To bi pa Ojo znal povedatKVASoooO napisal/-a:Smem vprašat, kje ste varili?
BT-50 10km
Re: BT-50 10km
Re: BT-50 10km
Samo malenkost, spodnji rob stence je najbolje če je zaobljen,ne v špico.
Re: BT-50 10km
In to velja tudi za deljene pretočne kanale, ker nekateri delajo v špico in s tem zj***jo flow.PVL napisal/-a:Samo malenkost, spodnji rob stence je najbolje če je zaobljen,ne v špico.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: BT-50 10km
A to verjetno zaradi povratka zmesi nazaj?PVL napisal/-a:Samo malenkost, spodnji rob stence je najbolje če je zaobljen,ne v špico.
Čisto možno, ker se vse vrtinči, oster rob pa zmes "sili" k ravni poti in lahko predstavlja večji upor, kot zaobljen rob, če zmes prileti pod kotom.
Zna bit pa problem, ker je pregrada tanka in glede na njeno dolžino ni možno narediti dovolj okroglo. Bom malo posnel, a mislim, da za mojih 10km, ki so mi cilj, je v vsakem primeru dovolj pretoka tam čez.
Kje mislite, da bi še lahko bilo ozko grlo setupa? Pretočni? A jih poširim al ni treba?
Sesalni kanal je cel enakega preseka in lepo speljan, pripravljen za ferg 24mm, morda bom dal tudi kaj manj, recimo 21mm.
Re: BT-50 10km
Mislim, da bi moral še malo poravnati spodnji rob sesalnega kanala, da bi bil celoten spodnji rob v isti liniji. vsaj na slikah se vidi, kakor, da je zaokrožen. Saj malo že mora biti, vendar samo na robovih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: BT-50 10km
Potem bi bil presek okna dosti večji od preseka celega kanala. Zdaj je enako povsod.
Re: BT-50 10km
Od prirobnice pa do okna se mora sesalni kanal postopoma širiti. Ploščina sesalnega okna mora biti vedno večja od površine na prirobnici. Boš moral še malo piliti, če boš hotel optimalen rezultat. Pri piljenju cilindra ni bližnic. Vem pa, da je sesalni kanal pri bt-ju, ko ga je potrebno piliti presneto dolg. Počasi se mi svita, zakaj za"tunanje" cilindra porabiš tako malo časa.ro-bi napisal/-a:Potem bi bil presek okna dosti večji od preseka celega kanala. Zdaj je enako povsod.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: BT-50 10km
Tebi se ne svita v pravi smeri.
Sesalni kanal sem nehal obdelovati točno v trenutku, ko je bil tak, kot sem želel. In to je popolnoma enak presek odprirobnice vplinjača pa do okna. S tem se ohrani hitrost polnjenja, pretok je čimbližje laminarnemu.
Možno je, da bi z večanjem kanala proti oknu za par stopinj še kaj pridobil, ampak po prebranem v to malo dvomim.
Predlagajo za 10% večji presek od grla vplinjača in ta presek z čimmanj spremembami do okna.
Za razširiti kanal bi porabil še max. 1 uro.
Sicer ne vem, koliko je porabil Ojo za izpušnega- to bo moral napisat sam, potem bom še jaz prištel svoje in na koncu se bo videlo, koliko ur za koliko km.
p.s.
Pich- koliko konj je imel tvoj najboljši BT cilinder in koliko ur si ga matral?
Sesalni kanal sem nehal obdelovati točno v trenutku, ko je bil tak, kot sem želel. In to je popolnoma enak presek odprirobnice vplinjača pa do okna. S tem se ohrani hitrost polnjenja, pretok je čimbližje laminarnemu.
Možno je, da bi z večanjem kanala proti oknu za par stopinj še kaj pridobil, ampak po prebranem v to malo dvomim.
Predlagajo za 10% večji presek od grla vplinjača in ta presek z čimmanj spremembami do okna.
Za razširiti kanal bi porabil še max. 1 uro.
Sicer ne vem, koliko je porabil Ojo za izpušnega- to bo moral napisat sam, potem bom še jaz prištel svoje in na koncu se bo videlo, koliko ur za koliko km.
p.s.
Pich- koliko konj je imel tvoj najboljši BT cilinder in koliko ur si ga matral?
Re: BT-50 10km
Spodnji rob sesalnega kanala,še lahko vsekakor malo bolj zravnaš tak kot ti je Pich povedal,ker tam tak ni nevarnosti za obročke in tudi polnjenje bo lepše kot kanal,ki se odpira postopno Drugače pa samo predlog
Re: BT-50 10km
O.k., bom zravnal. To je verjetno dobro, da se odpre čimbolj naenkrat, da cukne zmes notri, če pa odpira postopoma, se sunek ublaži in slabše napolni.
Logično.
Hvala,
lp
Robi
Logično.
Hvala,
lp
Robi