pomartin napisal/-a:tole je larifari... res je, da tomos gredi niso nevemkako uravnovešene, in zato pri večjih batih motor rad na nekih obratih malo potrese, sam to pa je tudi to...
Sosed je do zdaj imel 3 lama cilindre fi42, na 10 sorni ojnici, eden je bil replika d6, drugi replika senior, tretji pa "piljen senior". Usi so šli vedno kolkr je cilinder dau iz sebe, ojnice pa ni nikoli nobene utrgalo....
Tole da ti je odtrgalo ojnico, pa je najbrš posledica kilometrine, ali pa si imel ravno tako srečo, da si dobil gred s slabo ojnico...
Kupi novo gred z CKR ojnico in ne boš imel nobenih problemov.
jah tiskrat je bla gred stara mela je mal lufta tud ampak fotr še zmer trdi da je ležaj zaribu k sm toču prebogo mišelo.. (2%+ - Husqvarna Xp) jah pol uredu če tko pravste..
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
če v cilndu ko so pretočni kanali odstranimo steno, kak lahko pol vemo kolko je kot protočniga kanala ?
pa se to sploh splača naredit ? al samo pravilno napilit pretočna kanala ?
Priponke
tako zgleda cilinder brez sten za pretočne kanale....
jap to morš met na motorju montirano z batom pa Degre Wheelom.. pa vrtiš ne kdaj se odpre ko gre bat dol in ko pride v spodnjo mrtvo lego očitaš od kje do kje se je to dogajalo pa maš trajanje odprtja..
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Pata napisal/-a:jap to morš met na motorju montirano z batom pa Degre Wheelom.. pa vrtiš ne kdaj se odpre ko gre bat dol in ko pride v spodnjo mrtvo lego očitaš od kje do kje se je to dogajalo pa maš trajanje odprtja..
veliko lažje je če pomeriš pd zgornega roba kanala do ZMT pa daš v rise port
Pata napisal/-a:jap to morš met na motorju montirano z batom pa Degre Wheelom.. pa vrtiš ne kdaj se odpre ko gre bat dol in ko pride v spodnjo mrtvo lego očitaš od kje do kje se je to dogajalo pa maš trajanje odprtja..
veliko lažje je če pomeriš pd zgornega roba kanala do ZMT pa daš v rise port
tud bi lahko ampak jz raj prek deegre wheel
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”