Tomos BT Express Performance

Predstavite nam svoj projekt
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a Pich »

Sesalni kanal si zalil z aluminijem ali svincem?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a dolinar »

KVASoooO napisal/-a:Ja je v primeru, da je tank nižje kot ferg.
ja a si prej imel nad tankom ferg? na bt cilindru?
Janim8 počivaj v miru.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a KVAS »

dolinar napisal/-a:
KVASoooO napisal/-a:Ja je v primeru, da je tank nižje kot ferg.
ja a si prej imel nad tankom ferg? na bt cilindru?
Ne, sj pol sm tist odstranu, ni blo nič bolš, za žabe sm se jebu.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Pich napisal/-a:Sesalni kanal si zalil z aluminijem ali svincem?
Popilu sm čep iz ALU kvadra, da se je čimbolj prilegu kanalu, nato sm ga pa na vrhu odbiu in zašvasu na prirobnico, ki je prav tako logično iz ALU.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a Pich »

Če boš drugič še delal podobne stvari, lahko sesalni kanal zaliješ tudi s svincem, vendar moraš na vrhu prirobnice narediti utor, da, da ti ne pade uliti kos skozi. priporočljivo je tudi, da v samem kanalu narediš nekaj sider, da ostane lepo na mestu. Seveda pa moraš predhodno v cilinder vstaviti čimbolj prilegajoči čep iz poliranega jekla. V cilindru potem samo z olfa nožem previdno odstraniš višek svinca in to je to. Svinec ima tudi zelo dobre drsne lastnosti, tako ni bojazni, da bi kaj ribalo. Tudi temperature v cilindru niso tako visoke, da bi ga topilo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Pich napisal/-a:Če boš drugič še delal podobne stvari, lahko sesalni kanal zaliješ tudi s svincem, vendar moraš na vrhu prirobnice narediti utor, da, da ti ne pade uliti kos skozi. priporočljivo je tudi, da v samem kanalu narediš nekaj sider, da ostane lepo na mestu. Seveda pa moraš predhodno v cilinder vstaviti čimbolj prilegajoči čep iz poliranega jekla. V cilindru potem samo z olfa nožem previdno odstraniš višek svinca in to je to. Svinec ima tudi zelo dobre drsne lastnosti, tako ni bojazni, da bi kaj ribalo. Tudi temperature v cilindru niso tako visoke, da bi ga topilo.
Super zadeva, hvala za informacijo. Naslednič bom verjetno ubral kar to pot, saj sm se s piljenem jebu več ur.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Imam en velik problem, zato ga bom napisu kar v temo, pa da vidm če ma kdo idejo kako ga rešit.

Kokr ste že vidl sem po nesreči kake dva mesca nazaj odbiu del vratu iz cilindra. Ta del smo zdej pršvasal, je pa problem ker je blo švasano z migom in ne drži najbolj, poleg tega je pa vrat na ven potegnil tkoda bat praktično nima nobene opore(bi bilo bolj brez tega). Zdej pa kako rešit to je problem, sam sm se spomnu par rešitev:

- vržt cilinder u koš
- gus puša, sam pol useen če dam BT cilinder gor
- probat enmu dat da bi na TIG povariu, medtem ko bi biu vrat našponan v bolcn al pa v bat, ki bi biu v cilindru. Nevem samo kako bi varilec lahko pogreu oba dela, torej vrat in cilinder zaradi hudo različnih debelin.
- naredit cel nov vrat, ki bi se prek centrirniih štiftov in stojnih vijakov pritrdiu na cilinder. Obistvu podložka, ki bi mela vrat (nevem a bi mi uni majstri nardil hardkrom samo na vratu al ne, mogoče kdo ve? )

To je to kar sm se js spomnu. Dolg cajta sm mislu da bi mašino vžgau kar s takim cilindrom, vendar se bojim da bi vrat padu dol in mi zbiu velo ter bat. Je pa blo že ogromno dela vloženega tkoda PROSIM za vse ideje in rešitve, ki se vam zdijo primerne.

Hvala, lp Simon
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a denso26 »

sicer naj bi cilinder delal tudi brez polovice vratu vendar ne vem katera je tista polovica ki sme manjkati.
https://t.me/pump_upp
Drejc28
Mojster
Prispevkov: 109
Pridružen: To Jan 03, 2012 10:35 pm

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a Drejc28 »

odreži vrat nebo nič narobe, na skuterju si jaz odrežem vrat, na sesalni strani in še nikoli mi ni šlo nič narobe, če je gred scentrirana spodnji del bata ne drgne ob stene, so pa fantje imeli že čisto brez vrata in je delovalo kot mora
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Tomos BT Express Performance

Odgovor Napisal/-a golnar »

na izpušni strani je bolj kritično če ni vratu, saj ko ojnica potiska bat nazaj proti vrhu cilindra, se bat delno nasloni tudi na vrat, mislim da na vsisni stranih kakšnih hudih sil ni.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Zaklenjeno