31*4,486 = 139 (približno)Izpuh:
ZRK: 31mm
DRK: 44,0mm
Sirina kanala: 21mm, ovalna oblika (prirobnica 22mm)
Visina kanala: 13mm
180 - 139 = 41 × 2? = 82 ? nek sm falu uglaunem piš na zs pa mi tole zrčunej pa mal boj objasni.. hvala lp.
31*4,486 = 139 (približno)Izpuh:
ZRK: 31mm
DRK: 44,0mm
Sirina kanala: 21mm, ovalna oblika (prirobnica 22mm)
Visina kanala: 13mm
141° je kot odprtja. sicer pa imaš rise port program za izračun kotov odpiranja v tehničnem arhivu.Pata napisal/-a:pomartin hvala.. drgač popravi me če se motim.. govorimo o alpinotu..31*4,486 = 139 (približno)Izpuh:
ZRK: 31mm
DRK: 44,0mm
Sirina kanala: 21mm, ovalna oblika (prirobnica 22mm)
Visina kanala: 13mm
180 - 139 = 41 × 2? = 82 ? nek sm falu uglaunem piš na zs pa mi tole zrčunej pa mal boj objasni.. hvala lp.
a ni to isto?Pata napisal/-a:pich kot odprtja znam zračunat ampak trajanje? lp
kolikor vem ne? kot odprtja je pod katerim kotom RG ročične gredi zavrtja se odpre izpušni kanal trajanje je pa kok časa (sotpinj) vrtenja RG je odprt izpušni kanal..dolinar napisal/-a:a ni to isto?Pata napisal/-a:pich kot odprtja znam zračunat ampak trajanje? lp
Isto mene zanima, težave mam s štelanjem predvžiga. Motor dela lepo na mesu pa na srednjih obratih, na visokih pa slabše --> trokira, poka....turbocharger napisal/-a:Je možno da na visokih obratih trokira, če je prevelik predvžig (1,6 al 1,7) ??
odvisno kaj hočeš iz njega izstisnit. če bi rad da se ti malo bolše zasuče na visokih obratih daj gor kakega mf-a npr. cobro, če ne pa najbolše da si ga nardiš po merah s programom.TOMOS RULZ napisal/-a:mene pa zanima ker auspuh je tabolsi za automatike