Tomos BT Express Performance
Re: Tomos BT Express Performance
Sesalni kanal si zalil z aluminijem ali svincem?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos BT Express Performance
ja a si prej imel nad tankom ferg? na bt cilindru?KVASoooO napisal/-a:Ja je v primeru, da je tank nižje kot ferg.
Janim8 počivaj v miru.
Re: Tomos BT Express Performance
Ne, sj pol sm tist odstranu, ni blo nič bolš, za žabe sm se jebu.dolinar napisal/-a:ja a si prej imel nad tankom ferg? na bt cilindru?KVASoooO napisal/-a:Ja je v primeru, da je tank nižje kot ferg.
Re: Tomos BT Express Performance
Popilu sm čep iz ALU kvadra, da se je čimbolj prilegu kanalu, nato sm ga pa na vrhu odbiu in zašvasu na prirobnico, ki je prav tako logično iz ALU.Pich napisal/-a:Sesalni kanal si zalil z aluminijem ali svincem?
Re: Tomos BT Express Performance
Če boš drugič še delal podobne stvari, lahko sesalni kanal zaliješ tudi s svincem, vendar moraš na vrhu prirobnice narediti utor, da, da ti ne pade uliti kos skozi. priporočljivo je tudi, da v samem kanalu narediš nekaj sider, da ostane lepo na mestu. Seveda pa moraš predhodno v cilinder vstaviti čimbolj prilegajoči čep iz poliranega jekla. V cilindru potem samo z olfa nožem previdno odstraniš višek svinca in to je to. Svinec ima tudi zelo dobre drsne lastnosti, tako ni bojazni, da bi kaj ribalo. Tudi temperature v cilindru niso tako visoke, da bi ga topilo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos BT Express Performance
Super zadeva, hvala za informacijo. Naslednič bom verjetno ubral kar to pot, saj sm se s piljenem jebu več ur.Pich napisal/-a:Če boš drugič še delal podobne stvari, lahko sesalni kanal zaliješ tudi s svincem, vendar moraš na vrhu prirobnice narediti utor, da, da ti ne pade uliti kos skozi. priporočljivo je tudi, da v samem kanalu narediš nekaj sider, da ostane lepo na mestu. Seveda pa moraš predhodno v cilinder vstaviti čimbolj prilegajoči čep iz poliranega jekla. V cilindru potem samo z olfa nožem previdno odstraniš višek svinca in to je to. Svinec ima tudi zelo dobre drsne lastnosti, tako ni bojazni, da bi kaj ribalo. Tudi temperature v cilindru niso tako visoke, da bi ga topilo.
Re: Tomos BT Express Performance
Imam en velik problem, zato ga bom napisu kar v temo, pa da vidm če ma kdo idejo kako ga rešit.
Kokr ste že vidl sem po nesreči kake dva mesca nazaj odbiu del vratu iz cilindra. Ta del smo zdej pršvasal, je pa problem ker je blo švasano z migom in ne drži najbolj, poleg tega je pa vrat na ven potegnil tkoda bat praktično nima nobene opore(bi bilo bolj brez tega). Zdej pa kako rešit to je problem, sam sm se spomnu par rešitev:
- vržt cilinder u koš
- gus puša, sam pol useen če dam BT cilinder gor
- probat enmu dat da bi na TIG povariu, medtem ko bi biu vrat našponan v bolcn al pa v bat, ki bi biu v cilindru. Nevem samo kako bi varilec lahko pogreu oba dela, torej vrat in cilinder zaradi hudo različnih debelin.
- naredit cel nov vrat, ki bi se prek centrirniih štiftov in stojnih vijakov pritrdiu na cilinder. Obistvu podložka, ki bi mela vrat (nevem a bi mi uni majstri nardil hardkrom samo na vratu al ne, mogoče kdo ve? )
To je to kar sm se js spomnu. Dolg cajta sm mislu da bi mašino vžgau kar s takim cilindrom, vendar se bojim da bi vrat padu dol in mi zbiu velo ter bat. Je pa blo že ogromno dela vloženega tkoda PROSIM za vse ideje in rešitve, ki se vam zdijo primerne.
Hvala, lp Simon
Kokr ste že vidl sem po nesreči kake dva mesca nazaj odbiu del vratu iz cilindra. Ta del smo zdej pršvasal, je pa problem ker je blo švasano z migom in ne drži najbolj, poleg tega je pa vrat na ven potegnil tkoda bat praktično nima nobene opore(bi bilo bolj brez tega). Zdej pa kako rešit to je problem, sam sm se spomnu par rešitev:
- vržt cilinder u koš
- gus puša, sam pol useen če dam BT cilinder gor
- probat enmu dat da bi na TIG povariu, medtem ko bi biu vrat našponan v bolcn al pa v bat, ki bi biu v cilindru. Nevem samo kako bi varilec lahko pogreu oba dela, torej vrat in cilinder zaradi hudo različnih debelin.
- naredit cel nov vrat, ki bi se prek centrirniih štiftov in stojnih vijakov pritrdiu na cilinder. Obistvu podložka, ki bi mela vrat (nevem a bi mi uni majstri nardil hardkrom samo na vratu al ne, mogoče kdo ve? )
To je to kar sm se js spomnu. Dolg cajta sm mislu da bi mašino vžgau kar s takim cilindrom, vendar se bojim da bi vrat padu dol in mi zbiu velo ter bat. Je pa blo že ogromno dela vloženega tkoda PROSIM za vse ideje in rešitve, ki se vam zdijo primerne.
Hvala, lp Simon
Re: Tomos BT Express Performance
sicer naj bi cilinder delal tudi brez polovice vratu vendar ne vem katera je tista polovica ki sme manjkati.
https://t.me/pump_upp
Re: Tomos BT Express Performance
odreži vrat nebo nič narobe, na skuterju si jaz odrežem vrat, na sesalni strani in še nikoli mi ni šlo nič narobe, če je gred scentrirana spodnji del bata ne drgne ob stene, so pa fantje imeli že čisto brez vrata in je delovalo kot mora
Re: Tomos BT Express Performance
na izpušni strani je bolj kritično če ni vratu, saj ko ojnica potiska bat nazaj proti vrhu cilindra, se bat delno nasloni tudi na vrat, mislim da na vsisni stranih kakšnih hudih sil ni.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."