bat in ojnica
Re: bat in ojnica
Hočeš povedat da bat v očetovem motorju teče po aluminiju in ne nikasilu ali hardkromu?
Pa kar se tiče obrabe, Alu cilinder z nikasilom ima veliko manjšo obrabo kot pa gus cilinder..
Pa kar se tiče obrabe, Alu cilinder z nikasilom ima veliko manjšo obrabo kot pa gus cilinder..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: bat in ojnica
da alu cilinder nebi mel nobene obloge ni mogoče
Re: bat in ojnica
brez obloge bi zaribal nemudoma. Pač aluminij na aluminij ne laufa
Re: bat in ojnica
Ali lahko spremeni admin naslov teme v bučke uporabnikov foruma #2
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm
Re: bat in ojnica
A je že kdo od vas videl to zadevo v živo? Očitno ne, mar ne?
Sicer me pa zanima, zakaj je potem tomos na 14V model vgradil gusast cilinder? in zakaj je gusaste cilindre vgrajeval na vse kasnejše APN-je, ATX-e, BT-je itd? Verjetno ne zato, ker so Al cilindri toliko bolj obstojni od gusastih Vsi Al cilindri, ki imajo hardcrom prevleko, so bili hardcromirani naknadno. Noben ni prišel iz fabrike s hardcrom prevleko. To so nekateri dajali gor naknadno, kar pa se je pokazalo za en drek, če stvar ni bila narejena tko kot treba. Namreč, hardcrom se je rad odluščil pri izpušnem kanalu. Tudi tako stvar sem videl in si z njo več nimaš kaj pomagat.
Pa še nekaj: V tomosovem katalogu rezervnih delov za vse dvo in tro brzinske modele navaja dva cilindra. Prvi je gusast, drugi pa Al. In v nadaljevanju sta omenjena dva bata. Eden je za gus, drugi za Al. Čudno,mar ne?
Sicer me pa zanima, zakaj je potem tomos na 14V model vgradil gusast cilinder? in zakaj je gusaste cilindre vgrajeval na vse kasnejše APN-je, ATX-e, BT-je itd? Verjetno ne zato, ker so Al cilindri toliko bolj obstojni od gusastih Vsi Al cilindri, ki imajo hardcrom prevleko, so bili hardcromirani naknadno. Noben ni prišel iz fabrike s hardcrom prevleko. To so nekateri dajali gor naknadno, kar pa se je pokazalo za en drek, če stvar ni bila narejena tko kot treba. Namreč, hardcrom se je rad odluščil pri izpušnem kanalu. Tudi tako stvar sem videl in si z njo več nimaš kaj pomagat.
Pa še nekaj: V tomosovem katalogu rezervnih delov za vse dvo in tro brzinske modele navaja dva cilindra. Prvi je gusast, drugi pa Al. In v nadaljevanju sta omenjena dva bata. Eden je za gus, drugi za Al. Čudno,mar ne?
Re: bat in ojnica
zakaj bi bilo čudno da sta bata različna? da bi v aluminijast cilinder brez kakršnekoli prevleke dal navaden bat, bi bilo isto kot če bi imel spolni odnos na suho? nekaj more bit vmes čene zariba, nevem pa zakaj so danes alu cilindri vse bolj pogosti? čudno, mar ne?colibrit12 napisal/-a:A je že kdo od vas videl to zadevo v živo? Očitno ne, mar ne?
Sicer me pa zanima, zakaj je potem tomos na 14V model vgradil gusast cilinder? in zakaj je gusaste cilindre vgrajeval na vse kasnejše APN-je, ATX-e, BT-je itd? Verjetno ne zato, ker so Al cilindri toliko bolj obstojni od gusastih Vsi Al cilindri, ki imajo hardcrom prevleko, so bili hardcromirani naknadno. Noben ni prišel iz fabrike s hardcrom prevleko. To so nekateri dajali gor naknadno, kar pa se je pokazalo za en drek, če stvar ni bila narejena tko kot treba. Namreč, hardcrom se je rad odluščil pri izpušnem kanalu. Tudi tako stvar sem videl in si z njo več nimaš kaj pomagat.
Pa še nekaj: V tomosovem katalogu rezervnih delov za vse dvo in tro brzinske modele navaja dva cilindra. Prvi je gusast, drugi pa Al. In v nadaljevanju sta omenjena dva bata. Eden je za gus, drugi za Al. Čudno,mar ne?
dizel sploh ne!
Re: bat in ojnica
se strinjam s folc-om
Alu cilindri so danes vse bolj pogosti tudi pri serijskih motorjih, sploh pa pri dirkalnih motorjih
tehnologija in materiali grejo naprej
Razlika med batoma za gus in alu cilinder je bila mogoče v materialu, je pa razlika v batnih obročkih (za Alu cilinder z nikasilom so batni obročki hardcromani- že fabriško)
Čisto pa verjamem, da če hardcrom ni bil nanešen vredu, da zadeva ni špilala. Pravtako pa ni špilal Alu cilinder brez nikasil ali hardcrom obloge..
Glede vgrajevanja gus cilindrov na serijske mopede; če je zaribal, si ga lahko pobrusil na nadmero in vstavil nov bat.
Če pa zariba Alu cilinder, je do neke mere možno honanje, potem pa varjenje risov in ponovno nikasilanje.
Skratka žepu bolj prijazna varjanta
Alu cilindri so danes vse bolj pogosti tudi pri serijskih motorjih, sploh pa pri dirkalnih motorjih
tehnologija in materiali grejo naprej
Razlika med batoma za gus in alu cilinder je bila mogoče v materialu, je pa razlika v batnih obročkih (za Alu cilinder z nikasilom so batni obročki hardcromani- že fabriško)
Čisto pa verjamem, da če hardcrom ni bil nanešen vredu, da zadeva ni špilala. Pravtako pa ni špilal Alu cilinder brez nikasil ali hardcrom obloge..
Glede vgrajevanja gus cilindrov na serijske mopede; če je zaribal, si ga lahko pobrusil na nadmero in vstavil nov bat.
Če pa zariba Alu cilinder, je do neke mere možno honanje, potem pa varjenje risov in ponovno nikasilanje.
Skratka žepu bolj prijazna varjanta
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: bat in ojnica
Poglej malo samo čez mejo (avstrija, italija), kakšne cilindre so proizvajalci montirali na mopede in motorje pa boš hitro videl kako in kaj. Moraš vedeti da je bla TOMOS socialistična fabrika in da je bil razvoj tak kot je bil (nebi se spuščal v debate kaj so razvili in česa niso). Dejstvo pa je da so bili civilni mopedi zastarele zasnove (od tu tudi izdelava cilindrov).colibrit12 napisal/-a:A je že kdo od vas videl to zadevo v živo? Očitno ne, mar ne?
Sicer me pa zanima, zakaj je potem tomos na 14V model vgradil gusast cilinder? in zakaj je gusaste cilindre vgrajeval na vse kasnejše APN-je, ATX-e, BT-je itd? Verjetno ne zato, ker so Al cilindri toliko bolj obstojni od gusastih Vsi Al cilindri, ki imajo hardcrom prevleko, so bili hardcromirani naknadno. Noben ni prišel iz fabrike s hardcrom prevleko. To so nekateri dajali gor naknadno, kar pa se je pokazalo za en drek, če stvar ni bila narejena tko kot treba. Namreč, hardcrom se je rad odluščil pri izpušnem kanalu. Tudi tako stvar sem videl in si z njo več nimaš kaj pomagat.
Pa še nekaj: V tomosovem katalogu rezervnih delov za vse dvo in tro brzinske modele navaja dva cilindra. Prvi je gusast, drugi pa Al. In v nadaljevanju sta omenjena dva bata. Eden je za gus, drugi za Al. Čudno,mar ne?
Re: bat in ojnica
+ to da je za izdelavo gus cilindra potrebno manj strojev in tehnologije kot za alucerar napisal/-a:se strinjam s folc-om
Alu cilindri so danes vse bolj pogosti tudi pri serijskih motorjih, sploh pa pri dirkalnih motorjih
tehnologija in materiali grejo naprej
Razlika med batoma za gus in alu cilinder je bila mogoče v materialu, je pa razlika v batnih obročkih (za Alu cilinder z nikasilom so batni obročki hardcromani- že fabriško)
Čisto pa verjamem, da če hardcrom ni bil nanešen vredu, da zadeva ni špilala. Pravtako pa ni špilal Alu cilinder brez nikasil ali hardcrom obloge..
Glede vgrajevanja gus cilindrov na serijske mopede; če je zaribal, si ga lahko pobrusil na nadmero in vstavil nov bat.
Če pa zariba Alu cilinder, je do neke mere možno honanje, potem pa varjenje risov in ponovno nikasilanje.
Skratka žepu bolj prijazna varjanta
Re: bat in ojnica
Samo po aluminiju pač ne gre, motor zariba prej kot v dveh minutah. vsi alu cilindri za trojke ne glede na letnik so imeli v originalu notri hardcrom, prav takega kot ponny expres. pa se lahko nekdo na glavo postavi, tako je in nič drugače. Je pa alu cilinder dražji od gusa, zato je bila serija alu cilindrov omejena.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa