ne bod len...APN-ka napisal/-a:Ok sam če hočem dat lamota pol treba predelat da bo pasalo gor al nealjo69 napisal/-a:sam vedi da nebo šlo pou tulk k lamoAPN-ka napisal/-a:Raje bom predelal APN cilinder zbrusil in dal sporten bat
L-sport bat vprašanja
Re: L-sport bat vprašanja
Janim8 počivaj v miru.
Re: L-sport bat vprašanja
cilinder paše gor normalno... ti rabiš samo koleno za fergazer pa večji fergzer bing 18 al pa dell'orto 19, 17.5 pa koleno od auspuha prešvasat .. na lamo pozicijo k ma pod drugim kotom ...APN-ka napisal/-a:Ok sam če hočem dat lamota pol treba predelat da bo pasalo gor al nealjo69 napisal/-a:sam vedi da nebo šlo pou tulk k lamoAPN-ka napisal/-a:Raje bom predelal APN cilinder zbrusil in dal sporten bat
Re: L-sport bat vprašanja
original cilinder ne paše gor- je treba vrat malo postružit... tko da najbolje da kupiš enega že prirejenega za apn bloke
bol star bol nor!
Re: L-sport bat vprašanja
ja kako pa je kaj z batom
Re: L-sport bat vprašanja
isti ostane, samo taprav sornik mora bit, original apn bo imel verjetno 10 sornik.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: L-sport bat vprašanja
lol kva pa fi? če maš 42fi cilindra more bit tud 42 bat.klemenm2 napisal/-a:isti ostane, samo taprav sornik mora bit, original apn bo imel verjetno 10 sornik.
Janim8 počivaj v miru.
Re: L-sport bat vprašanja
ja bat ostane isti k ga dobiš zraven lamota....
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: L-sport bat vprašanja
moj je že predelan, našravfaš & gasa.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: L-sport bat vprašanja
Kako se meni zdi smešno ko grem samo mimo teme L-sport bat vprašanja 4 strani odgovorov. Pričakuješ da je za smešnim naslovom teme kakšen pameten odgovor. Nevem kako točno občutite razliko med originalnim fi38 cilindrom ter npr fi40. Če pustiš kanale originalne je razlika zelo zelo majhna...vi pa tukej o navoru in pospeških.
Zakaj se cilindra ne brusi takoj iz fi38 na 42? Ker je to nepotrebno. Če je cilinder blago zariban oz ima kake rise, ki so posledica kake slabe mešanice, starega bata...se ga brusi na naslednjo mero za katero obstaja bat. Ponavadi se dobi naslednji bat od 38,5mm. Tako imaš možnosti za brušenje še veliko. OZ če bi rad NAVOR ga brusi na 42
Še eno stvar bi rad opozoril. Večina cilindrov po brušenju nima pobranih zelo ostrih robov na notranjih kanalih. Tisti robovi so ob napačni toleranci brušenja oz nepravilnemu utekanju lahko usodni...
Torej odgovor...če bi rad večjo moč kot pri originalnem apn cilindru, kupi od kakega forumaša zadevo, ki je že prirejena. Sam boš verjetno moral popraviti koleno avspuha, ki je za lamo cilinder pod drugačnim kotom. Prav tako je pri tem cilindru potreben večji vplinjač ter kolence.
LP
Zakaj se cilindra ne brusi takoj iz fi38 na 42? Ker je to nepotrebno. Če je cilinder blago zariban oz ima kake rise, ki so posledica kake slabe mešanice, starega bata...se ga brusi na naslednjo mero za katero obstaja bat. Ponavadi se dobi naslednji bat od 38,5mm. Tako imaš možnosti za brušenje še veliko. OZ če bi rad NAVOR ga brusi na 42
Še eno stvar bi rad opozoril. Večina cilindrov po brušenju nima pobranih zelo ostrih robov na notranjih kanalih. Tisti robovi so ob napačni toleranci brušenja oz nepravilnemu utekanju lahko usodni...
Torej odgovor...če bi rad večjo moč kot pri originalnem apn cilindru, kupi od kakega forumaša zadevo, ki je že prirejena. Sam boš verjetno moral popraviti koleno avspuha, ki je za lamo cilinder pod drugačnim kotom. Prav tako je pri tem cilindru potreben večji vplinjač ter kolence.
LP
Re: L-sport bat vprašanja
Katera firma batov pa je najboljša