BT-50 10km

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Tanka ojnica je boljša zaradi manjše mase, ki oscilira in pa manj meša zmes v karterju, ker je bolj aerodinamična iz profila. Če je polirana, pride dosti močnejša, ker nima zareznega učinka- vendar kolikor sem gledal fotke, so te "predelave" ojnic zelo površne in so same sebi namen v glavnem. Treba bi jo bilo obrusit in dat polirat na kroglice, morda prvo še na shot peening in potem spolirat- tisto bi bilo tapravo!
Da se zlomi zaradi vstopa zmesi so pa BUČE!
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a Pich »

Ojnica je cementirana na 63-65 HRC, zato zaokroževanje robov ni priporočljivo. Tisti dve desetinki cementacije lahko zelo hitro obrusiš stran. Najbolje jo je samo zgladiti s finim brusnim papirjem in spolirati. S peskanjem spet ne narediš nič, ker ostane površina po peskanju groba.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Če je cementirana potem najbolje ne tikat in pustit kot je.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a PVL »

Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

PVL napisal/-a:Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Verjameš ali ne, v življenju še nisem videl ojnice od tomosa od blizu oz. si je nisem potanko ogledal in sem pač verjel Pitchu na besedo (spet!?) , da je cementirana. Vem tudi, da se določeni strojni deli cementirajo celi, ker se izboljša natezna trdnost, kar bi pri ojnici morda koristilo.
Če cela ni cementirana, potem je shot peening sigurno koristen, ker je to kot površinsko kovanje in še zmanjšanje zareznih učinkov. Naknadno pa poliranje.
Bom kar tukaj vprašal- na bolhi se prodajajo neke ojnice, a ne vem firme oz. ne vem, če so dobre- ali mi kdo namigne, kje v Slo se da dobit dobra ojnica za dobro ceno? Ne mislim nekih specialnih iz anglije, ampak nekaj v stilu CKR.
Ležaj bom dal srebren (vsaj tako ga vsi imenujete).
Hvala,
lp
Robi
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a dolinar »

ro-bi napisal/-a:
PVL napisal/-a:Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Verjameš ali ne, v življenju še nisem videl ojnice od tomosa od blizu oz. si je nisem potanko ogledal in sem pač verjel Pitchu na besedo (spet!?) , da je cementirana. Vem tudi, da se določeni strojni deli cementirajo celi, ker se izboljša natezna trdnost, kar bi pri ojnici morda koristilo.
Če cela ni cementirana, potem je shot peening sigurno koristen, ker je to kot površinsko kovanje in še zmanjšanje zareznih učinkov. Naknadno pa poliranje.
Bom kar tukaj vprašal- na bolhi se prodajajo neke ojnice, a ne vem firme oz. ne vem, če so dobre- ali mi kdo namigne, kje v Slo se da dobit dobra ojnica za dobro ceno? Ne mislim nekih specialnih iz anglije, ampak nekaj v stilu CKR.
Ležaj bom dal srebren (vsaj tako ga vsi imenujete).
Hvala,
lp
Robi

maš v motonavtiki za 50e. od honde nsr125. je pa 91mm.
Janim8 počivaj v miru.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

A potem samo za 1mm več cilinder podložim, drugače pa vse paše?
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

091219_124128.jpg
polovičke morš priredit ...
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Ne bi kompliciral. Rad bi samo klasiko, kot sem napisal, CKR recimo

A bi pa kdo bil pripravljen priredit polovičke? Naj javi na ZS

p.s. A ni nevarno , da se hitreje razcentrira, ker je manj valjčka vtisnjenega v polovički?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: BT-50 10km

Odgovor Napisal/-a Pich »

PVL napisal/-a:Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Jaz sem meril trdoto na CKR in Meceur ojnici. Meril sem ju na bočnem brušenem delu smalenda in bigenda. Rezultat na meceurovi ojnici je bil na obeh mestih 63 HRC, ker je bila to ojnica s pušo, in ker je zelo težko verjetno, da je trdota v primeru, ko se termično obdela vsak del ojnice posebej na obeh mestih merjenja do potankosti enaka, sem pač sklepal, da je cela cementirana. To mojo domnevo je potrdila tudi CKR ojnica, na kateri je bilo izmerjeno na obeh mestih 65 HRC trdote. Saj ne rečem lahko da se motim, se mi pa zdi tudi čudno, z vidika serijske proizvodnje je mnogo hitrejši postopek, če je v peči 500 ojnic hkrati, ki so v treh minutah že popuščene in pripravljene na nadalnjo obdelavo, kot če vsako posebej segrevaš in popuščaš.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori