V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
Sigurno da se bo poznalo,kje pa boš čipal? SKN?
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
tukejle je fotr čipal volviča...
je precej ugodno in zaeenkrat ni bilo težav...
http://www.chip-tuning.name/
je precej ugodno in zaeenkrat ni bilo težav...
http://www.chip-tuning.name/
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
se mi zdi de so d5 mašine zasnovane na hdi mašini (psa), ali pa so celo iste, newem zakaj se nikoli v zgodovini nista saab pa volvo povezovala, ker bi lahko ustvarila še pa še, tudi svoje dizel mašine, saj navsezadnje švedskih avtov ne prodajajo samo na švedskem, in če njim dizel ne koristi, drugim narodom zelo koristilo
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
Klemmn2 to sem se tud pasu, ja, sam nisem dobil nobene reference, res je ugoden ; skn se mi zdi je predrag za to, pa še navora ne de ne vem kolk...avto je le star, še ene par sem jih pregledu...
Serviser mi je potem enga priporoču, bom šu tja najprej.
Drgač pa D5 mašine dvomim da so na HDI mašini, HDI nisem še slišu za 5 cilindraša...lahko se motim.
Vgrajujeo pa se 4 cilinderski dizelčki v S40, pa V50, ti pa so PSA.
Serviser mi je potem enga priporoču, bom šu tja najprej.
Drgač pa D5 mašine dvomim da so na HDI mašini, HDI nisem še slišu za 5 cilindraša...lahko se motim.
Vgrajujeo pa se 4 cilinderski dizelčki v S40, pa V50, ti pa so PSA.
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
No, reveža sem mal cepu spredi 1.-va nestreča v mojem lajfu...jebiga, v 12h letih je pa treba enkat....sicer sam lepotno. In sem iskal glažune....zato me ni blo...
V glavno, druga havba, levi uč, zg. del vezne stene, odpijač smo povarili, pa še kako malenkost bo še treba dat. V sredo se spet peljemo.
V glavno, druga havba, levi uč, zg. del vezne stene, odpijač smo povarili, pa še kako malenkost bo še treba dat. V sredo se spet peljemo.
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
Od danes se peljemo. Avto je še 1/2 odtenka bl lep k prej spredi.
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
opral redni servis na 170kkm. cca 80€. (filtri, olje motorja, čeking in dodajanje olja v diferenciale, menjač).
2 dni prej pa zamenjan zadn lev lager...dejansko tako lepo narejeno, v 10 letih nič ruznjeno, da bi ga lahko menjal v kravati.
Se vidi-Švedsko jeklo.
2 dni prej pa zamenjan zadn lev lager...dejansko tako lepo narejeno, v 10 letih nič ruznjeno, da bi ga lahko menjal v kravati.
Se vidi-Švedsko jeklo.
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
men ja ta model avta tako noro všeč
Jza bi mogoče edino le vzel d5, ki je pač res prava mašina
Mogoče veš kaj je razlka med mašinami 2,4 turbo in t6 in t5)
2,4 dizel in d5?
Jza bi mogoče edino le vzel d5, ki je pač res prava mašina
Mogoče veš kaj je razlka med mašinami 2,4 turbo in t6 in t5)
2,4 dizel in d5?
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
približno.
2.4 turbo je predhodnica t5, oba sta 5 cilindraša...t6 je pač 6 cilindraš. Vsi so linijski, turbo.
Isto je pri dizlu.
Je pa tudi več izvedb mašin določene serije (recimo moja ma 200KM, dobi se z 252 al neki tadzga..)
Bencin je za vozit, dizel za njivo in plin za kuho.
Dizel-žal-pri nas ne laufa dolgo, pa nej bo kakršen koli, ker gorivo ni kvalitetno.
2.4 turbo je predhodnica t5, oba sta 5 cilindraša...t6 je pač 6 cilindraš. Vsi so linijski, turbo.
Isto je pri dizlu.
Je pa tudi več izvedb mašin določene serije (recimo moja ma 200KM, dobi se z 252 al neki tadzga..)
Bencin je za vozit, dizel za njivo in plin za kuho.
Dizel-žal-pri nas ne laufa dolgo, pa nej bo kakršen koli, ker gorivo ni kvalitetno.
Re: V 70 XC AWD, 2.4T, 2000
Volovo je naprodaj, ker sem dons zaaral še eno večjo neumnost...