeš prehitet kaki avto ga boš komaj, oz. na avtocesti se boš peljal tistih 90 da bi prehitel kamion ki se vozi pred tabo 80 pa nebo moči...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!