Homemade izpuh za Alpino

Predelave pogonske sile mopeda
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a KVAS »

entm napisal/-a:Čigava je pa tista aprilia v ozadju. A je 125cm3?
Aprilia je od brata in da, je 125
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a KVAS »

original alpino ma predni zobnik 12 kar pa se že kar dost pozna če daš gor 15[/quote]

Valda js če dam na ojga BT-ja iz 12 na 15 zobnik se mi končna za ene 10 km/h spremeni.
rokv1054
auspuh lager
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr Jun 01, 2011 4:13 pm

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a rokv1054 »

daj mi fonsko bos mi naredo eniga pa bo to to :) s kot pa si :)
Slika
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a KVAS »

rokv1054 napisal/-a:daj mi fonsko bos mi naredo eniga pa bo to to :) s kot pa si :)
Sm iz okolice domžal, cifro ti pa dam na ZS
Uporabniški avatar
TuG4M3R
zobnik
Prispevkov: 231
Pridružen: So Avg 15, 2009 8:57 pm

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a TuG4M3R »

Morm pohvalt @KVASoooOta, ker res obvlada tele izpuhe. Po njegovih merah sva s frendom naredila izpuh za novo Alpinco. Mopedu se dejansko trga, sploh če pogledaš da je orginal :shock: . Moped ima le večji zobnik spredaj (13) in pa homemade izpuh (@KVASoootove mere :mrgreen: ) in gre realnih 70km/h, brez 5 brzine. Tako da kapo dol za ta izpuh....

Prilagam še slikco, tle je biu izpuh na probi in še ni nič "lepotno obdelan", nima dušilca uglavnm zgleda še grd :oops:
2011-07-12 14.06.26.jpg
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a golnar »

kako žalostno gnili so tanovi gešteli.

drugače pa kul. je pa še ena stvar glede tanovih mašin, koti kanalov cilindrov so si malo različni med cilindri, tako da je tudi odvisno kakšen cilinder imaš. naprimer, moj cilinder je imel izpušnega 1mm nižje, pretočne pa 0.6mm nižje kot tisti na katerem je sales meril kanale ter jih napisal v teh. arhiv. to je pa že toliko da se performansi ob primernem izpuhu opazno razlikujejo.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a PVL »

Z luknjicami na stingerju se pa mal bol potrudite,jih je dost premal da bi mel tole lep tih zvok.
Uporabniški avatar
TuG4M3R
zobnik
Prispevkov: 231
Pridružen: So Avg 15, 2009 8:57 pm

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a TuG4M3R »

golnar napisal/-a:kako žalostno gnili so tanovi gešteli.

drugače pa kul. je pa še ena stvar glede tanovih mašin, koti kanalov cilindrov so si malo različni med cilindri, tako da je tudi odvisno kakšen cilinder imaš. naprimer, moj cilinder je imel izpušnega 1mm nižje, pretočne pa 0.6mm nižje kot tisti na katerem je sales meril kanale ter jih napisal v teh. arhiv. to je pa že toliko da se performansi ob primernem izpuhu opazno razlikujejo.
Ja neverjetno gnili so gešteli :S Tale moped je biu pa prej u Lj in se je lastnik vsak dan vozu v službo, pozimi, poleti, mislm da mu je pred blokom stal tko da ni čudno pol...
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a PVL »

Zdele sm tud jz delal en tuning na novi alpinci, porting 178-122,glava znižana + mal squisha, kompr. 7.6 zaradi temp.,home made ror,original uplinjač(12 ali 14mm?) z šp. filtrom, prenos 14-33 in gre zadeva realnih 95km/h(9200rpm v 5. prestavi) po ravnem,če bi želel realnih 100 bi pa rabil mal klanca al pa 18-19mm uplinjač. :)
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Homemade izpuh za Alpino

Odgovor Napisal/-a KVAS »

PVL napisal/-a:Zdele sm tud jz delal en tuning na novi alpinci, porting 178-122,glava znižana + mal squisha, kompr. 7.6 zaradi temp.,home made ror,original uplinjač(12 ali 14mm?) z šp. filtrom, prenos 14-33 in gre zadeva realnih 95km/h(9200rpm v 5. prestavi) po ravnem,če bi želel realnih 100 bi pa rabil mal klanca al pa 18-19mm uplinjač. :)
K sm u prve pogledu sm že mislu da si z original kotom dosegu tako veliko hitrost, po sm pa vidu da si izpušnega kar pošteno povišu. Si pa dosegu kar lepe obrate in s tem tud posledično lepo hitrost... Ti obrati padejo pod delovno območje ko prešaltaš al motor ves čas "dela" v resonanci ?
Odgovori