Stran 43 od 335

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Jun 14, 2011 3:20 pm
Napisal/-a pomartin
avspuh spelan na obe strani bi izgubil pomen avspuha oz. resonance, ker bi bil volumen vsega skup enostavno prevelik.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Jun 14, 2011 3:30 pm
Napisal/-a aljo69
baje je fajn če maš auspuh naprej obrnjen sam mal morš priredit da boš lahk ovinku ... pa bol leti pa še unikatn boš meu ...

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Jun 16, 2011 5:25 pm
Napisal/-a A5f
mene pa zanima če ima kdo mere airsal bata
v bistvu me zanima tisto okno na batu
v tehničnem arhivu sem gledal in piše samo višina in širina nikjer pa koliko je odmaknjeno od čela bata
še ena slika navaden bat in airsal
sliko sem si sposodil iz foruma
Slika

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Jun 16, 2011 6:19 pm
Napisal/-a smejko1
A5f napisal/-a:mene pa zanima če ima kdo mere airsal bata
v bistvu me zanima tisto okno na batu
v tehničnem arhivu sem gledal in piše samo višina in širina nikjer pa koliko je odmaknjeno od čela bata
še ena slika navaden bat in airsal
sliko sem si sposodil iz foruma
Slika
a se da dobit tole slko kej večjo? ker neki piše pa ne morem prebrat

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Jun 16, 2011 6:28 pm
Napisal/-a A5f
desno sliko imam, to so mere od navadnega bata za a35 mašino
Slika

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Jun 16, 2011 6:37 pm
Napisal/-a smejko1
naredi približno velikost oziroma izmeri z šublerjem če nimaš pa naj ti kdo drug

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Jun 17, 2011 5:07 pm
Napisal/-a KVAS
Men se je porodila neka huda ideja in pomojm tudi dost izvedliva...Navdih sm dubu zanč ko je apn6sfreek omenu idejo o dvojni resonanci. Zdej idejo mam tako, da bi naredu eno krivino kot za en sam izpuh. za krivno bi pa mogu nardit tak T nastavk, ki bi krivino razdelil v dve resonanci. Fora bi bla pa to, da bi bla ena resonanco za manjše obrate kot druga. Se prav ena bi začela vlečt v svojem območju, ko bi blo pa konec območja bi mogu pa taprvo resonanco zapret in odpret drugo da bi nadaljevala območje moči. Prednosti bi blo kr neki pomojm: Lahko bi uporabu zlo velike prenose, ker bi moped ubistvu skos vleku, pa še bol uporabn bi biu za vozt, ker bi imel toliko širše delovno območje. Pomojm bi biu efekt ful bolši kokr recimo od rave ventila... Zadeva je pomojm čist izvedljiva kar se hardwera tiče bol bi blo problem nardit en software, da bi zapiru eno ali drugo resonanco na podlagi obratov. O tem lahko kak štromar kaj napiše ker js se na te zadeve ne spoznam. Zdej v eni knjigi sm bral tudi o tem, da bi na nizkih obratih v resonanco vbrizgal vodo, torej bi padla temperatura s tem tut tlak in moped bi na resonanci, ki je sicer narjena za visoke obrate mogu delat tut na nizkih...Ampak s to vodo nevem kok je kej realna ideja, bi se pa tut dal probat... Sm pa tut slišu, da so mel karti včasih tako resonanco, ki se ji je glede na obrate podaljševal oziroma skrajševal mid section. ta zadeva bi bla pa sploh super sam je pomojm od teh treh najtežje izvedljiva.

Kakšni komenti in ideje zaželjene

Lp, Simon

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Jun 17, 2011 7:03 pm
Napisal/-a pomartin
sm že razmišlu o tem... kot motorček za preklaplanje bi se dalo uporabit motorček, ki v novejših mašinah določa višino izpušnega kanala.
Ampak ne verjamem da še ni blo sprobano in mislim da ni lih nekega nevemkakega učinka, drugače bi bili taki izpuhi že v serijski proizvodnji za skuterje recimo...

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Jun 17, 2011 7:14 pm
Napisal/-a koroman
to z midsectionom je edino kaj bi blo izvedljivo. vse ostalo je bolj tako tako... ampak vprašanje kolko je to dejansko efektivno. če gledaš da obstaja rawe ventil

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Jun 17, 2011 10:34 pm
Napisal/-a brut4l
Nekaj me zanima in sicer kateri fergazer bi bil dober za lamo cilinder z brušenimi kanali na:izpuh 185°,usis 165°,pretok 120°.Bi bil bing 18 uredu ali moram kupiti večji ferg?Ali je potrebno menjati dizo na bingu ter kje se da dubit? lp