BT-50 10km
Re: BT-50 10km
Tanka ojnica je boljša zaradi manjše mase, ki oscilira in pa manj meša zmes v karterju, ker je bolj aerodinamična iz profila. Če je polirana, pride dosti močnejša, ker nima zareznega učinka- vendar kolikor sem gledal fotke, so te "predelave" ojnic zelo površne in so same sebi namen v glavnem. Treba bi jo bilo obrusit in dat polirat na kroglice, morda prvo še na shot peening in potem spolirat- tisto bi bilo tapravo!
Da se zlomi zaradi vstopa zmesi so pa BUČE!
Da se zlomi zaradi vstopa zmesi so pa BUČE!
Re: BT-50 10km
Ojnica je cementirana na 63-65 HRC, zato zaokroževanje robov ni priporočljivo. Tisti dve desetinki cementacije lahko zelo hitro obrusiš stran. Najbolje jo je samo zgladiti s finim brusnim papirjem in spolirati. S peskanjem spet ne narediš nič, ker ostane površina po peskanju groba.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: BT-50 10km
Če je cementirana potem najbolje ne tikat in pustit kot je.
Re: BT-50 10km
Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Re: BT-50 10km
Verjameš ali ne, v življenju še nisem videl ojnice od tomosa od blizu oz. si je nisem potanko ogledal in sem pač verjel Pitchu na besedo (spet!?) , da je cementirana. Vem tudi, da se določeni strojni deli cementirajo celi, ker se izboljša natezna trdnost, kar bi pri ojnici morda koristilo.PVL napisal/-a:Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Če cela ni cementirana, potem je shot peening sigurno koristen, ker je to kot površinsko kovanje in še zmanjšanje zareznih učinkov. Naknadno pa poliranje.
Bom kar tukaj vprašal- na bolhi se prodajajo neke ojnice, a ne vem firme oz. ne vem, če so dobre- ali mi kdo namigne, kje v Slo se da dobit dobra ojnica za dobro ceno? Ne mislim nekih specialnih iz anglije, ampak nekaj v stilu CKR.
Ležaj bom dal srebren (vsaj tako ga vsi imenujete).
Hvala,
lp
Robi
Re: BT-50 10km
ro-bi napisal/-a:Verjameš ali ne, v življenju še nisem videl ojnice od tomosa od blizu oz. si je nisem potanko ogledal in sem pač verjel Pitchu na besedo (spet!?) , da je cementirana. Vem tudi, da se določeni strojni deli cementirajo celi, ker se izboljša natezna trdnost, kar bi pri ojnici morda koristilo.PVL napisal/-a:Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Če cela ni cementirana, potem je shot peening sigurno koristen, ker je to kot površinsko kovanje in še zmanjšanje zareznih učinkov. Naknadno pa poliranje.
Bom kar tukaj vprašal- na bolhi se prodajajo neke ojnice, a ne vem firme oz. ne vem, če so dobre- ali mi kdo namigne, kje v Slo se da dobit dobra ojnica za dobro ceno? Ne mislim nekih specialnih iz anglije, ampak nekaj v stilu CKR.
Ležaj bom dal srebren (vsaj tako ga vsi imenujete).
Hvala,
lp
Robi
maš v motonavtiki za 50e. od honde nsr125. je pa 91mm.
Janim8 počivaj v miru.
Re: BT-50 10km
A potem samo za 1mm več cilinder podložim, drugače pa vse paše?
Re: BT-50 10km
polovičke morš priredit ...
Re: BT-50 10km
Ne bi kompliciral. Rad bi samo klasiko, kot sem napisal, CKR recimo
A bi pa kdo bil pripravljen priredit polovičke? Naj javi na ZS
p.s. A ni nevarno , da se hitreje razcentrira, ker je manj valjčka vtisnjenega v polovički?
A bi pa kdo bil pripravljen priredit polovičke? Naj javi na ZS
p.s. A ni nevarno , da se hitreje razcentrira, ker je manj valjčka vtisnjenega v polovički?
Re: BT-50 10km
Jaz sem meril trdoto na CKR in Meceur ojnici. Meril sem ju na bočnem brušenem delu smalenda in bigenda. Rezultat na meceurovi ojnici je bil na obeh mestih 63 HRC, ker je bila to ojnica s pušo, in ker je zelo težko verjetno, da je trdota v primeru, ko se termično obdela vsak del ojnice posebej na obeh mestih merjenja do potankosti enaka, sem pač sklepal, da je cela cementirana. To mojo domnevo je potrdila tudi CKR ojnica, na kateri je bilo izmerjeno na obeh mestih 65 HRC trdote. Saj ne rečem lahko da se motim, se mi pa zdi tudi čudno, z vidika serijske proizvodnje je mnogo hitrejši postopek, če je v peči 500 ojnic hkrati, ki so v treh minutah že popuščene in pripravljene na nadalnjo obdelavo, kot če vsako posebej segrevaš in popuščaš.PVL napisal/-a:Nobena ojnica ni cela cementirana. Cementira se le ležišča ležajev in bok ležišča(na utopno kovanih). Če ste malo v teh rečeh to ni težko opazit.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa