Stran 4 od 6

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 7:44 pm
Napisal/-a dolinar
APN-ka napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:
APN-ka napisal/-a:Raje bom predelal APN cilinder zbrusil in dal sporten bat :D
sam vedi da nebo šlo pou tulk k lamo :)
Ok sam če hočem dat lamota pol treba predelat da bo pasalo gor al ne :roll:
ne bod len...

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 7:50 pm
Napisal/-a aljo69
APN-ka napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:
APN-ka napisal/-a:Raje bom predelal APN cilinder zbrusil in dal sporten bat :D
sam vedi da nebo šlo pou tulk k lamo :)
Ok sam če hočem dat lamota pol treba predelat da bo pasalo gor al ne :roll:
cilinder paše gor normalno... ti rabiš samo koleno za fergazer pa večji fergzer bing 18 al pa dell'orto 19, 17.5 pa koleno od auspuha prešvasat .. na lamo pozicijo k ma pod drugim kotom ...

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 8:26 pm
Napisal/-a pomartin
original cilinder ne paše gor- je treba vrat malo postružit... tko da najbolje da kupiš enega že prirejenega za apn bloke

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 8:57 pm
Napisal/-a APN-ka
ja kako pa je kaj z batom :?: :roll:

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 8:58 pm
Napisal/-a klemenm2
isti ostane, samo taprav sornik mora bit, original apn bo imel verjetno 10 sornik.

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 9:00 pm
Napisal/-a dolinar
klemenm2 napisal/-a:isti ostane, samo taprav sornik mora bit, original apn bo imel verjetno 10 sornik.
lol kva pa fi? če maš 42fi cilindra more bit tud 42 bat.

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: Ne Jul 03, 2011 9:02 pm
Napisal/-a klemenm2
ja bat ostane isti k ga dobiš zraven lamota....

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: To Jul 05, 2011 12:07 am
Napisal/-a filius
moj je že predelan, našravfaš & gasa.

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: To Jul 05, 2011 8:28 pm
Napisal/-a _luke_
Kako se meni zdi smešno ko grem samo mimo teme :) L-sport bat vprašanja :D 4 strani odgovorov. Pričakuješ da je za smešnim naslovom teme kakšen pameten odgovor. Nevem kako točno občutite razliko med originalnim fi38 cilindrom ter npr fi40. Če pustiš kanale originalne je razlika zelo zelo majhna...vi pa tukej o navoru in pospeških.

Zakaj se cilindra ne brusi takoj iz fi38 na 42? Ker je to nepotrebno. Če je cilinder blago zariban oz ima kake rise, ki so posledica kake slabe mešanice, starega bata...se ga brusi na naslednjo mero za katero obstaja bat. Ponavadi se dobi naslednji bat od 38,5mm. Tako imaš možnosti za brušenje še veliko. OZ če bi rad NAVOR ga brusi na 42 ;)

Še eno stvar bi rad opozoril. Večina cilindrov po brušenju nima pobranih zelo ostrih robov na notranjih kanalih. Tisti robovi so ob napačni toleranci brušenja oz nepravilnemu utekanju lahko usodni...

Torej odgovor...če bi rad večjo moč kot pri originalnem apn cilindru, kupi od kakega forumaša zadevo, ki je že prirejena. Sam boš verjetno moral popraviti koleno avspuha, ki je za lamo cilinder pod drugačnim kotom. Prav tako je pri tem cilindru potreben večji vplinjač ter kolence.

LP

Re: L-sport bat vprašanja

Objavljeno: To Jul 05, 2011 9:45 pm
Napisal/-a predelave
Katera firma batov pa je najboljša :?: