ni res.. če so za v mašino jih morš odpret, če so za v feltno jih pa z ene strani puatiš zaprte.
glede teh ležajev na gredi je morsta bit zaprta ker bolje maže tale mast noter kot mišela drugje v mašini usi ostali pa morjo bit odprti u feltnah pa na obeh straneh zaprti... in še bodo zaribali na moji apn sm poštimu se pelu enkrt po dežju (zaprti ležaji) pustu 1 teden v garaži naslednič ko sm se šou pelat je spilo mi os pa ležaj ker se ležaj ni vrtel preprosto zariba... že 4× sm menu u felgah ležaje... usega skup pa prevozu 50km ta problem se pa da rešit z neke vrste "semeringom" drgač če pa se stalno vozš ni problemov.. lp
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
ni res.. če so za v mašino jih morš odpret, če so za v feltno jih pa z ene strani puatiš zaprte.
glede teh ležajev na gredi je morsta bit zaprta ker bolje maže tale mast noter kot mišela drugje v mašini usi ostali pa morjo bit odprti u feltnah pa na obeh straneh zaprti... in še bodo zaribali na moji apn sm poštimu se pelu enkrt po dežju (zaprti ležaji) pustu 1 teden v garaži naslednič ko sm se šou pelat je spilo mi os pa ležaj ker se ležaj ni vrtel preprosto zariba... že 4× sm menu u felgah ležaje... usega skup pa prevozu 50km ta problem se pa da rešit z neke vrste "semeringom" drgač če pa se stalno vozš ni problemov.. lp
lezaj je zaprt ce ga hoces dat v feltno zarad tega da ne gre svinarija notr poj se lezaj ustav nc novga, u masin pa isto lah das zaprtga samo je se slabs ker ti ole bol maze k pa un plunc masti k je notr u lezaju
V feltnah so ležaji zaprti na zunanji strani, to se pravi proti zobniku in proti paknam, no3 pa so odprti, saj se da mast med nju da jih maže.
V mašini pa morajo biti popolnoma vsi odprti, tudi na gredi, zaprt ležaj ti ne "spusti" goriva oz mešanica in: 1 ti ne maže ležaja, 2 pa ti skuri semering. Vglavnem ležaji v mašini so vsi toti kompleti odprti.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
filius napisal/-a:V feltnah so ležaji zaprti na zunanji strani, to se pravi proti zobniku in proti paknam, no3 pa so odprti, saj se da mast med nju da jih maže.
V mašini pa morajo biti popolnoma vsi odprti, tudi na gredi, zaprt ležaj ti ne "spusti" goriva oz mešanica in: 1 ti ne maže ležaja, 2 pa ti skuri semering. Vglavnem ležaji v mašini so vsi toti kompleti odprti.
a.. pousot mam na gredi zaprte pa ni problemov
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
filius napisal/-a:V feltnah so ležaji zaprti na zunanji strani, to se pravi proti zobniku in proti paknam, no3 pa so odprti, saj se da mast med nju da jih maže.
V mašini pa morajo biti popolnoma vsi odprti, tudi na gredi, zaprt ležaj ti ne "spusti" goriva oz mešanica in: 1 ti ne maže ležaja, 2 pa ti skuri semering. Vglavnem ležaji v mašini so vsi toti kompleti odprti.
a.. pousot mam na gredi zaprte pa ni problemov
bojo pa še nastali, z tem zmanjšaš življensko dobo ležaja za kar dosti.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.