Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

pomartin napisal/-a:tole je larifari... res je, da tomos gredi niso nevemkako uravnovešene, in zato pri večjih batih motor rad na nekih obratih malo potrese, sam to pa je tudi to...
Sosed je do zdaj imel 3 lama cilindre fi42, na 10 sorni ojnici, eden je bil replika d6, drugi replika senior, tretji pa "piljen senior". Usi so šli vedno kolkr je cilinder dau iz sebe, ojnice pa ni nikoli nobene utrgalo....
Tole da ti je odtrgalo ojnico, pa je najbrš posledica kilometrine, ali pa si imel ravno tako srečo, da si dobil gred s slabo ojnico...
Kupi novo gred z CKR ojnico in ne boš imel nobenih problemov.
jah tiskrat je bla gred stara mela je mal lufta tud ampak fotr še zmer trdi da je ležaj zaribu k sm toču prebogo mišelo.. (2%+ - Husqvarna Xp) jah pol uredu če tko pravste.. :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
tomy
vplinjač
Prispevkov: 463
Pridružen: Po Apr 05, 2010 1:51 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomy »

2% mešanca husqvarna xp oljem je dovolj močna. Meni je moped 4 leta delal brez problema z tem oljem...
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

tomy napisal/-a:2% mešanca husqvarna xp oljem je dovolj močna. Meni je moped 4 leta delal brez problema z tem oljem...
no sj pravm :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a filius »

Je pa tko, od viška ne boli glava :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
ElfeK
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: To Apr 20, 2010 8:13 pm
Kraj: Poljčane

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ElfeK »

Zanima me :

če v cilndu ko so pretočni kanali odstranimo steno, kak lahko pol vemo kolko je kot protočniga kanala ?
pa se to sploh splača naredit ? al samo pravilno napilit pretočna kanala ?
Priponke
tako zgleda cilinder brez sten za pretočne kanale....
tako zgleda cilinder brez sten za pretočne kanale....
tomy
vplinjač
Prispevkov: 463
Pridružen: Po Apr 05, 2010 1:51 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomy »

Pomoje se da vedet tako, da se meri kot enako, kot navaden pretočni kanal in se merjenje konča, ko pride bat v spodnjo mrtvo lego...
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

jap to morš met na motorju montirano z batom pa Degre Wheelom.. pa vrtiš ne kdaj se odpre ko gre bat dol in ko pride v spodnjo mrtvo lego očitaš od kje do kje se je to dogajalo pa maš trajanje odprtja.. :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

Pata napisal/-a:jap to morš met na motorju montirano z batom pa Degre Wheelom.. pa vrtiš ne kdaj se odpre ko gre bat dol in ko pride v spodnjo mrtvo lego očitaš od kje do kje se je to dogajalo pa maš trajanje odprtja.. :)
veliko lažje je če pomeriš pd zgornega roba kanala do ZMT pa daš v rise port ;)
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

dolinar napisal/-a:
Pata napisal/-a:jap to morš met na motorju montirano z batom pa Degre Wheelom.. pa vrtiš ne kdaj se odpre ko gre bat dol in ko pride v spodnjo mrtvo lego očitaš od kje do kje se je to dogajalo pa maš trajanje odprtja.. :)
veliko lažje je če pomeriš pd zgornega roba kanala do ZMT pa daš v rise port ;)
tud bi lahko ampak jz raj prek deegre wheel :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

u riseportu je 10x hitreje pa še lažje :)
Janim8 počivaj v miru.
Odgovori