Dela sem se lotil najprej s pnevmatskim biaxom (metabo), dodelal levi kanal in to mi je vzelo malo več kot uro in pol. Nato sem šel na desnega, vendar sem v zgornji del na bloku občrtanega kanala najprej zvrtal 6mm luknjo, kar je pohitrilo proces pobiranja mesa ter tudi malo lepše zaobljilo kanal. Narediti sem jih hotel čim bolj simetrično, vendar je levi malo bolj naklonjen proti blajerci, desni pa malo bolj v blok in nato zaobljen.
Bo že moglo bit dovolj približno temu kar je nameraval PVL in kar sem videl na njegovi sliki. Opilki k sreči niso vstopili v notranjost blokov, česar sem se najbolj bal. Bata še nisem lažje dobil v cilinder kot tega, zaradi samo enega obročka.
Cilinder sem montiral skupaj s tesnilno pasto, glavo postružil na robu do 42mm in še to montiral.
Auspuh sem montiral z navandim tesnilom za APN. Cilinder pride z izpušnim kanalom malo bolj ven kot orig., ampak ni bilo problemov.
Za fergazar Bing 1/17/77 sem izdelal novo prirobnico s 17mm premera, po merah na cilindru (ovalen kanal 17-18mm). Prirobnica zaobjame fergazar in premišljal sem, ker je tako vidna, da bi jo pobarval na podobno barvo kot ferg, da ni tako očitno.
Na motorju zgleda takole:
Motor je v fazi utekanja, zalaufal je s 3. kurblom, najprej je bil vplinjač nastavljen s preveč štantgasa. Diza je nastavljena vredu, po 5 minutah delovanja na mestu je svečka ravno pravšnje čokoladne barve kot milka.
Poskusna vožnja ni uspela zaradi dežja, pa sem raje pospravil motor in bom nadaljeval ta teden pred dopustom.
Stay tuned