Lamelni ventil

Predelave pogonske sile mopeda
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a KVAS »

mitjalikar14 napisal/-a:
sedej11 napisal/-a:Evo lamelni nameščen... trenunto mam gor 38 cilinder apn pa 1 boost 1 dodatni pretočni... pa res ma moči tok kt prej z 42 batom ap podobnimi kanali... zdejle pride klamu napilen 42 cilinder
moči za popizdit pa iz frčotam te naščijem :D
A maš res to na frčku? Dej pokaž to zverino.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a macula »

ja dej predstav to zver.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

buče predane
tomos je zakon :D
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a macula »

ma cila tema sa ene buče
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori